Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slovan Bratislava - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg synes vores optakt til forårs sæsonen har være fornuftig. Vi fik nogle sejre og to knebene nederlag. Jeg bliver ikke urolig af nederlaget i dag - Dødbolde eller ej. De Slovenske mestre og pokalvindere skal kunne matche os som jeg ser det. At det eftersigende er 3 dødbolde som de score på er ikke overraskende da det er en af vores svage punkter. Men jeg hæfter mig positivt ved at der kun er scoret 1 mål mod os i åbent spil i optakten og det kan tyde på at midtbanen og forsvaret står hvor det skal. Det er også positivt at Bodul har scoret 3 mål. Manden kan noget med en bold, så hvis målene begynder at komme fra ham nu, så kan han bidrage rigtig meget i vores offensiv med de kvaliteter han ellers har.

    Jeg går mod sæsonåbningen med positivt sind
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #17
      Det jeg ser som det bedste ved vores optakt er, at vi åbenbart har fundet en fast plads til Skula på den defensive midt. Jeg føler mig overbevist om at han bliver der. Det kommer til at give en meget større grad af rutiner og "automatismer" i vores spil. Selvfølgelig vil vi ikke stille med de samme 11 hver gang, men strukturen i vores opstilling bliver klarere nu og det er en stor fordel.

      Comment


        #18
        Spelmann - Skulason på den centrale midt lyder som et godt gammelt maskinrum med masser af løbe villighed og så defensivt/offensivt men det undrer mig at man rykker Falk over i modsatte side .. bevares han kan rykke ind i banen men det er jo ikke fordi Diarra kommer i supermange overlap ... og så undrer det mig at Azer har slået COB til højrekanten ... de er begge centrale spillere men COB har da trods alt spillet nogle kampe på højre back ... Men Azer - Falk må så være end bedre kombination end Falk - JBL f.eks.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Spelmann - Skulason på den centrale midt lyder som et godt gammelt maskinrum med masser af løbe villighed og så defensivt/offensivt men det undrer mig at man rykker Falk over i modsatte side .. bevares han kan rykke ind i banen men det er jo ikke fordi Diarra kommer i supermange overlap ... og så undrer det mig at Azer har slået COB til højrekanten ... de er begge centrale spillere men COB har da trods alt spillet nogle kampe på højre back ... Men Azer - Falk må så være end bedre kombination end Falk - JBL f.eks.
          Azer er et stort talent, jeg spår at han bliver den næste landsholdsspiller fra OB.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Spelmann - Skulason på den centrale midt lyder som et godt gammelt maskinrum med masser af løbe villighed og så defensivt/offensivt men det undrer mig at man rykker Falk over i modsatte side .. bevares han kan rykke ind i banen men det er jo ikke fordi Diarra kommer i supermange overlap ... og så undrer det mig at Azer har slået COB til højrekanten ... de er begge centrale spillere men COB har da trods alt spillet nogle kampe på højre back ... Men Azer - Falk må så være end bedre kombination end Falk - JBL f.eks.
            Jeg kan også godt undre mig over placering af Falk, men hvis man kan spille JBL ind som fast VB (hvis han ikke falder igennem defensivt over nogle kampe) vil det kunne give en slagkraftig venstreside, potentielt med noget fremtid i. Jeg synes dog at Momo fortjener chancen for at vise om han kan bygge lidt mere på offensivt i foråret.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Azer er et stort talent, jeg spår at han bliver den næste landsholdsspiller fra OB.
              Jeg krydser fingre for at din profeti holder mht Azer. Jeg synes dog at have set adskillige Vejle tilhængere kalde ham overvurderet... Måske er rønnebærene sure i Vejle.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Azer er et stort talent, jeg spår at han bliver den næste landsholdsspiller fra OB.
                Måske. Men tvivler på at det bliver som højrekant

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                  Jeg krydser fingre for at din profeti holder mht Azer. Jeg synes dog at have set adskillige Vejle tilhængere kalde ham overvurderet... Måske er rønnebærene sure i Vejle.
                  Lidt af det samme har jeg også hørt der ovre fra. Vi må se hvordan han udvikler sig. Men hvis han allerede nu banker på til en startplads ser det ud til at det går stærkt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Måske. Men tvivler på at det bliver som højrekant
                    Det kan der godt være noget om, men spillede han ikke også en del på kant i Vejle? Synes umiddelbart han var spillede på kanten i de par kampe jeg så med Vejle i efteråret?

