Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Brøndby
Collapse
X
-
Jeg ville ønske at det blev den her, men det er nok for urealistisk og Kent er jo ikke meget for at gå væk fra 4-4-2. Men jeg vil gerne have plads til den smule DNA vi nu har. Det er ikke meget, men vores 3 unge skal spille noget mere sammen. Jeg vil vælge Joao i stedet for JBL pga han står bedre defensivt, men eller normalt spilletid til JBL i de fleste kampe.
Gryte
Lund, Tverskov, Joao
Makrini
Desler, Nana, JJT, Greve
Fester, JoanForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg ville ønske at det blev den her, men det er nok for urealistisk og Kent er jo ikke meget for at gå væk fra 4-4-2. Men jeg vil gerne have plads til den smule DNA vi nu har. Det er ikke meget, men vores 3 unge skal spille noget mere sammen. Jeg vil vælge Joao i stedet for JBL pga han står bedre defensivt, men eller normalt spilletid til JBL i de fleste kampe.
Gryte
Lund, Tverskov, Joao
Makrini
Desler, Nana, JJT, Greve
Fester, Joan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej... men vi har 7 spillere(fra sidste rundes start 11er) i karantæne fare, så de kommer nok snart...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg ville ønske at det blev den her, men det er nok for urealistisk og Kent er jo ikke meget for at gå væk fra 4-4-2. Men jeg vil gerne have plads til den smule DNA vi nu har. Det er ikke meget, men vores 3 unge skal spille noget mere sammen. Jeg vil vælge Joao i stedet for JBL pga han står bedre defensivt, men eller normalt spilletid til JBL i de fleste kampe.
Gryte
Lund, Tverskov, Joao
Makrini
Desler, Nana, JJT, Greve
Fester, JoanTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægEr du klar til at erkende, at du tog fejl i forhold til holdets styrke ...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej ;) Det er jeg ikke fordi at det mentale spiller så meget ind som det gør. Men der hvor jeg tog fejl var at vi er meget mere skrøbelige mentalt end jeg havde kunne drømme om og så skal der løbes mere for hinanden.
De ufatteligt mange fejl vi begår, de tekniske færdigheder de mangler og de langsomme spillere vi har, har begået de samme fejl hele sæsonen, har været lige lidt tekniske hele sæsonen og er ikke blevet langsommere ... men jeg tror ikke det er muligt at få dig til at erkende, at du ganske enkelt tog fejl af truppens styrke ... grundigt fejl!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment