Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Esbjerg

    Mom: Tingager

    Runner-up: Makrini

    Grytebust og Tverskov er OK. Resten er dumpet.

    #2
    Jeg gider ikke engang at stemme

    Comment


      #3
      Gryte havde en enkelt redning hvilket var nok .

      Med det elendige frispark Tverskov sparkede til sidst fortjener han intet ros , det er ganske enkelt utilgiveligt ringe at sparke så dårligt .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Jeg gider heller ikke stemme
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Fansene. Der er ingen spillere, der fortjener den.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg gider heller ikke stemme
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg gider ikke engang at stemme
            Så lad os stemme om hvem den dårligste var i dag... Der er godt nok mange jeg hader lige nu!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Så lad os stemme om hvem den dårligste var i dag... Der er godt nok mange jeg hader lige nu!
              Edmundsson og Gryte!!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Så lad os stemme om hvem den dårligste var i dag... Der er godt nok mange jeg hader lige nu!
                Jeg syntes at alle kæmper idag og giver hvad der skal til.. Men Jesper og Kent har stadig solgt os til stanglakrids med denne trup kvalitet..
                Så jeg hader ikke nogen men JH kommer godt nok tæt på

                Comment


                  #9
                  Jeg peger på Makrini.

                  Men jeg synes Kogtbabys karakteristik er en smule hård. Forsvaret spiller en god kamp, især Tingager. Pereira spiller sin nok bedste kamp for os.
                  Midten er også god. Makrini laver for mange frispark i første halvleg, men spiller sig op i anden. Greve og JJT kommer i gode positioner, slår nogle fine indlæg og stikninger, og Greve kunne med lidt mere skarphed have afgjort kampen. Selv Jönsson synes jeg gør det ret fint i dag, især i første halvleg.

                  Men, men, men. Vores angreb er en katastrofe i dag (også i dag). AK når frem til lige præcis intet, og trækker sig i nærkampene. Festersen er sindssygt uskarp. Det er angrebets uskarphed der koster os kampen idag (også i dag), ikke resten af holdet.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Alle kæmper. greve får min stemme. jeg synes at han viser at han skal starte inde noget oftere.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      [/QUOTE]

                      Edmundsson og Gryte!!

                      Comment


                        #12
                        Se Ingen jeg kunne give dem.
                        Så giver jeg dem til den viljen de vidste. Den var til mindst godt.
                        Måske med Tingager som runner up.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Edmundsson og Gryte!![/QUOTE]

                          Ja edmundsson gjorde det fremragende fra tribunen

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg peger på Makrini.

                            Men jeg synes Kogtbabys karakteristik er en smule hård. Forsvaret spiller en god kamp, især Tingager. Pereira spiller sin nok bedste kamp for os.
                            Midten er også god. Makrini laver for mange frispark i første halvleg, men spiller sig op i anden. Greve og JJT kommer i gode positioner, slår nogle fine indlæg og stikninger, og Greve kunne med lidt mere skarphed have afgjort kampen. Selv Jönsson synes jeg gør det ret fint i dag, især i første halvleg.

                            Men, men, men. Vores angreb er en katastrofe i dag (også i dag). AK når frem til lige præcis intet, og trækker sig i nærkampene. Festersen er sindssygt uskarp. Det er angrebets uskarphed der koster os kampen idag (også i dag), ikke resten af holdet.
                            Helt enig.

                            Comment


                              #15
                              Makrini...

                              Comment

                              Working...
                              X