                    Comment


                      #25
                      Dagens avis er dejlig læsning om kampen i går. Fint spil og stærkt genpres, så fint at slovakkerne forfaldt til i perioder at "gå efter manden" i stedet for at spille fodbold. Skulason som hidsig dirigent sammen med Spelmann og en Darko der ikke forfaldt til at varme bolden på de forkerte tidspunkter og som med største selvfølgelighed af driblede deres målmand efter at Skula havde brudt et Slovan opspil.

                      De 3 mål i mod os var TB naturligvis ikke tilfreds med, hvoraf det ene var fordi en spiller stod forkert placeret, det 3. mål til dem var et frispark lidt udefra og TB råbte til MT at han ikke fik en mur og i forvirringen spillede de bolden ud på kant til et indlæg og scoring.

                      summasumarum. Fin kamp, men 3 mål imod ved dødbolde giver stadig lidt panderynker og noget at arbejde med og nederlaget i går var ikke nødvendigt, selv til en god modstander der har slået Zenit Leningrad og som varmer op til AS Roma
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Citat fra kampsammendraget i FS: Slovan spillerne begyndte ved 1-1 at slå lidt op i banen og gå efter konfrontationer What is this. This is fucking football, råbte Ari Skulason efter tjekken, en slovak havde tidligere langet islægningen en albue i hovedet. ( ham valgte Slovan lederne at udskifte da dommeren kun gav ham et gult kort)

                        Comment


                          #27
                          jeg så highlights fra Slovan kampen efter det korte referat fra "stiften" og jeg studsede over ingen af Slovans mål blev vist mon der skal lægges noget i det faktum at alle deres mål tilsyneladende var efter dødbolde og at der vel ikke ligefrem er grund til afsløre vores svageste punkter 8 dage før sæsonstart
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Citat fra kampsammendraget i FS: Slovan spillerne begyndte ved 1-1 at slå lidt op i banen og gå efter konfrontationer What is this. This is fucking football, råbte Ari Skulason efter tjekken, en slovak havde tidligere langet islægningen en albue i hovedet. ( ham valgte Slovan lederne at udskifte da dommeren kun gav ham et gult kort)
                            Puha - jeg mærke, at jeg bliver større og større fan af Skulason. Han er altså bygget er noget, som vi virkelig kan bruge i OB...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                              Puha - jeg mærke, at jeg bliver større og større fan af Skulason. Han er altså bygget er noget, som vi virkelig kan bruge i OB...
                              ja...han bliver stor i OB, en kulturbærer blev skabt på ganske kort tid. Jeg ser ham klart som den næste anfører i OB med hans indstilling til træning og kamp
                              Last edited by manner; 15-02-2014, 08:56.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg så highlights fra Slovan kampen efter det korte referat fra "stiften" og jeg studsede over ingen af Slovans mål blev vist mon der skal lægges noget i det faktum at alle deres mål tilsyneladende var efter dødbolde og at der vel ikke ligefrem er grund til afsløre vores svageste punkter 8 dage før sæsonstart
                                Yes, der er jo ingen grund til at forære Ridderholm en masse taktiske guldkorn omkring vores dødbolde en uge før vi møder dem. Det er uden tvivl et område vi forståeligt nok, har stor fokus på. Jeg er virkelig glad for at vi åbenbart satser hårdt på en central midtbane med Spelmann og Ari, det ser rigtig spændende ud. Connor OB og Schoop skal nok få noget spilletid. Momo og JBL skal nok udfylde denVB. Spændende iøvrigt at Azer allerede banker kraftigt på til start 11. Bodul må også meget gerne overraske positivt, nu hvor Mos åbenbart ikke er helt klar.

                                Comment

                                Working...
                                X