Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Så du er i bund og grund ligeglad med, hvad han eller nogen anden siger til det møde. Han skal bare vide, at han er elendig?
    ja det skal han vide- for det er han og hvis han ikke bliver stoppet, så spiller vi lokale opgør med Næsby inden 2020.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      ja det skal han vide- for det er han og hvis han ikke bliver stoppet, så spiller vi lokale opgør med Næsby inden 2020.
      Og det stopper ham at fortælle ham, at han er elendig? Det hænger overhovedet ikke sammen, det du skriver. Du har lige skrevet to indlæg oppe, at det ikke får ham til at sige " I har ret, jeg har fået en stilling i en klub over mit niveau - jeg siger op i morgen".

      Det du vil (eller opfordrer til), ender i en envejskommunikation. Han kan intet konstruktivt svare til det der. Den envejskommunikation er der mulighed for "til hverdag" både herinde, hans mail, sociale medier eller via diverse events på stadion. Nu er der mulighed for rent faktisk at få nogle svar og forklaringer - og følge op, hvis forklaringerne i virkeligheden lugter af dårlige undskyldninger. Det er bestemt ikke fordi, man ikke må være kritisk, men det bliver da et røvsygt møde, hvis det bare skal bruges på at svine ham eller de andre til med ting, de ikke kan sige noget som helst fornuftigt til. Så kan man jo ligeså godt bare læse med i JH tråden herinde.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Og det stopper ham at fortælle ham, at han er elendig? Det hænger overhovedet ikke sammen, det du skriver. Du har lige skrevet to indlæg oppe, at det ikke får ham til at sige " I har ret, jeg har fået en stilling i en klub over mit niveau - jeg siger op i morgen".

        Det du vil (eller opfordrer til), ender i en envejskommunikation. Han kan intet konstruktivt svare til det der. Den envejskommunikation er der mulighed for "til hverdag" både herinde, hans mail, sociale medier eller via diverse events på stadion. Nu er der mulighed for rent faktisk at få nogle svar og forklaringer - og følge op, hvis forklaringerne i virkeligheden lugter af dårlige undskyldninger. Det er bestemt ikke fordi, man ikke må være kritisk, men det bliver da et røvsygt møde, hvis det bare skal bruges på at svine ham eller de andre til med ting, de ikke kan sige noget som helst fornuftigt til. Så kan man jo ligeså godt bare læse med i JH tråden herinde.
        Synes du så, man kunne spørge Jesper Hansen på hvilken baggrund han mente TM kunne udfylde funktionen som den nogengange helt nødvendige høje angriber/ekstra angriber ved skader? Og hvad han eventuelt gjorde for at finde en bedre, og hvorfor det ikke lod sig gøre.

        Jeg tror konkrete spørgsmål stillet på den rigtige måde er bedst. Ellers bliver det igen kun varm luft fra en punkteret varmtluftsballon.
        Last edited by Tåhyler; 07-11-2016, 16:23.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #49
          Jammen hvis det er interessant at få en sang fra de varme lande, så er det totalt spild af tid

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Synes du så, man kunne spørge Jesper Hansen på hvilken baggrund han mente TM kunne udfylde funktionen som den nogengange helt nødvendige høje angriber/ekstra angriber ved skader? Og hvad han eventuelt gjorde for at finde en bedre, og hvorfor det ikke lod sig gøre.

            Jeg tror konkrete spørgsmål stillet på den rigtige måde er bedst. Ellers bliver det igen kun varm luft fra en punkteret varmtluftsballon.
            Man kan jo sagtens spørge, men realistisk set, så er risikoen for en del varm luft jo nok temmelig stor. Du får ham næppe til at forholde sig til de enkelte spillere/handler, så hvis det bliver så konkret, så bøjer han nok af. Det ville jo være totalt illoyalt af ham, at sidde og kalde TM for dårlig foran trænere, holdkammerater og fans, så. Men dermed ikke sagt, at man ikke sagtens kan forsøge at få ham til at forholde sig til angribersituationen og de manglende mål (evt. refererer til Zohore salget)

            Comment


              #51
              nu har jeg ikke selv mulighed for at deltage - men hvis der er nogen der alligevel kigger forbi vil et kort referat være meget velkomment :)

              (der er vel ingen mulighed for de faktisk filmer det - til youtube eller lign.??)

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jammen hvis det er interessant at få en sang fra de varme lande, så er det totalt spild af tid
                Hvis det ender i mudderkastning som du foreslår, får ingen nogle fornuftige svar på noget... og lignende tiltag bliver ikke gentaget.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Hvis det ender i mudderkastning som du foreslår, får ingen nogle fornuftige svar på noget... og lignende tiltag bliver ikke gentaget.

