Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg gætter på at OB starter med Lund i cf. Lund var måske den bedste i kampen mod FCN og det bør give genvalg i Viborg

    Grytebust
    Desler Tverskov Lund JBL
    Joan ElMak JJT Greve
    AK Jönsson
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg gætter på at OB starter med Lund i cf. Lund var måske den bedste i kampen mod FCN og det bør give genvalg i Viborg

      Grytebust
      Desler Tverskov Lund JBL
      Joan ElMak JJT Greve
      AK Jönsson
      En opstilling, jeg også meget gerne så på mandag, så man kan se, om Lund på CB-positionen er en god idé fremadrettet.
      Det ender dog sikkert med, at Tingager skubber ham ud på bænken, og Perieira overtager JBL's position (dermed er holdet uden offensiv drivkraft i et raid/overlap!)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
        En opstilling, jeg også meget gerne så på mandag, så man kan se, om Lund på CB-positionen er en god idé fremadrettet.
        Det ender dog sikkert med, at Tingager skubber ham ud på bænken, og Perieira overtager JBL's position (dermed er holdet uden offensiv drivkraft i et raid/overlap!)
        Pereira er vist skadet, så det sker næppe
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Pereira er vist skadet, så det sker næppe
          Glædelig nyhed; jeg har ikke noget imod Pereira som fodboldspiller, men jeg synes simpelthen, at JBL er mere komplet, selvom han stadig skal lære at slå millimeter-præcise indlæg og komme endnu bedre fremad, da han har fart i støvlerne

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
            Glædelig nyhed; jeg har ikke noget imod Pereira som fodboldspiller, men jeg synes simpelthen, at JBL er mere komplet, selvom han stadig skal lære at slå millimeter-præcise indlæg og komme endnu bedre fremad, da han har fart i støvlerne
            Jeg er enig i at JBL bør spille .. Jeg er ikke enig i at det er glædeligt at Pereira er skadet, det er trods alt en svækkelse/minimering af vore i forvejen smalle trup
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det er en fedt aktion at spillere er med i fanbussen. Det var der ja også en gang i sidste sæson. Og det viser til mindst at klubben ikke har helt glemt fansene.
              Er rigtigt misundelig fordi kan ikke deltage.
              Enig. Men kontra der er så mange medløbere der kun vil støtte klubben når det går godt. Så det bare svært for de stribede at få en bus afsted iforhold til hvad der var førhen. :( de skal vidst op på minimum 30 deltagere. Og lige nu står den på 17!

              Comment


                #22
                https://billetto.dk/da/events/bustur...-627d80-e0053b Ellers er der link til busturen her :-) hvis nogle alligevel skulle overveje at tage med

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Enig. Men kontra der er så mange medløbere der kun vil støtte klubben når det går godt. Så det bare svært for de stribede at få en bus afsted iforhold til hvad der var førhen. :( de skal vidst op på minimum 30 deltagere. Og lige nu står den på 17!
                  OB har gennem længere tid sejlet slemt hvilket har jaget medløberme væk .
                  JH har siden sin ankomst gjort alt for at OB skal fremstå som middelmådige amartører og har efterhånden drevet alt glæde ved at følge OB ud af mange ellers hærdede fans . Antallet af tilskuere til hjemmekampene mod FCK og BIF vidner jo om at opbakningen til OB er stærkt nedadgående , 11.640 tilsammen i de to kampe .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    OB har gennem længere tid sejlet slemt hvilket har jaget medløberme væk .
                    JH har siden sin ankomst gjort alt for at OB skal fremstå som middelmådige amartører og har efterhånden drevet alt glæde ved at følge OB ud af mange ellers hærdede fans . Antallet af tilskuere til hjemmekampene mod FCK og BIF vidner jo om at opbakningen til OB er stærkt nedadgående , 11.640 tilsammen i de to kampe .
                    Tilskuerkrisen er ikke kun lokaliseret i Odense, den er landsdækkende. Den nye struktur med sene kampe på hverdage, og andre obskure tidspunkter har med sikkerhed også en del af skylden, samt antallet af kampe der vises i TV ov osv.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Tilskuerkrisen er ikke kun lokaliseret i Odense, den er landsdækkende. Den nye struktur med sene kampe på hverdage, og andre obskure tidspunkter har med sikkerhed også en del af skylden, samt antallet af kampe der vises i TV ov osv.
                      Korrekt - det gælder over hele linjen.
                      Kan ikke huske, hvor jeg læste det henne, men OB's tilskuernedgang er på ca. 15%, hvilket placerer OB ca. i midten - dvs. nogen klubber har mistet en del flere, og nogen lidt færre tilskuere. Helt generelt bløder Superligaen tilskuere...ret markant endda.

