Det er fandme en flot udekamp. Lukker totalt ned, og skaber rigeligt til at vinde. 3 point, clean sheet uden problemer. Stærk moral af drengene
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd FCN - OB 04/12/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg3 point og så videre til en vigtig mod Viborg. Den skal også vindes!!!
Jeg siger det bare, 4 kampe uden KEP og kun 2 mål lukket ind.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg3 point og så videre til en vigtig mod Viborg. Den skal også vindes!!!
Jeg siger det bare, 4 kampe uden KEP og kun 2 mål lukket ind.
Ville hellere ønske at han var fit for fight og bænket!!!
fornuftig disposition af KN at pille en angriber ud, hvor det var ved at blive lige hektisk nok. Dog er det lige før at det burde være AK istedet for Festersen, der selv på de sidste dampe kæmpede væsentligt mere for det. Edmundsson skylder et mål for afbrænderen til sidst!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOL spillede en bedre kamp end jeg har set KEP gøre i OB trøjen på noget tidspunkt
Comment
-
Vi må sgu glæde os når holdet vinder Jeg synes faktisk vi spiller en fin kamp idag, vi æder os ind i kampen og Jj spiller en super god kamp på den centrale midtbane. Nogen hævder at FCN var elendige, men vi lukkede sgu godt af for deres spil.
Gode takter af OL.
Gryte havde nogle mega dårlige igangsætninger. Men han er tilgivet, han har holdt højt niveau i stortest allle andre kampe.
Lad os nu glæde os over sejren og over de OB fans som klart vandt på tribunen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægVi hat nu bevist i begge kampe mod FCN, at vi ER et bedre fodboldhold. De kæmper om at klemme sig ind i slutspil, mens vi pt. kæmper for at klemme os ind i nedrykningsspil!! Jo, spillet ER ok, men den manglende skarphed i begge ender af banen gør, at vi ligger til som vi gør!OBeliever
Comment
Comment