Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCN - OB 04/12/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er fandme en flot udekamp. Lukker totalt ned, og skaber rigeligt til at vinde. 3 point, clean sheet uden problemer. Stærk moral af drengene

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      3 point og så videre til en vigtig mod Viborg. Den skal også vindes!!!

      Jeg siger det bare, 4 kampe uden KEP og kun 2 mål lukket ind.
      Det er absolut værd at bemærke.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Jaaaaaaaaa!

        Men for satan, hvor var FCN dårlige i dag!
        På med sommerhatten ... de blev lukket ned og gjort dårlige af drengene i dag
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
          Jaaaaaaaaa!

          Men for satan, hvor var FCN dårlige i dag!
          Ja det var de men de har altså lige været ret gode i mange kampe. Sgu vi nu ikke prøve at give os selv lidt kredit, når vi rent faktisk fortjener det. Vi gør dem dårlige idag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            3 point og så videre til en vigtig mod Viborg. Den skal også vindes!!!

            Jeg siger det bare, 4 kampe uden KEP og kun 2 mål lukket ind.
            OL spillede en bedre kamp end jeg har set KEP gøre i OB trøjen på noget tidspunkt

            Comment


              Ja, hel anden aura over forsvaret i dag... De to centrale optræder som værende den mest solide konstellation...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                På med sommerhatten ... de blev lukket ned og gjort dårlige af drengene i dag
                Enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  3 point og så videre til en vigtig mod Viborg. Den skal også vindes!!!

                  Jeg siger det bare, 4 kampe uden KEP og kun 2 mål lukket ind.
                  nemlig, men det mest paradoksale er jo nok, at en uden tvivl indbildsk KEP sidder skadet og tænker, at holdet mangler ham:(
                  Ville hellere ønske at han var fit for fight og bænket!!!
                  fornuftig disposition af KN at pille en angriber ud, hvor det var ved at blive lige hektisk nok. Dog er det lige før at det burde være AK istedet for Festersen, der selv på de sidste dampe kæmpede væsentligt mere for det. Edmundsson skylder et mål for afbrænderen til sidst!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    OL spillede en bedre kamp end jeg har set KEP gøre i OB trøjen på noget tidspunkt
                    Helt enig. Men nu er det bare man frygter, at KEP spiller mod Viborg. Jeg sagde det allerede da vi hentede ham, han er for gammel og ender sikkert som AMC og Chris. Eneste forskel vil så være, at AMC og Chris rent faktisk havde bevidst noget i OB trøjen.

                    Comment


                      En fortjent sejr! Så har vi set det med. Synes vi spiller bedre imod både EfB og fcm, men det her er da utvivlsomt noget sjovere. Hatten af for de 4 bagerste. De pakker sgu deres 3 dygtige angribere sammen.
                      Oppe foran brænder vi stadig for meget, men hul i det i dag

                      Comment


                        Hvem fik anførerbindet da Festersen gik ud?
                        OBeliever

                        Comment


                          Vi må sgu glæde os når holdet vinder�� Jeg synes faktisk vi spiller en fin kamp idag, vi æder os ind i kampen og Jj spiller en super god kamp på den centrale midtbane. Nogen hævder at FCN var elendige, men vi lukkede sgu godt af for deres spil.
                          Gode takter af OL.
                          Gryte havde nogle mega dårlige igangsætninger. Men han er tilgivet, han har holdt højt niveau i stortest allle andre kampe.
                          Lad os nu glæde os over sejren og over de OB fans som klart vandt på tribunen.

                          Comment


                            Super dejligt!

                            De blev aldrig rigtigt farlige. Så fortjent sejr.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Vi hat nu bevist i begge kampe mod FCN, at vi ER et bedre fodboldhold. De kæmper om at klemme sig ind i slutspil, mens vi pt. kæmper for at klemme os ind i nedrykningsspil!! Jo, spillet ER ok, men den manglende skarphed i begge ender af banen gør, at vi ligger til som vi gør!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Vi hat nu bevist i begge kampe mod FCN, at vi ER et bedre fodboldhold. De kæmper om at klemme sig ind i slutspil, mens vi pt. kæmper for at klemme os ind i nedrykningsspil!! Jo, spillet ER ok, men den manglende skarphed i begge ender af banen gør, at vi ligger til som vi gør!
                                Argh, jeg vil nu lige minde om, at sidst vi mødte dem, havde de sendt deres bedste spillere til OL - i øvrigt stor respekt for det.
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X