Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN - OB 4.12.16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du kan forestille dig præcis hvad du vil, men det er imø for paranoidt. Jeg kan umuligt forestille mig andet end at træneren stiler med den formation han anser for den stærkeste ... er det en tese du kan forestille dig 
    Det kan jeg godt forestille mig, men hold kæft hvor må de være gode til træning så.
    For det er jo helt sindsygt hvordan de stinker til kampene.

Men mit bud er jo tæt på lige så brugbart som dit.
    Men jeg håber det da heller ikke, men et eller andet må det jo næsten være, tror ikke Jönne havde fået så lang snor fra ret mange trænere i superligaen som han har fået af KN.

Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    KEP er vel ikke ringere, eller laver flere store fejl end de andre midterforsvarere vi har haft derinde i de senere år..? Jeg husker i hvert fald mange store brølere fra Kasper Larsen, Daniel Høgh, AMC
    Nu er det jo ikke kun KEP der er problemet.
    Men ser du KEP som den de unge kan læne sig op ad i kampene?

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      NU ved jeg godt at man ikke kan tage alt i FM for gode varer, men kan man forestille sig at Jönne og KEP har en eller anden dyr klausul i deres kontrakt hvis de ikke spiller?

F.eks. at de som ubrugt indskifter skal have et eller andet højt beløb eller noget i den retning?

Det er vel det eneste der kan give mening, når de er så ringe spillende.
      Jeg er enig i at de ikke har levet op til det, som man burde forvente af dem. Specielt Jønsson har jeg da også selv flere gange været efter. 1 ting har dog været at afløserne heller ikke har slået til. Greve har godt nok været god her til sidst i efteråret, men i starten spillede han også dårligt og Desler har måtte spille back, fordi Lund ligeledes har spillet dårligt på backen.
      Der er også den her huskeregel om at det tager nye spillere et halvt år inden de er spillet ind på et nyt hold. Derfor har Kent måske været klar over at de ikke ville toppræstere fra dag 1, men at det støt og roligt ville komme. Det skal jo også med at Jønsson har været bedre her de sidste par kampe. Han var god imod EfB og spillede en hæderlig kamp imod fcn.
      KEP udpeger han selv som anfører og derfor er han selvskreven når han er klar. Han har været svingende, men der skete en stor udskiftning i truppen i sommers og for kontinuiteten, har han holdt fast så længe at han var klar.
      Jeg vil ikke tro at Kent som træner ville acceptere at lede et hold, hvor han ikke kunne vælge og vrage. Izunna var jo ligeledes en dyr herre, men ham var han dog rimelig hurtig til at smide af holdet, AK har han også haft af holdet hvor han ikke har været skadet, fordi han scorer for lidt, og han skulle efter sigende være holdets bedst betalte, så synes meget taler for at det ikke er et issue.
      Han må have satset på at stammen ville finde melodien. Vi er bare først begyndt at se en snert af det her til aller sidst i efteråret

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Jeg er enig i at de ikke har levet op til det, som man burde forvente af dem. Specielt Jønsson har jeg da også selv flere gange været efter. 1 ting har dog været at afløserne heller ikke har slået til. Greve har godt nok været god her til sidst i efteråret, men i starten spillede han også dårligt og Desler har måtte spille back, fordi Lund ligeledes har spillet dårligt på backen.
        Der er også den her huskeregel om at det tager nye spillere et halvt år inden de er spillet ind på et nyt hold. Derfor har Kent måske været klar over at de ikke ville toppræstere fra dag 1, men at det støt og roligt ville komme. Det skal jo også med at Jønsson har været bedre her de sidste par kampe. Han var god imod EfB og spillede en hæderlig kamp imod fcn.
        KEP udpeger han selv som anfører og derfor er han selvskreven når han er klar. Han har været svingende, men der skete en stor udskiftning i truppen i sommers og for kontinuiteten, har han holdt fast så længe at han var klar.
        Jeg vil ikke tro at Kent som træner ville acceptere at lede et hold, hvor han ikke kunne vælge og vrage. Izunna var jo ligeledes en dyr herre, men ham var han dog rimelig hurtig til at smide af holdet, AK har han også haft af holdet hvor han ikke har været skadet, fordi han scorer for lidt, og han skulle efter sigende være holdets bedst betalte, så synes meget taler for at det ikke er et issue.
        Han må have satset på at stammen ville finde melodien. Vi er bare først begyndt at se en snert af det her til aller sidst i efteråret
        Okay, hvis vi bruger fakta har jeg jo intet modsvar.

