Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCN - OB 04/12/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Argh, jeg vil nu lige minde om, at sidst vi mødte dem, havde de sendt deres bedste spillere til OL - i øvrigt stor respekt for det.
    Har vi da ikke selv bøvlet med formnedgang som følge af spillere sendt til landsholdsopgaver??(OL)

    Vi mangler skarphed i begge ender af banen! I dag kunne Gryte have kostet i to ombæringer, Lund en enkelt gang, og Thomasen kort før han blev udskiftet. Så manglende skarphed i den ende af banen kunne også have kostet i dag, men gjorde det heldigvis ikke! I modsatte ende burde Joan have lukket og slukket til sidst, samt at Jønsson naturligvis skal score i situationen, hvor Fester får gjort arbejdet færdigt. Festers første afslutning er jeg dog godt tilfreds med, det var sort uheld at den ikke røg ind første gang. Ligeledes sort uheld, at Joan ikke får scoret i første halvleg, da den ryger på træværket. FCN begår en OB, og det lukrerer vi på for en gangs skyld! Spillemæssigt er vi på deres hjemmebane og underlag, og det kommer vi ganske godt fra. I perioder har vi svært ved at få spillet den langs jorden ud af egen forsvarskæde, men FCN forsøgte altså også med højt pres, så all-in-all er jeg tilfreds med spillet, på nær af at Joan ikke rigtigt fik sat spillet som i de seneste kampe, men han bliver sandelig også oppasset i dag, og det giver trods alt plads til andre.
    Last edited by makitabel; 04-12-2016, 16:46.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Har vi da ikke selv bøvlet med formnedgang som følge af spillere sendt til landsholdsopgaver??(OL)

      Vi mangler skarphed i begge ender af banen! I dag kunne Gryte have kostet i to ombæringer, Lund en enkelt gang, og Thomasen kort før han blev udskiftet. Så manglende skarphed i den ende af banen kunne også have kostet i dag, men gjorde det heldigvis ikke! I modsatte ende burde Joan have lukket og slukket til sidst, samt at Jønsson naturligvis skal score i situationen, hvor Fester får gjort arbejdet færdigt. Festers første afslutning er jeg dog godt tilfreds med, det var sort uheld at den ikke røg ind første gang. Ligeledes sort uheld, at Joan ikke får scoret i første halvleg, da den ryger på træværket. FCN begår en OB, og det lukrerer vi på for en gangs skyld! Spillemæssigt er vi på deres hjemmebane og underlag, og det kommer vi ganske godt fra. I perioder har vi svært ved at få spillet den langs jorden ud af egen forsvarskæde, men FCN forsøgte altså også med højt pres, så all-in-all er jeg tilfreds med spillet, på nær af at Joan ikke rigtigt fik sat spillet som i de seneste kampe, men han bliver sandelig også oppasset i dag, og det giver trods alt plads til andre.
      Jeg mente også på forhånd, at FCN passede godt til os, og den holdt stik. Det er ikke helt tilfældigt, at vi har vundet alle de gange mod dem.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Har vi da ikke selv bøvlet med formnedgang som følge af spillere sendt til landsholdsopgaver??(OL)

        Vi mangler skarphed i begge ender af banen! I dag kunne Gryte have kostet i to ombæringer, Lund en enkelt gang, og Thomasen kort før han blev udskiftet. Så manglende skarphed i den ende af banen kunne også have kostet i dag, men gjorde det heldigvis ikke! I modsatte ende burde Joan have lukket og slukket til sidst, samt at Jønsson naturligvis skal score i situationen, hvor Fester får gjort arbejdet færdigt. Festers første afslutning er jeg dog godt tilfreds med, det var sort uheld at den ikke røg ind første gang. Ligeledes sort uheld, at Joan ikke får scoret i første halvleg, da den ryger på træværket. FCN begår en OB, og det lukrerer vi på for en gangs skyld! Spillemæssigt er vi på deres hjemmebane og underlag, og det kommer vi ganske godt fra. I perioder har vi svært ved at få spillet den langs jorden ud af egen forsvarskæde, men FCN forsøgte altså også med højt pres, så all-in-all er jeg tilfreds med spillet, på nær af at Joan ikke rigtigt fik sat spillet som i de seneste kampe, men han bliver sandelig også oppasset i dag, og det giver trods alt plads til andre.
        Jeg talte om sidst vi mødte dem. Det var under OL 😊
        OBeliever

        Comment


          Hvordan var venstre side i forhold til tidligere kampe?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hvordan var venstre side i forhold til tidligere kampe?
            Synes det var langt bedre med JBL/Greve i forhold til de tidligere kombination med Pereira/Jønsson.
            Defensiv stod vi sikker, Greve fighter der ja også altid godt. Og i offensiven var der mere drive. De havde desværre alt for mange upræcise afleveringer.
            I de kampe før levede vi i offensiven ja kun af Edmundsson og alt hvad kom fra højre side men igår var der langt mere balance i det.
            Med Greves udskiftning gik Jønsson på vk igen igår og viste en gang mere at det er en position han ikke kan spille. Til sidst havde han en rigtigt farligt blodtab i defensiven.
            Håber Kent slutter projektet med Jønnson som vk endelig. Men Kent er en stædig mand...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Synes det var langt bedre med JBL/Greve i forhold til de tidligere kombination med Pereira/Jønsson.
              Defensiv stod vi sikker, Greve fighter der ja også altid godt. Og i offensiven var der mere drive. De havde desværre alt for mange upræcise afleveringer.
              I de kampe før levede vi i offensiven ja kun af Edmundsson og alt hvad kom fra højre side men igår var der langt mere balance i det.
              Med Greves udskiftning gik Jønsson på vk igen igår og viste en gang mere at det er en position han ikke kan spille. Til sidst havde han en rigtigt farligt blodtab i defensiven.
              Håber Kent slutter projektet med Jønnson som vk endelig. Men Kent er en stædig mand...
              Er enig et langt stykke hen ad vejen. Havde Greve som MOM. Det skal dog retfærdigvis siges, at det er lidt svært at sammenligne direkte med de foregående par kampe, da niveauet generelt var lavt, og vi havde et noget mere defensivt udtryk.

              Comment

              Working...
              X