Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Fcm - ob (1-0)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom: Fcm - ob (1-0)

    Den er svær i dag, fordi det generelt set bare var en rigtig skidt kamp.

    MOM: Joan

    Runner-up: Grytebust

    Tverskov og Izunna var også godkendt.

    Tingager var god i 2. Halvleg. Havde sine problemer det første kvarter i 1. Halvleg.

    Pereira og Jönsson - helt igennem forfærdeligt, som altid. JBL og Greve må simpelthen have de to pladser, sidstnævnte med rigtig godt indhop.

    JJT skuffede oven på hans glimrende præstation imod Brøndby.

    AK var god den første halve time. Rigtig god eneri, og han prøvede virkelig. Derefter blev det horribelt, og hans angrebsmakker var da også kandidat til kampens værste. Kæmpe afbrændere, tror ikke på de bolde som kommer i dyben.. Han ser såret ud, og burde måske bænkes.

    #2
    Joan.

    Comment


      #3
      Det bliver også Joan her, med Myse som runner-up... Tverskov var kun lige godkendt, men Izu kan jeg nu ikke se have en plads der...
      Godt indhop af Greve...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Greve

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Greve
          😂😂👍🏼

          Comment


            #6
            Izunna's 2. halveg. 1. halveg skal alligevel bare glemmes.

            Comment


              #7
              Joan
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #8
                Jeg var efter valget af Izunna før kampen, for han har set ugidelig ud, og kommer med kedelige udtalelser. I dag synes jeg dog han gør det godt. Han fylder rigtig godt derinde, erobrer mange bolde og fordeler spillet fint. Harmonerede fint med Jjt, da han langt om længe fandt sig selv.
                Izu er min mom. Joan, gryte og Jønsson gør det også Okay

                Comment


                  #9
                  Izunna - Ikke med afstand, men lige sammen med andre af de nævnte. Han er kommet med nogen dumsmarte bemærkninger, men får han 6´er positionen fungerer han. Gider El Mak os ikke mere, så tænker jeg da egentlig bare vi fortsætter med Izu derinde. Der er så mange andre pladser på holdet der skriger mere efter forstærkning.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg var efter valget af Izunna før kampen, for han har set ugidelig ud, og kommer med kedelige udtalelser. I dag synes jeg dog han gør det godt. Han fylder rigtig godt derinde, erobrer mange bolde og fordeler spillet fint. Harmonerede fint med Jjt, da han langt om længe fandt sig selv.
                    Izu er min mom. Joan, gryte og Jønsson gør det også Okay
                    'Jønsson gør det også okay?' Er det en joke?

                    Bedste mand i dag var Joan.

                    Izunna spiller sig op og viser glimt af hvad han havde en gang.

                    AK vil for meget, skal nogle gange vælge den lette løsning.

                    Desler spiller generelt også en fin kamp synes jeg.

                    Pereira var rigtig sløj, og både O.Lund og Greve viser fin energi da de kommer ind synes jeg.

                    JJT imponerer ikke.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Desler spiller generelt også en fin kamp synes jeg.
                      Enig. Fin kamp, men hans indlæg er godt nok elendige.

                      Comment


                        #12
                        Joan


                        Jeg er noget træt af at se på Jönsson. Alle i OBs trup må da kunne se det samme, som vi kan hver evig eneste kamp, og må græmme sig over, at en spiller som ham åbenbart kan køre på frihjul. Kent sætter den sunde konkurrence ud af kraft, det må være enormt frustrerende som spiller.. Det er en sørgelig ledelsesstil, Kent udviser der. Vi kender dem allesammen: Kollegaen, som har "fået lov" a chefen til at komme sent og gå tidligt, som altid er med på de spændende projekter uden at levere varen, som bliver forfremmet uden at kunne noget, hvor man ikke kan mærke forskel om vedkommende er der eller ej.. vis dog noget konsekvens og sæt ham af!
                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          #13
                          Enig. Kan godt li Kent, men alene det at han koste hvad det vil, vil have Rasmus Jønsson i gang, med den konsekvens at alle andre skal arbejde 10 procent hårdere, synes jeg næsten berettiger en evt fyreseddel.

                          Comment


                            #14
                            De medrejsende fans er MOM. Det så sgu godt ud på tv. Jønsson er dårligere end Magne Sturød, og det siger ikke så lidt.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #15
                              Gryde-Joan, og det er det hver gang.. Ja, vi kan vel lige så godt flække et combo-navn sammen, for det giver jo næsten ikke mening at sammenligne en målmand og en markspiller..

                              The rest are just making up numbers...

                              Comment

                              Working...
                              X