Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Lyngby

    Edmundsson får min stemme som MOM. Jeg synes han bliver bedre og bedre.

    Nana og Makrini som runner-ups. Nana har kun spillet gode kampe for os efter min mening, så han skal selvfølgelig også have en plads på holdet næste gang. Han var overalt på banen, men bliver korrekt skiftet ud pga. hans tidlige gule kort.

    De dårlige:

    Jönsson var anonym i 99,9 procent af kampen. Jeg tror vi skulle hen i 35. Minut før han rørte bolden?

    Desler var igen skyld i mål på den back position.

    To pladser som jeg ikke kan forene mig med, at Kent bliver ved med at prøve. I dag er det forståeligt med Desler, da Oliver Lund er syg. Hvordan står det til med Buus?

    Derudover er det selvsagt, at vores to angribere er helt væk. De kommer med ingenting, og er vel efterhånden ret beset vores problem i hvorfor vi ligger som vi gør. AK med nul mål, og Festersen med to mål i 16 kampe.. mindes ikke en dårligere angrebsduo i OB? Mon de har stoppet deres snak om at være ligesom York og Cole?

    Men kedeligt resultat at gå til landsholdspause på... Hvis jeg ikke var nervøs før, så er jeg det for alvor nu.

    Næste kamp er Brøndby hjemme. De er godt spillende de første 10 min. mod Viborg, og der står 0-1 pt.

    Midtjylland er kampen efter Brøndby, som lige har tævet Horsens med 5-1. Vi får nul point de næste to kampe, og vil med al sandsynlighed ligger sidste efter de to runder.. derefter møder vi Esbjerg i en direkte kamp om sidstpladsen, formentlig.. taber vi den, så er nedrykning altså meget tæt på.

    #2
    Joan får min
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Edmundsson får min stemme som MOM. Jeg synes han bliver bedre og bedre.

      Nana og Makrini som runner-ups. Nana har kun spillet gode kampe for os efter min mening, så han skal selvfølgelig også have en plads på holdet næste gang. Han var overalt på banen, men bliver korrekt skiftet ud pga. hans tidlige gule kort.

      De dårlige:

      Jönsson var anonym i 99,9 procent af kampen. Jeg tror vi skulle hen i 35. Minut før han rørte bolden?

      Desler var igen skyld i mål på den back position.

      To pladser som jeg ikke kan forene mig med, at Kent bliver ved med at prøve. I dag er det forståeligt med Desler, da Oliver Lund er syg. Hvordan står det til med Buus?

      Derudover er det selvsagt, at vores to angribere er helt væk. De kommer med ingenting, og er vel efterhånden ret beset vores problem i hvorfor vi ligger som vi gør. AK med nul mål, og Festersen med to mål i 16 kampe.. mindes ikke en dårligere angrebsduo i OB? Mon de har stoppet deres snak om at være ligesom York og Cole?

      Men kedeligt resultat at gå til landsholdspause på... Hvis jeg ikke var nervøs før, så er jeg det for alvor nu.

      Næste kamp er Brøndby hjemme. De er godt spillende de første 10 min. mod Viborg, og der står 0-1 pt.

      Midtjylland er kampen efter Brøndby, som lige har tævet Horsens med 5-1. Vi får nul point de næste to kampe, og vil med al sandsynlighed ligger sidste efter de to runder.. derefter møder vi Esbjerg i en direkte kamp om sidstpladsen, formentlig.. taber vi den, så er nedrykning altså meget tæt på.
      Med det her nye absurde nedrykningsspil, så er kampen mod Esbjerg faktisk mindre afgørende.

      Der hvor det skiller for os nu er ved nr.10 ... vi skal derop for at undgå de her pokalagtige slutsspilskampe, med det twist at man faktisk kan tabe den første, men så SKAL vinde nr. 2.

      Om vi slutter 11 eller 14, er faktisk ikke af vanvittigt stor betydning.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Med det her nye absurde nedrykningsspil, så er kampen mod Esbjerg faktisk mindre afgørende.

        Der hvor det skiller for os nu er ved nr.10 ... vi skal derop for at undgå de her pokalagtige slutsspilskampe, med det twist at man faktisk kan tabe den første, men så SKAL vinde nr. 2.

        Om vi slutter 11 eller 14, er faktisk ikke af vanvittigt stor betydning.
        Mindre afgørende, men stadigvæk af vanvittig stor betydning.. ny eller gammel struktur. Den kan sagtens knække os.

        Comment


          #5
          Joan

          Comment


            #6
            Joan, klart. Synes også KEP gjorde en fin figur for en gangs skyld.

            Comment


              #7
              Joan

              (JJT gjorde det også fint til sidst)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Med det her nye absurde nedrykningsspil, så er kampen mod Esbjerg faktisk mindre afgørende.

                Der hvor det skiller for os nu er ved nr.10 ... vi skal derop for at undgå de her pokalagtige slutsspilskampe, med det twist at man faktisk kan tabe den første, men så SKAL vinde nr. 2.

                Om vi slutter 11 eller 14, er faktisk ikke af vanvittigt stor betydning.
                Men man får ja point med fra grundspillet. Så kan det blive en rigtig stor forskel om vi slutter som 11. eller 14. Som 11. kan der være en langt bedre chance at undgå de nedrykning - finals. Er derfor absolut ikke enig hvis den en eller anden herinde se de kampe vi har endnu i grundspillet lidt som "træningskampe".
                Desuden bliver den sidste lille dråbe af selvtillid presset ud af spillerne hvis vi forlængrer denne kæde af skuffelse og nederlage. De bliver ellers ramt så hård af det at de vil ikke kunne vinde en kamp mod en flok af 60-årige overvægtige hobbyspillere i foråret, endsige over to hop-eller-top - kampe mod et 1.div.-hold.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Klart Joan

                  Comment


                    #10
                    Joan med kæmpe afstand. Han er vores eneste offensivspiller med bare lidt ideer og kompetencer til at skabe lidt. Først da Jjt kommer ind, kommer der lidt fra andre end ham. Lad os se at få ham i omdrejninger igen. Han kan styrke os rent kreativt

                    Comment


                      #11
                      Joan

                      Comment


                        #12
                        Joan, som vel er den eneste på holdet som kan/tør udfordrer

                        Comment

                        Working...
                        X