Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Syntes vi skal have spillerne til fremtiden spillet sammen. Jeg orker ikke korte kontrakter med formløse spillere.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Syntes vi skal have spillerne til fremtiden spillet sammen. Jeg orker ikke korte kontrakter med formløse spillere.
      Det vil absolut være det helt optimale!
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #33
        Der er da pænt forbedringspotentiale. Der er hvor jeg er mest lun på forstærkninger er venstre kant og angreb. Ved godt mange snakker central midtbane, har jeg selv gjort, men JJT er ved at hæve niveauet, når han nu er en af vore egne, så fortsæt med ham.

        Venstre kant. Aner ikke hvor Kadrii er i niveau, men måske. Tænker også lidt Elmar Bjarnason, han er ikke så hot i AGF, er vel heller ikke en Kent spiller, men han var god i Randers. Der er andre bedre folk, men tror ikke vi er så interessante pt. Er da selvfølgelig klar på Kasper Kusk eller Robert Skov til en kant, men mon dog.......

        Angreb. Danny Hoesen (kender ham ikke, men lyder ok spændende), Nicolai Brock-Madsen.

        Comment


          #34
          Mike Jensen mener per Frimann

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Der er da pænt forbedringspotentiale. Der er hvor jeg er mest lun på forstærkninger er venstre kant og angreb. Ved godt mange snakker central midtbane, har jeg selv gjort, men JJT er ved at hæve niveauet, når han nu er en af vore egne, så fortsæt med ham.

            Venstre kant. Aner ikke hvor Kadrii er i niveau, men måske. Tænker også lidt Elmar Bjarnason, han er ikke så hot i AGF, er vel heller ikke en Kent spiller, men han var god i Randers. Der er andre bedre folk, men tror ikke vi er så interessante pt. Er da selvfølgelig klar på Kasper Kusk eller Robert Skov til en kant, men mon dog.......

            Angreb. Danny Hoesen (kender ham ikke, men lyder ok spændende), Nicolai Brock-Madsen.
            JJT er igang med at udvikle sig ja.. Og han skal have masser af spilletid.. Men det er bare ikke nok til at redde vores røv tror jeg..
            Mener stadig at vi har meget brug for en kvalitetsspiller på 8'er positionen til at supplere og presse JJ.
            Nana er jo ikke svaret tydeligvis og det har jo endnu engang vist sig at være en hjernedød beslutning af Jesper Hansen. At erstatte Azer med en som Nana og så tro at man er forstærket. Azer var ikke god nok til at sende os i Top 6 men han var altså bedre for holdet end Nana... JH udtalte man søgte noget andet. Og det var så en billig prøvespiller fra en østeuropæisk 2.div..

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Mike Jensen mener per Frimann
              Esben Hansen har også nævnt ham og jeg kan da godt se det, men må have misset et eller andet. Hvorfor skulle han være realistisk, vil han gerne væk fra Rosenborg ?

              Dernæst frygter jeg det vil gå ud over JJT.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Mike Jensen mener per Frimann
                Bare ikke realistisk

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  JJT er igang med at udvikle sig ja.. Og han skal have masser af spilletid.. Men det er bare ikke nok til at redde vores røv tror jeg..
                  Mener stadig at vi har meget brug for en kvalitetsspiller på 8'er positionen til at supplere og presse JJ.
                  Nana er jo ikke svaret tydeligvis og det har jo endnu engang vist sig at være en hjernedød beslutning af Jesper Hansen. At erstatte Azer med en som Nana og så tro at man er forstærket. Azer var ikke god nok til at sende os i Top 6 men han var altså bedre for holdet end Nana... JH udtalte man søgte noget andet. Og det var så en billig prøvespiller fra en østeuropæisk 2.div..
                  :-D

                  hvor ville jeg bare ønske at jeg havde tid til at tæske JH artikler igennem siden han kom for at trække sådanne ting frem ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    :-D

                    hvor ville jeg bare ønske at jeg havde tid til at tæske JH artikler igennem siden han kom for at trække sådanne ting frem ..
                    Det ville være fedt , men et helvedes arbejde
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Esben Hansen har også nævnt ham og jeg kan da godt se det, men må have misset et eller andet. Hvorfor skulle han være realistisk, vil han gerne væk fra Rosenborg ?

                      Dernæst frygter jeg det vil gå ud over JJT.
                      Lige pt. er jeg ligeglad med, hvem en ny transfer vil "gå ud over" - OB skal blive i den bedste række, og dem der pt. spiller, har jo vist sig ikke at have styrken til at lægge afstand til bunden af ligaen...
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Syntes vi skal have spillerne til fremtiden spillet sammen. Jeg orker ikke korte kontrakter med formløse spillere.
                        Det vil til enhver tid være bedst, men jeg tror det bliver svært. Penge kan naturligvis gøre meget (og dem svømmer vi ikke i), men spillerne vil også gerne kunne se noget perspektiv i klubben de skifter til. Der står vi skidt i øjeblikket. Efteråret her har været meget skidt for vores attraktivitet.

                        Sat lidt på spidsen er de spillere, der kunne være interesserede i at skrive en længere kontrakt med os, på en hylde under det man må formode vi går efter (det vi bør gå efter).

                        Jeg er som hovedregel imod korte (leje)kontrakter, men vi må også være realistiske og ansvarlige overfor den situation vi er i. Det kan være nødvendigt at lave meget kortsigtede løsninger.

                        Jeg tror også ligaformatet kommer til at få betydning for handlerne internt i ligaen. Der er mere på spil på kort sigt og især i bunden tror jeg klubberne vil gøre meget for ikke at miste profiler til konkurrenter.

                        Skal vi have noget ind, der kan gøre en forskel i dette vindue tror jeg vi har bedst (mest realistisk) chance med en lejekontrakt eller ved at kigge på overskudslageret i de bedre klubber i ligaen og tage en chance med en, der måske ikke er i kampform.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Lige pt. er jeg ligeglad med, hvem en ny transfer vil "gå ud over" - OB skal blive i den bedste række, og dem der pt. spiller, har jo vist sig ikke at have styrken til at lægge afstand til bunden af ligaen...
                          Jeg har det på nøjagtig samme måde

                          Comment


                            #43
                            Måske vi kunne gafle Pusic. Jeps, han er et problembarn, men hvis Olafur kan tøjle Pourie i RFC, så burde Kent også kunne tackle Pusic i OB.
                            Meget kan man sige om Pusic - men han laver altså basser.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Måske vi kunne gafle Pusic. Jeps, han er et problembarn, men hvis Olafur kan tøjle Pourie i RFC, så burde Kent også kunne tackle Pusic i OB.
                              Meget kan man sige om Pusic - men han laver altså basser.

                              MvT
                              Har tænkt det samme. Men så vidt jeg hører er manden bimmelim oven i knolden. Men som type ville han være fin

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                :-D

                                hvor ville jeg bare ønske at jeg havde tid til at tæske JH artikler igennem siden han kom for at trække sådanne ting frem ..
                                Tror jeg husker de fleste, hvis det er...

                                Min favorit:

                                Om Lado - Vi betragter det som lidt af et scoop - en der kan gøre en forskel

                                5(FEM!!!) måneder senere - Han var ikke i den fornødne form, da han kom - Derfor var det måske også muligt at hente ham
                                Oversat: Det var IKKE et scoop, og han gjorde INGEN forskel.... (og vi vidste det på forhånd, vi fyldte jer med bullshit)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X