Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcn-ob 04.12.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom fcn-ob 04.12.2016

    Giver den til Oliver Lund fordi han spillede en rigtig god kamp på en uvant position.
    Som runner up: Fester for scoring og viljen han viste.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    MOM: Lund
    Runner-up: Festersen

    Men mange gode i dag.. Holdet står sammen i dag, og det er sgu skønt at se!

    Og en stor tak til de fremmødte fans - det lød godt, som det altid gør på Farum Park.

    Fedt med tre point!
    Last edited by Kogtbaby88; 04-12-2016, 16:14.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Giver den til Oliver Lund fordi han spillede en rigtig god kamp på en uvant position.
      Som runner up: Fester for scoring og viljen han viste.
      vi har set samme kamp;)

      Joan meget anonym i dag, dog stærk i sit defensive arbejde. Gryte med mindst to helfarlige udkast, så the usual suspects kandidaterer ikke idag.

      Comment


        #4
        Oliver Lund!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          Klart Oliver Lund

          Comment


            #6
            Oliver Lund. Den havde man måske ikke lige set komme, men Lund gør det godt i dag.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Oliver Lund. Den havde man måske ikke lige set komme, men Lund gør det godt i dag.
              Ja, men beklageligt at ham mangler kontinuitet og det er alt så svingende med ham: enten han spiller en rigtig, rigtig god kamp eller en rigtig dårlig kamp. Men han er en god fyr i truppen og håber vi skriver forlængelsen ned ham
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ja, men beklageligt at ham mangler kontinuitet og det er alt så svingende med ham: enten han spiller en rigtig, rigtig god kamp eller en rigtig dårlig kamp. Men han er en god fyr i truppen og håber vi skriver forlængelsen ned ham
                Og det er nok ligeledes en stor del af forklaringen på vores situation! For svingende præstationer til at spiludtryk/koncept nogensinde når at sætte sig. Synes, by the way, at KN også vælger udskiftningsmuligheder med omhu i dag. Vi får vendt truende tendenser i spiludviklingen, hvor kampen kan tippe forkert vej, med bl.a. indskiftningen af Thrane, og AK alene på top, med Jønsson til at assistere midtbanen. Ellers er Jønsson en udskældt spiller, som i dag fortjener ros, synes jeg..

                Comment


                  #9
                  Oli får min stemme.

                  Jeg synes også at JJ, Festersen, Greve og Jönsson gjorde det godt i dag.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Lund

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror jeg giver den til Makrini for mange vigtigere bolderobringer. Lund gør det også glimrende, ligesom Gryte og Jönsson også fortjener ros.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Jeg tror jeg giver den til Makrini for mange vigtigere bolderobringer. Lund gør det også glimrende, ligesom Gryte og Jönsson også fortjener ros.
                        Sjovt hvor forskelligt man kan opfatte en kamp. Esben har Makrini som dårligste OBer og svenskeren som næstbedst efter OL

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Sjovt hvor forskelligt man kan opfatte en kamp. Esben har Makrini som dårligste OBer og svenskeren som næstbedst efter OL
                          Jah, jeg er måske også en anelse kontrær i valget, men jeg synes virkelig Makrini tager rollen sæson bolderobrer på sig på en måde som ingen andre af vores spillere magter. Vores defensiv virker bare helt anderledes stabil når han ligger foran og rydder op.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Jah, jeg er måske også en anelse kontrær i valget, men jeg synes virkelig Makrini tager rollen sæson bolderobrer på sig på en måde som ingen andre af vores spillere magter. Vores defensiv virker bare helt anderledes stabil når han ligger foran og rydder op.
                            ja JH's efterfølger skal finde en fuld god erstatning når han flyver. Håber på samme type men gerne en som kan sætte spillet bedre.

                            Comment


                              #15
                              Oliver Lund.
                              Spiller en uvant plads og holder Superligaens topscorer helt nede.
                              Generelt stod vi rigtig godt på banen, og lod ikke rigtig fcn komme til noget.
                              Dejligt også at se Jønsson med en lille opblomstring. Han har spillet et par fine kampe her på det sidste uden man dog falder på halen over det

                              Comment

                              Working...
                              X