                      At det så nok havde set bedre ud for OB, hvis resultaterne havde været der, det kan der vel næsten ikke være tvivl om.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Korrekt - det gælder over hele linjen.
                        Kan ikke huske, hvor jeg læste det henne, men OB's tilskuernedgang er på ca. 15%, hvilket placerer OB ca. i midten - dvs. nogen klubber har mistet en del flere, og nogen lidt færre tilskuere. Helt generelt bløder Superligaen tilskuere...ret markant endda.

                        At det så nok havde set bedre ud for OB, hvis resultaterne havde været der, det kan der vel næsten ikke være tvivl om.
                        Helt sikkert .. Jeg er overbevist om at det bedres når resultaterne forhåbentlig snart ændrer sig
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Helt sikkert .. Jeg er overbevist om at det bedres når resultaterne forhåbentlig snart ændrer sig
                          Måske har du ret. Jeg hørwr fra mange på arbejde, at de ikke gider spilde tid på OB med det dårlige spil og de falske udmeldinger. Folk gider ikke engang bruge fribilletter. Produktet skal være bedre, spillere som kæmper og som er bedre end de nuværende fejlkøb. Desuden, så skal komiske Ali holde op mef den nonsens kommunikation som der kommer ud af Horsens fætteren

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Måske har du ret. Jeg hørwr fra mange på arbejde, at de ikke gider spilde tid på OB med det dårlige spil og de falske udmeldinger. Folk gider ikke engang bruge fribilletter. Produktet skal være bedre, spillere som kæmper og som er bedre end de nuværende fejlkøb. Desuden, så skal komiske Ali holde op mef den nonsens kommunikation som der kommer ud af Horsens fætteren
                            Der skal sejre til ... mark my words
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Der skal bla sejre til ja. Men den stil med en bestyrelsesformand der gemmer sig - og først vil sige noget efter sæsonen - når man samtidig har udmeldinger/målsætninger/udtalelser af den KALIBER fra mellemlederne v. Cheftræner og ISÆR sportschef så har hele PROJEKTET mistet sin TROVÆRDIGHED.
                              Synes OB er sluppet billigt med tilskuerfald på 15%.
                              Men vi håber jo alle at vi snart kan prøve at vinde mere end en kamp af gangen. Ingen tør vel tænke tanken om LEDELSENS vurdering af truppens KVALITET hvis den kommet til at hedde 1.div.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Der skal bla sejre til ja. Men den stil med en bestyrelsesformand der gemmer sig - og først vil sige noget efter sæsonen - når man samtidig har udmeldinger/målsætninger/udtalelser af den KALIBER fra mellemlederne v. Cheftræner og ISÆR sportschef så har hele PROJEKTET mistet sin TROVÆRDIGHED.
                                Synes OB er sluppet billigt med tilskuerfald på 15%.
                                Men vi håber jo alle at vi snart kan prøve at vinde mere end en kamp af gangen. Ingen tør vel tænke tanken om LEDELSENS vurdering af truppens KVALITET hvis den kommet til at hedde 1.div.
                                Jeg tror du har ret i, at det ikke kun handler om at vi vinder kæmpe. Det handler også om troværdighed og om der er tillid til det spind som der kommer ud. Sig det dog som der er - helt uden omsvøb.

                                Comment

                                Working...
                                X