Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ville sku heller bytte sportsdirektør. Her overstråler det os også.

    Comment


      Når jeg tænker på realistiske indkøb, bliver jeg bare så træt.

      Jeg ser kun mulighed for at knytte den nødvendige forstærkning, der kan noget fra dag 1, ved en kort leje. Eller en nordmand eller svensker med en kæreste der vil uddanne sig i Odense - der er f.eks. stadig en del på læge- og kiropraktorstudiet.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...eneren/6453748

        Så er der en ledig plads til Kent i aab ^^
        Altså tanken er jo ikke helt fjern, idet Kuhn også er ledig på markedet. AaB kan således genskabe den succesfulde trænerduo. Hvis OB gerne vil skifte ud på trænerposten, men ikke har råd, kunne dette jo være en kærkommen mulighed. Min vurdering er dog, at der generelt er tilfredshed med Kents arbejde. OB er jo ikke på den måde gået ned i kampene, med enkelte undtagelser. Men Kent har på den anden side ramt ved siden af skiven med en del transferanbefalinger, og måske er man ikke tilfreds med synergien mellem JH og KN?

        Det skal blive interessant af følge

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Altså tanken er jo ikke helt fjern, idet Kuhn også er ledig på markedet. AaB kan således genskabe den succesfulde trænerduo. Hvis OB gerne vil skifte ud på trænerposten, men ikke har råd, kunne dette jo være en kærkommen mulighed. Min vurdering er dog, at der generelt er tilfredshed med Kents arbejde. OB er jo ikke på den måde gået ned i kampene, med enkelte undtagelser. Men Kent har på den anden side ramt ved siden af skiven med en del transferanbefalinger, og måske er man ikke tilfreds med synergien mellem JH og KN?

          Det skal blive interessant af følge
          Jeg vil faktisk mene at spillestilen efterhånden sidder i skabet, men at det halter med dem der skal udføre det ... derfor ser det ofte okay ud, uden at det rigtig giver bonus.

          I forhold til hvem Kent har anbefalet har det været skidt, uden tvivl ... det er klart min største anke mod ham.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Ville sku heller bytte sportsdirektør. Her overstråler det os også.
            Er det seriøst du ville bytte sports direktør? Gaarde er da om nogen ansvarlig for truppen deroppe. LS har slet ikke andel i sammensætningen af trup, som Kent Nielsen har i OB. Gaarde løber i den grad fra ansvaret. Han har fejlet Big time .

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg vil faktisk mene at spillestilen efterhånden sidder i skabet, men at det halter med dem der skal udføre det ... derfor ser det ofte okay ud, uden at det rigtig giver bonus.

              I forhold til hvem Kent har anbefalet har det været skidt, uden tvivl ... det er klart min største anke mod ham.
              Enig, det ser faktisk fornuftigt ud i kampene, senest mod Viborg og Esbjerg, hvor vi jo burde vinde, og hvis man skal snakke fortjent/ufortjent ift. spillet også havde fortjent det. Men kvaliteten sejler, og KEP, RJ, Izunna m.fl. har jo været fejlcastet. Tverskov er dog lige præcis den type handel, som man har sukket efter, der er bare for få af dem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Er det seriøst du ville bytte sports direktør? Gaarde er da om nogen ansvarlig for truppen deroppe. LS har slet ikke andel i sammensætningen af trup, som Kent Nielsen har i OB. Gaarde løber i den grad fra ansvaret. Han har fejlet Big time .
                Gaarde har meget få penge at gøre godt med. Prøv, at se på det shit han har sendt til Fyn - det er da godt gået. Jeg tænker ham som en god erstatning for Lynge. Mon ikke han også kan bruge Lynge som mentor.

                Comment


                  Kunne dette lyde som en JH handel?

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...mod-klubskifte

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Normalt ville jeg ikke bryde mig om at se ham her, men spørgsmål er, om ikke det er 'øverste hylde' for os pt.. :-/
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Ville ikke blive overrasket hvis JH hentede Schwartz, det er jo et "navn", men jeg håber det ikke.

                      Jeg vil have en der har lidt fysik, er så træt af vi ikke kan variere med bare en lang bold eller et højt indlæg. Desler laver da sine høje indlæg, de rammer så bare aldrig nogen og det er ikke kun Deslers skyld, vi har nul og niks i luftrummet med AK og Fester. ved godt AK scorede med hovedet mod Brøndby, men det var vist en enlig svale.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han ville et eller andet sted være et friskt pust, fordi han ikke fedter i det. Der bliver skudt på kassen når muligheden byder sig, og han er forholdsvis træfsikker og havde nok vist større effektivitet end de andre i truppen.
                        Jeg håber da også på mere, men det er ikke nemt at få det tror jeg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det håber jeg ikke ...Plaffeministeren 😖 har skudt med vådt krudt i alt for lang tid. AaB mangler en rutineret angriber så han må hjem til Nordjylland
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Jeg ved ikke, om det bare er mig der er helt i hampen, men jeg har virkelig været imponeret over Dominic Vinicius fra Vejle de gange jeg har set ham. Ser man bort fra spytte-episoden i pokalen, har han mange af de ting vi står og mangler i en angriber pt. Han er 1,94 cm og bomstærk, god med hovedet og han sparker tilmed godt til en bold ude fra. Derudover er han kun 21 år gammel og har holdt et fint scoringssnit i sin første halvsæson i 1. division (delt topscorer med 10 mål i 17 kampe).

                            Hvad ville folk sige til ham? Det er i hvert fald fra en realistisk hylde.

                            http://www.transfermarkt.com/dominic...spieler/448263

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Normalt ville jeg ikke bryde mig om at se ham her, men spørgsmål er, om ikke det er 'øverste hylde' for os pt.. :-/
                              Jeg frygter ikke det der med, at vi er faldet en masse hylder. Jeg tror primært det handler om penge, så er den nuværende placering mere sekundær.

                              Bare kig på AaB i den sæson, hvor vi sender dem på vinterferie med en sæk på 6-0, og de må overvintre på sidstepladsen. Der går de altså ud og gafler Duncan, Lumb og Augustinussen i vinterpausen, så jeg vil våge den påstand, at hvis rigelige midler stilles til rådighed, så kan vi sagtens få kvalitetsspillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
                                Jeg ved ikke, om det bare er mig der er helt i hampen, men jeg har virkelig været imponeret over Dominic Vinicius fra Vejle de gange jeg har set ham. Ser man bort fra spytte-episoden i pokalen, har han mange af de ting vi står og mangler i en angriber pt. Han er 1,94 cm og bomstærk, god med hovedet og han sparker tilmed godt til en bold ude fra. Derudover er han kun 21 år gammel og har holdt et fint scoringssnit i sin første halvsæson i 1. division (delt topscorer med 10 mål i 17 kampe).

                                Hvad ville folk sige til ham? Det er i hvert fald fra en realistisk hylde.

                                http://www.transfermarkt.com/dominic...spieler/448263
                                Jeg ved at der er en ny angriber på vej til vejle af okay kvalitet så man kan da ikke udelukke at de vil sælge hvis det var tilfældet..
                                Problemet er at endnu en "rigmand" er på vej så de mangler umiddelbart ikke penge. Vil gerne have noget der er bedre men hellere en spiller i udvikling end Thomas Mikkelsen..

                                Comment

                                Working...
                                X