Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserveliga

    Nogen, der kan berette om kampen i dag mod SønderjyskE?

    #2
    Jeg kom 10 min. inde i kampen og der stod den 1-1. Ved ikke hvem der scorede. Herefter gør Bredebro det til 2-1 efter ca. 20 min hvor han pander et hjørnespark i kassen. 3 min før tid scorer Yao efter meget flot opspil, hvor jeg tror det er Weber som flot vipper den over keeperen, og så skubber Yao den lige det sidste stykke over stregen.
    Derefter går jeg, så ved ikke om der er sket yderligere.
    Generelt var sejren fortjent nok. Vi styrer spillet i første halvleg, men da vi skifter JJT ud i pausen overlades meget af spillet til sønderjyske uden de dog har andet end én stor chance Buus redder på stregen. Bedste spillere var i mine øjne Greve, Yao og Thrane, imens Jjt styrer spillet fint i 1. Halveg. Der er dog ingen som overstråler andre markant. Tingager står også fint nede bagved, hvor Hassan havde lidt flere problemer med Antipas og songanis fart.
    Christian Sørensen spillede VB for os. Det gjorde han solidt, overfor en gennembrudsfarlig duo i songani og ham Rodrigues som spillede i fcn.

    Start-11'er
    Oliver Christensen
    Buus, Tingager, Hassan, Sørensen
    Thrane, Jjt, izu, greve
    Yao, Mikkelsen

    Undervejs skiftede Jjt med Weber.
    Izu med Mads Jørgensen og så kom Eskesen ind i stedet for Bredebro

    Comment


      #3
      Tak for det

      Det bliv 3-1
      http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...nderjyske.aspx

      Comment


        #4
        Tak for update på kampen.

        Christian Sørensen, som i den Christian Sørensen der skiftede til Silkeborg?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Tak for update på kampen.

          Christian Sørensen, som i den Christian Sørensen der skiftede til Silkeborg?
          Det lignede ham i hvert fald. Synes også at have læst herinde, at han træner med for tiden.

          Beklager jeg måske lige sov lidt i timen, hvis sønderjyske har scoret i 23. min. Det har jeg af en eller anden grund ikke opdaget.

          Comment


            #6
            Lidt fra FS
            http://www.fyens.dk/sport/Mathias-Th...rtikel/3096290

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Thrane kom med rigtig meget energi, og havde også fine ideer i sit spil. Ser ham bare ikke som spilleren, der kan gå ind og ændre noget på ligaholdet. Yao var nok den eneste som jeg godt kunne tænke mig at se mere til, udover Jjt. Den ene gang får han en lang stikning, hvor han nok starter 6-7 meter bag sønderjydernes bagerste mand. Alligevel løber han så stærkt at han får en friløber, som han så Desværre brænder. Det er vildt så meget fart han har, men der er stadig noget boldkontrol og fysik, som skal forbedres inden et gennembrud for alvor kommer. Det tror jeg dog nok skal komme, for han er meget ærgerrig og fokuseret hele tiden, og skælder sig selv lidt ud når han laver noget lort. Han brænder for det, og det er dejligt at se

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Thrane kom med rigtig meget energi, og havde også fine ideer i sit spil. Ser ham bare ikke som spilleren, der kan gå ind og ændre noget på ligaholdet. Yao var nok den eneste som jeg godt kunne tænke mig at se mere til, udover Jjt. Den ene gang får han en lang stikning, hvor han nok starter 6-7 meter bag sønderjydernes bagerste mand. Alligevel løber han så stærkt at han får en friløber, som han så Desværre brænder. Det er vildt så meget fart han har, men der er stadig noget boldkontrol og fysik, som skal forbedres inden et gennembrud for alvor kommer. Det tror jeg dog nok skal komme, for han er meget ærgerrig og fokuseret hele tiden, og skælder sig selv lidt ud når han laver noget lort. Han brænder for det, og det er dejligt at se
                Yao i startelleveren mod Brøndby! Kunne faktisk godt tænke mig at se en der brænder for det, og AK med sine 0 scoringer kan vi måske godt undvære :/

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Yao i startelleveren mod Brøndby! Kunne faktisk godt tænke mig at se en der brænder for det, og AK med sine 0 scoringer kan vi måske godt undvære :/
                  Han startede jo faktisk sidst imod bif, hvor han led under at vi blev spillet ned i den halveg han fik. Jeg synes ellers ideen er god, for bif's stoppere står højt, og vil aldrig fange Yao, hvis vi kan finde ham i dybden. Vi skal i hvert fald nok få en ung mand på banen, som vil yde 100% og intet fra de andre angribere kvalificerer dem til mere spilletid end Yao pt.

                  Comment

                  Working...
                  X