Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcn-ob 04.12.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    ja JH's efterfølger skal finde en fuld god erstatning når han flyver. Håber på samme type men gerne en som kan sætte spillet bedre.
    Enig. Vi mangler en styrmand

    Comment


      #17
      Lund, helt klart.
      Når han er god er han rigtig god og spillede han altid som i dag kunne KEP opgive kampen. Men også i Slagelse var Lund kendt for at svinge meget i kvalitet. Ved ikke om det kan ændres.
      Husk også han både har været den bedste og den værste som back.
      Jeg kan godt lide ham som spillertype.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18
        Den er godt nok svær i dag. Det var generelt en kamp på meget lavt niveau (fra begge hold). Ved simpelthen ikke, hvem jeg skal pege på. Det er da rigtigt, at Lund gjorde det godt defensivt, til gengæld var hans afspil helt forfærdelige i dag, og han har altså en tendens til at ligge sit spil op på et niveau, hvor han slet ikke kan følge med.
        Festersen var HELT væk, indtil han heldigvis fik scoret, hvilket virkede til at få løsnet lidt op på det hele for ham, men MOM arhh.

        Jeg går en helt anden vej og peger på Greve. Jep, Greve! Han blev ganske fornuftigt taget ud, da han begyndte at læne sig op af gult kort nr. to, men i første halvleg var han stort set ene om at tage initiativ og sætte lidt fart i vores angreb.

        Comment


          #19
          Synes også Greve gjorde det godt i dag... men han bliver runner-up, med Lund som MoM...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Lund

            Det er ikke livet om at gøre, men synes vi skal give ham en ny kontrakt. Som andre nævner svinger præstationerne, men jeg er meget glad for hans indstilling til tingene, ingen brok over bænken og altid fuld gas i kamp. Desuden dækker han alle pladser i bagkæden.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Sjovt hvor forskelligt man kan opfatte en kamp. Esben har Makrini som dårligste OBer og svenskeren som næstbedst efter OL
              Nu var jeg selv i Farum, men kan nogen uddybe hvorfor Esben vurderede Makrinis indsats således?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Nu var jeg selv i Farum, men kan nogen uddybe hvorfor Esben vurderede Makrinis indsats således?
                Undervejs i kampen, var han inde på at Makrini ikke fordeler spillet så godt. Han får ikke vendt spillet fra side til side, så der åbnes til modsatte kant hvor der typisk er meget plads. Det låser vores spil og gør at vi trods meget tid på bolden, ikke får fcn ud af balance

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Undervejs i kampen, var han inde på at Makrini ikke fordeler spillet så godt. Han får ikke vendt spillet fra side til side, så der åbnes til modsatte kant hvor der typisk er meget plads. Det låser vores spil og gør at vi trods meget tid på bolden, ikke får fcn ud af balance
                  Det kan han selvfølgelig godt have en pointe i, ligesom en anden bruger også nævnte det. Jeg synes dog jeg tidligere har set ham slå en del præcise diagonaler til kanterne, uden at det selvfølgelig er hans spidskompetence. Men er det også hans rolle? Selvfølgelig ville det være optimalt hvis han beherskede alle aspekter af spillet, men når manden er den der har løbet flest kilometer (uden at det nødvendigvis betyder at han løber de rigtige meter) og vinder tredjeflest tacklinger (i øvrigt med Joan på 2. pladsen!!) i Superligaen, så har jeg svært ved at være utilfreds med det han leverer. Jeg husker i hvert fald tre situationer i dagens kamp, hvor et lovende angreb fra FCN blev stoppet ved hans indgreb. Når han derimod bevægede sig for langt frem, var vi langt mere shaky i tilbageløbet fordi JJT ikke har de samme fysiske og defensive kompetencer til at dække af for modstanderens kontraspil.

                  Edit: Tallene for tacklinger er i alt. Se stats her: http://www.superliga.dk/performance-centre/2016-17

                  Comment


                    #24
                    O. Lund
                    Hvor er jeg dog træt af det net,vi skal prøve og se bold igennem, på en ellers okay station.
                    Nu går fremad

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Det kan han selvfølgelig godt have en pointe i, ligesom en anden bruger også nævnte det. Jeg synes dog jeg tidligere har set ham slå en del præcise diagonaler til kanterne, uden at det selvfølgelig er hans spidskompetence. Men er det også hans rolle? Selvfølgelig ville det være optimalt hvis han beherskede alle aspekter af spillet, men når manden er den der har løbet flest kilometer (uden at det nødvendigvis betyder at han løber de rigtige meter) og vinder tredjeflest tacklinger (i øvrigt med Joan på 2. pladsen!!) i Superligaen, så har jeg svært ved at være utilfreds med det han leverer. Jeg husker i hvert fald tre situationer i dagens kamp, hvor et lovende angreb fra FCN blev stoppet ved hans indgreb. Når han derimod bevægede sig for langt frem, var vi langt mere shaky i tilbageløbet fordi JJT ikke har de samme fysiske og defensive kompetencer til at dække af for modstanderens kontraspil.

                      Edit: Tallene for tacklinger er i alt. Se stats her: http://www.superliga.dk/performance-centre/2016-17
                      Jeg synes også han leverer en fin indsats som sædvanligt. Han fylder rigtig meget og er en stopper for mange lovende angreb. Men er enig i at han kunne skille sig klogere af med bolden. Han er ikke Djemba Djemba

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                        O. Lund
                        Hvor er jeg dog træt af det net,vi skal prøve og se bold igennem, på en ellers okay station.
                        Det kan du jo passende takke BIFs fans for...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Det kan han selvfølgelig godt have en pointe i, ligesom en anden bruger også nævnte det. Jeg synes dog jeg tidligere har set ham slå en del præcise diagonaler til kanterne, uden at det selvfølgelig er hans spidskompetence. Men er det også hans rolle? Selvfølgelig ville det være optimalt hvis han beherskede alle aspekter af spillet, men når manden er den der har løbet flest kilometer (uden at det nødvendigvis betyder at han løber de rigtige meter) og vinder tredjeflest tacklinger (i øvrigt med Joan på 2. pladsen!!) i Superligaen, så har jeg svært ved at være utilfreds med det han leverer. Jeg husker i hvert fald tre situationer i dagens kamp, hvor et lovende angreb fra FCN blev stoppet ved hans indgreb. Når han derimod bevægede sig for langt frem, var vi langt mere shaky i tilbageløbet fordi JJT ikke har de samme fysiske og defensive kompetencer til at dække af for modstanderens kontraspil.

                          Edit: Tallene for tacklinger er i alt. Se stats her: http://www.superliga.dk/performance-centre/2016-17

                          Ved ikke om det er mig du referer til som "en anden bruger også nævnte", men jeg er helt på linje med dig i at Makrini slår nogen rigtig gode diagonalafleveringer, specielt til en fremstormende Desler. Ikke lige i dag, men ellers. Der hvor Makrini mangler en del i sit pasningsspil er kortere, langs jorden afleveringer i banens længderetning, altså ikke tværafleveringer, eller diagonalafleveringer. Specielt hæmmede var vi med en midtbane bestående af Makrini og Izunna. Desler sled også en del med at spille langs jorden afleveringer frem til Joan i dag; han brugte nærmest konsekvent et touch eller to for meget på bolden, og så var Joan allerede oppasset af FCN spillere. Vores bedste flow i dag kom fra modsatte side, hvor Jønsson og Greve gjorde det godt. Helt generelt har vi dog svært ved at spille op i banen, og det bliver tit og ofte for meget på tværs og tværs til den havner helt nede hos Gryte, som så må losse den frem. Thomasen har afhjulpet dette, men det er stadigvæk ikke helt godt nok. Det var tydeligt at se, at Joan forsøgte at blive delagtiggjort ved at trække ind centralt, eller falde helt ned i banen, hvorfra han kunne opsnappe en af utallige tværafleveringer. Welbeck spillede den nærmest konsekvent tilbage i samme retning, som han modtog bolden, så han afhjalp heller ikke meget efter sit indhop.

                          Ellers har jeg siddet og skimmet lidt stats igennem. Hmm, KEP er hurtigere end Yao, okay??? Gryte har en topfart på 28km/t??? Kan muligvis være, at der er målt KEP, på vej ned til pauseteen, men jeg tvivler stærkt på tallene for at være ærlig!
                          Last edited by makitabel; 05-12-2016, 02:41.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Undervejs i kampen, var han inde på at Makrini ikke fordeler spillet så godt. Han får ikke vendt spillet fra side til side, så der åbnes til modsatte kant hvor der typisk er meget plads. Det låser vores spil og gør at vi trods meget tid på bolden, ikke får fcn ud af balance
                            ... og det er jeg faktisk ikke helt uenig med ham i. ElMak er en outstanding god bolderobrer, tackle-og løbemaskine, og han må haveen kæmpestor betydning for spillerne der ligger bag ham og ved hans side. Jeg vil ikke blive overrasket hvis Izu er bedre som fordeler end ElMak, men han når ikke elMaks niveau som indpisker ogforegangsmand. 3 karantænedage til ElMak er også forholdsvis meget synes jeg, men det skyldes helt sikkert hans indsats i trøjen for at hjælpe bedst muligt i den svære situation vi er i pt.
                            Last edited by manner; 05-12-2016, 04:08.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              ... og det er jeg faktisk ikke helt uenig med ham i. ElMak er en outstanding god bolderobrer, tackle-og løbemaskine, og han må haveen kæmpestor betydning for spillerne der ligger bag ham og ved hans side. Jeg vil ikke blive overrasket hvis Izu er bedre som fordeler end ElMak, men han når ikke elMaks niveau som indpisker ogforegangsmand. 3 karantænedage til ElMak er også forholdsvis meget synes jeg, men det skyldes helt sikkert hans indsats i trøjen for at hjælpe bedst muligt i den svære situation vi er i pt.
                              Han har ligesom de øvrige spillere kæmpet lidt med at finde sit niveau. Han løber altid solen sort, og erobre en masse bolde, men han har også fået et par dumme advarsler undervejs, måske i frustration over vi ikke har været bedre.
                              De de sidste kampe her synes jeg dog vi for alvor kender ham igen. Vi har i store dele af kampene kunne holde spillet på modstanderens banehalvdel, fordi han smadrer meget af modstanderens opspil.

                              Comment

                              Working...
                              X