Men igen, så tog det alligevel 3-4 kampe inde i denne sæson før Izunna røg af, og han kom altså i vinters.

AK er først slået af nu her, og kom for tæt på et år siden, så på de to passer præmissen ikke helt.

Men forstår bare ikke de er så dårlige selv om de skal spilles ind.
        Nogen gange har Jönne lignet en der ikke kunne eller gad løbe, det har vel intet med at skulle spilles ind at gøre?

Comment

Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
          KEP er vel ikke ringere, eller laver flere store fejl end de andre midterforsvarere vi har haft derinde i de senere år..? Jeg husker i hvert fald mange store brølere fra Kasper Larsen, Daniel Høgh, AMC
          Det synes jeg han er... Da AMC var 31 var han på toppen af karrieren og spillede det bedste der er sat fra ham. Ja, det blev skidt da han rundede de 33-34 år, men så tør jeg slet ikke tænke på hvordan KEP ser ud om 3 år... DH og KL var unge spillere, ikke nær så dyre i løn, ikke nær så erfarne som KEP, og ikke folk der blev hentet ind(op) som absolut leder og profil på holdet...
          I sidste ende er det egentlig også ligegyldigt... Det skulle gerne have blevet bedre, men det er det ikke blevet med KEP...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det kan jeg godt forestille mig, men hold kæft hvor må de være gode til træning så.
            For det er jo helt sindsygt hvordan de stinker til kampene.

Men mit bud er jo tæt på lige så brugbart som dit.
            Men jeg håber det da heller ikke, men et eller andet må det jo næsten være, tror ikke Jönne havde fået så lang snor fra ret mange trænere i superligaen som han har fået af KN.

Nu er det jo ikke kun KEP der er problemet.
            Men ser du KEP som den de unge kan læne sig op ad i kampene?
            Du mener altså at KEP og Jönsson har en lavere løn når de spiller, eller får en "bonus" hvis de ikke spiller ... er det korrekt forstået? Hvis det er korrekt forstået, så er svaret entydigt NEJ fra min side, det er slet ikke tæt på at være brugbart argument i fht. deres indsats for OB.
            I flg. din logik så skulle de eneste på en præstationsbaseret kontrakt være Grytebust og tildels Joan, som vel er de eneste der har leveret på godt niveau, og AK-Izu m.fl. skulle så sidde på bænken og klappe i hænderne og gå grinende hele vejen hen i banken .... nej vel
            Last edited by manner; 06-12-2016, 19:54.
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Okay, hvis vi bruger fakta har jeg jo intet modsvar.

Men igen, så tog det alligevel 3-4 kampe inde i denne sæson før Izunna røg af, og han kom altså i vinters.

AK er først slået af nu her, og kom for tæt på et år siden, så på de to passer præmissen ikke helt.

Men forstår bare ikke de er så dårlige selv om de skal spilles ind.
              Nogen gange har Jönne lignet en der ikke kunne eller gad løbe, det har vel intet med at skulle spilles ind at gøre?
              Nej vi er da enige i at han i forbindelse med nogle indsatser, godt kunne have fortjent en tænkepause på bænken, men at det skulle skyldes noget kontraktmæssigt er jeg ret overbevist om ikke er tilfældet. Ellers mister jeg sgu alt for klubben.
              Kent må have en overbevisning om, at jønsson har noget holdet ikke kan undvære. Det har han så bare glemt at vise.

