Med Silkeborg's lækre 2-0 føring over FCM puttes der endnu mere pres på OB og øger vigtigheden af en sejr i dag
Ja i følge livescore fører de 2-0 efter at have 1 skud inden for rammen.. En sejr i dag er sygt vigtigt men man har bare den dårlige fornemmelse i maven der siger at det går galt igen
Ja i følge livescore fører de 2-0 efter at have 1 skud inden for rammen.. En sejr i dag er sygt vigtigt men man har bare den dårlige fornemmelse i maven der siger at det går galt igen
Ligner vores kamp mod FCM i mandags hvor FCM dominerer første halvleg og SIF kommet klart bedst ud til anden . SIF's andet mål var på straffe .
Forventninger til vores hold , puha det er længe siden de har været posetive .. ja tror på 2-1 til EfB i dag desværre
Med Silkeborg's lækre 2-0 føring over FCM puttes der endnu mere pres på OB og øger vigtigheden af en sejr i dag
uanset hvordan det går SIF - FCM så skal der jo hentes point...nu og her, 3 kampe inden pausen mod hold der burde være overkommelige - en god pointhøst nu kan være livsvigtig (omvendt så frygter jeg lidt for hvordan JH og kent reagere ifht forstærkninger HVIS nu vi skulle hente en 6-7 point)
Desværre er jeg nået dertil at jeg INGEN tro har på at vi kan vinde - håber jeg tager fejl.....
gør jeg også. Men for vores egen skyld er det altså bedst hvis FCM får point
Selvfølgelig vil det være bedst for os i tabellen , men jeg kunne aldrig finde på at ønske noget godt for FCM .
Og så kan man være lidt grov at sige : hvis vi ikke kan klare paragrafferne selv så har vi heller ikke fortjent det .
uanset hvordan det går SIF - FCM så skal der jo hentes point...nu og her, 3 kampe inden pausen mod hold der burde være overkommelige - en god pointhøst nu kan være livsvigtig (omvendt så frygter jeg lidt for hvordan JH og kent reagere ifht forstærkninger HVIS nu vi skulle hente en 6-7 point)
Desværre er jeg nået dertil at jeg INGEN tro har på at vi kan vinde - håber jeg tager fejl.....
Rolig nu, JH er rolig som vi så i tunnelen mod FCM. JH har overblik og kan se at processen gør at vi overlever i ligaen efter straffespark mod Vendsyssel. Alt følger JHs plan og det betyder intet at han har købt dyrt og dårligt. JH har helt styr på det.
Comment