Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Brøndby

    Fantastisk sejr i dag, og en rigtig vigtig sejr.
    Der var mange gode på holdet i dag.

    Min MOM:
    Grytebust

    Efterfulgt af AK.

    Joan, Tingager, Tverskov og JJT kunne også sagtens have fået den.

    Stærkt indhop af Greve.
    Last edited by Kogtbaby88; 20-11-2016, 18:21.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Fantastisk sejr i dag, og en rigtig vigtig sejr.
    Der var mange gode på holdet i dag.

    Min MOM:
    Grytebust

    Efterfulgt af AK.

    Joan, Tingager, Tverskov og JJT kunne også sagtens have fået den.

    Stærkt indhop af Greve.
    Helt enig, og så må svenskeren på bænken

    Comment


      #3
      Jeg droppede kampen idag med vilje men EB har Joan og Gryte som bedste spillere

      Comment


        #4
        JJT er MOM hos mig. Han spiller godt og bringer i den grad noget vi har manglet mens han har været væk med skade. Joan, Fester, Gryte og Tverskov spiller også rigtig godt i dag, og det er på en dag hvor ingen faldt igennem. dejligt at AK fik scoret :)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          JJT er min mom

          Gal et ringe indhop af Yao ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Min MOM er Joan - især vurderet på hans første halvleg. Gryte har dog også nogle super redninger idag og især den han piller på Hjulsager er fremragende!
            Jönsson er tæt på det ringeste jeg har set idag: langsom, manglende defensiv forståelse, og ingen inspiration frem af banen!

            Comment


              #7
              JJT får min .. han ligger nærmest og suger spillet til sig på midten i dag. Han minder mig om Mads Tiim da han var bedst i korte OB tid. Han bringer noget ro og overblik til holdet. Der er småfejl i dagens kamp, men flot comeback i starteren. Der bliver han i lang tid tror jeg
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Helt uenig med flertallet på stadion der stemte på AK, han havde et godt touch i dag og det gave mål, men det giver ikke MOM i lille bog :)

                Joan var klart min MOM i dag.
                Det var fedt i dag, der var en gejst og vilje i spillet som blev belønnet og måske har været savnet, vi kom godt ud og satte os på BIF. Det er stadig bekymrende vi ikke får scoret mere, men glad for en sejr og clean sheet.

                Også dejligt med stemningen i dag, dejligt man stort set ikke hørt noget til Københavnerne.

                Comment


                  #9
                  Min MOM er Desler. Stærk kamp på HB, lukkede rigtig godt ned for BIFs venstreside.

                  Runner-up er Eddie. Han var enormt stærk i de første 65 minutter, men manglede lidt luft og skarphed til sidst.

                  Tingager, JJT, Grytebust og Tverskov ramte også dagen lige i røven.

                  AK var, på trods af målet, ikke specielt stærk i dag. Både ham og Festersen virker stadig uskarpe og løber meget forgæves.

                  Jönsson og Pereira var ringe, igen.

                  Jönsson er Emil Larsen i forklædning. Samme ugidelige alibiopdækning defensivt, samme mangel på hastighed og ild i øjnene offensivt. Utrolig, at han stadig skal starte inde HVER GANG!
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Jeg giver den til Grytebust.

                    Vigtige redninger og indgreb. Indgyder en masse gejst og vilje. Men store plusser til de begge de centrale akser og Joan og Festersen. AK manglede trods målet stadig nogle procenter i både spil og selvtillid, det samme med Desler, men de kæmpede sgu alle sammen godt for det.

                    Men stort minus til Jönsson , der atter faldt i gennem i forhold til de andre.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Min stemme går til JJT. Joan og Tingager også gode. Jønsson er helt væk i dag. Kent Nielsen kan ikke forsvare at sætte ham i starten 11 mere i år.

                      Comment


                        #12
                        Gryte er klar MoM i min optik: han har lige to afgørende aktioner og er ellers sikker sidste skanse. Hvis vi redder røven, så skal han have en stor del af æren.

                        Comment


                          #13
                          Jeg synes at en kamp som i dag viser, at Tingager altså godt kan blive en stabil superliga-midtforsvarer. Han er altså kompromisløs i sine indgreb og rigtig hurtig. Jo flere kampe han får på højeste niveau jo færre af de store fejl, som vi har set i hans OB-tid, vil vi sandsynligvis se. Jeg er optimistisk angående hans rolle på holdet i fremtiden - rart med lidt optimisme i en generelt sort OB-tid

                          Synes faktisk også at Joan har udviklet sig meget i løbet af dette efterår. Meget lykkes (stadig) ikke; men han har altså nogle gode raids og han er kropsstærk og beskytter sin bold godt.

                          Comment


                            #14
                            Flere aspiranter. Det er længe siden. Især tre Gryte, JJ og Joan.
                            Gryte var vigtigst men JJT fortjener min stemme
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Joan herfra

                              Comment

                              Working...
                              X