Comment

Var der ikke noget med at Troels Bech snakkede med Poul Hansen under en kamp fordi han ville skifte Hannes Anier ind? Anier ville få en lønforhøjelse ved første optræden, så Bech ville lige sikre sig at det var i orden med Hansen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                  Var der ikke noget med at Troels Bech snakkede med Poul Hansen under en kamp fordi han ville skifte Hannes Anier ind? Anier ville få en lønforhøjelse ved første optræden, så Bech ville lige sikre sig at det var i orden med Hansen.
                  Jeg mindes også, at der var noget i den stil med Hannes. Men håber da at den slags fadæser hører den tid til - og kun den tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Du mener altså at KEP og Jönsson har en lavere løn når de spiller, eller får en "bonus" hvis de ikke spiller ... er det korrekt forstået? Hvis det er korrekt forstået, så er svaret entydigt NEJ fra min side, det er slet ikke tæt på at være brugbart argument i fht. deres indsats for OB.
                    I flg. din logik så skulle de eneste på en præstationsbaseret kontrakt være Grytebust og tildels Joan, som vel er de eneste der har leveret på godt niveau, og AK-Izu m.fl. skulle så sidde på bænken og klappe i hænderne og gå grinende hele vejen hen i banken .... nej vel
                    Jeg sagde da absolut intet om at alle havde fået det i deres kontrakt havde jeg?
                    Desuden er det ikke en præstationsbaseret kontrakt jeg hentyder til.

Men et eller andet har de da fået når de er taget til os i stedet for at blive i Aab.

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Nej vi er da enige i at han i forbindelse med nogle indsatser, godt kunne have fortjent en tænkepause på bænken, men at det skulle skyldes noget kontraktmæssigt er jeg ret overbevist om ikke er tilfældet. Ellers mister jeg sgu alt for klubben.
                    Kent må have en overbevisning om, at jønsson har noget holdet ikke kan undvære. Det har han så bare glemt at vise.
                    Men det kan da ikke passe at Kent ser andre kampe end vi fans gør, kan det?
                    Det virker lidt sådan.

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                    Det er ikke unormalt at unge spillere får en højere løn efter x-antal kampe.
                    På den måde løber de rundt til en billig løn hvis de ikke slår til fra start, og så kommer de op og tjener bedre efter de kampe.

Comment

Jeg sagde da absolut intet om at alle havde fået det i deres kontrakt havde jeg?

Men et eller andet har de da fået når de er taget til os i stedet for at blive i Aab.

Det virker lidt sådan.

På den måde løber de rundt til en billig løn hvis de ikke slår til fra start, og så kommer de op og tjener bedre efter de kampe.
                      Nej det gjorde du ikke, jeg trak dem blot med i snakken for at understrege HVOR underligt det lyder hvis det skulle betale sig for spillere bevidst at præstere dårligt for at få mere i løn.
                      Believe OB

Comment

Det virker lidt sådan.

Jeg tror Kent ser de samme kampe og er enig i at alternativerne bestemt ikke er prangende.
                        Jønsson har ikke været god, men Greve er heller ikke noget fantastisk alternativ.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg tror Kent ser de samme kampe og er enig i at alternativerne bestemt ikke er prangende.
                          Jønsson har ikke været god, men Greve er heller ikke noget fantastisk alternativ.
                          Greve er mere stabil i niveau. Det er så Desværre endnu ikke et stabilt højt niveau. Svenskeren har et højere topniveau, men det er bare for sjælden det kommer til udtryk. Modsat, så er hans bundniveau under Greves. Greve Fighter bedre, mens svenskeren dækker utroligt oo.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Greve er mere stabil i niveau. Det er så Desværre endnu ikke et stabilt højt niveau. Svenskeren har et højere topniveau, men det er bare for sjælden det kommer til udtryk. Modsat, så er hans bundniveau under Greves. Greve Fighter bedre, mens svenskeren dækker utroligt oo.
                            En af de få gange jeg er enig med dig. Beskrivelsen er kort og god, og siger noget om det valg KN skal tage hver eneste weekend. To typer med hver deres styrker og svagheder .. jeg er ikke itvivl om hvor fan-sympatien ligger pt.
                            Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Man kunne også spekulere over, hvilket niveau Greve kunne have ramt, hvis han havde fået lige så lang snor som svenskeren...
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Man kunne også spekulere over, hvilket niveau Greve kunne have ramt, hvis han havde fået lige så lang snor som svenskeren...
                                Ja. Og man kunne også spekulere hvad det betyder for en ung spiller at se at træneren foretrækker en anden selvom konkurrenten skuffer og er holdets dårligste mand uge efter uge.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X