                  Mvh

                  MaxHH
                  Så må vi jo håbe på at den lander midt i mellem..

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Hvis det ender i mudderkastning som du foreslår, får ingen nogle fornuftige svar på noget... og lignende tiltag bliver ikke gentaget.

                    Mvh

                    MaxHH
                    Helt enig.
                    Overordnet set synes jeg det er modigt de inviterer til sådan et møde lige nu. Det har jeg respekt for og det mener jeg grundlæggende vi skal værdsætte som fans. De er jo uden tvivl bekendt med, at det ikke bliver et gang rygklapperi de går ind til.

                    Derfor kan man naturligvis godt være kritisk og jeg håber da der bliver stillet kritiske spørgsmål. Men jeg håber også det bliver gjort på en ordentlig måde og det er spørgsmål som han/de rent faktisk kan svare på. Det her er netop en god mulighed for at vise, at der er kvalificeret og nuanceret kritik.

                    Bliver det et hetz-møde kan både JH og spillere gå derfra bekræftede i evt. fordomme om, at kritikken primært kommer fra de typiske "dumme fodboldfans", der er utilfredse med alt når OB ikke ligger i toppen og kræver gud og hver mand fyret så snart det går lidt skidt.

                    Det vinder ingen på. Især ikke os fans.

                    Comment


                      #55
                      Jeg vil gerne med og stille kritiske spørgsmål.
                      Men har kun et 1887 kort, så hvis nogen har en invitation eller sæson kort vil jeg gerne låne.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                        Jeg vil gerne med og stille kritiske spørgsmål.
                        Men har kun et 1887 kort, så hvis nogen har en invitation eller sæson kort vil jeg gerne låne.
                        Jeg ville også frygtelig gerne med , men har to forhindringer , 1887 kort og børne torsdag .

                        Hvem herinde kommer med sikkerhed ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Bliver det et hetz-møde kan både JH og spillere gå derfra bekræftede i evt. fordomme om, at kritikken primært kommer fra de typiske "dumme fodboldfans", der er utilfredse med alt når OB ikke ligger i toppen og kræver gud og hver mand fyret så snart det går lidt skidt.

                          Det vinder ingen på. Især ikke os fans.
                          Det ville så til gengæld også bekræfte en hel del om JH og truppen, hvis det blev deres konklusion... uanset hvordan mødet måtte forløbe...

                          ... men jeg er selvfølgelig enig, ingen grund til at overophede mødet...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så må vi jo håbe på at den lander midt i mellem..
                            Meget enig.
                            Det hjælper ikke noget hvis det er alt går så godt og efter planen møde. Omvendt, så ved jeg godt at mine forslag til spørgsmål er provokerende. Men hvis vi kan formulere nogle kritiske spørgsmål, som viser at vi er bekymret over kursen, og at vi savner en stærkere og mere kvalificeret sportslig ledelse, så kunne det måske sætte noget i gang internt.

                            Jeg drømmer stadig om, at Jh bliver strittet ud, men det sker næppe nu, selvom det ville være godt - hvis der kom en ind som kunne forberede næste vindue.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Meget enig.
                              Det hjælper ikke noget hvis det er alt går så godt og efter planen møde. Omvendt, så ved jeg godt at mine forslag til spørgsmål er provokerende. Men hvis vi kan formulere nogle kritiske spørgsmål, som viser at vi er bekymret over kursen, og at vi savner en stærkere og mere kvalificeret sportslig ledelse, så kunne det måske sætte noget i gang internt.

                              Jeg drømmer stadig om, at Jh bliver strittet ud, men det sker næppe nu, selvom det ville være godt - hvis der kom en ind som kunne forberede næste vindue.
                              En dygtig direktør kan nærmest fra dag 1 gå ind og gøre en forskel. Selvfølgelig er der nogle ting, som man lige skal finde ud af, men det er ikke så meget anderledes end i en stor virksomhed, hvor der er folk til at støtte op. En ny direktør skal jo ikke spilde sin tid på at finde ud af, hvor der er ekstra printerpapir på kontoret. Han skal ind og bruge sin ekspertise til at pege på de punkter, hvor Jesper Hansen har fejlet, men det ville selvfølgelig også tage temmelig lang tid at pege så meget, og det ville give alvorligt ømme fingre ...
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Helt enig.
                                Overordnet set synes jeg det er modigt de inviterer til sådan et møde lige nu. Det har jeg respekt for og det mener jeg grundlæggende vi skal værdsætte som fans. De er jo uden tvivl bekendt med, at det ikke bliver et gang rygklapperi de går ind til.

                                Derfor kan man naturligvis godt være kritisk og jeg håber da der bliver stillet kritiske spørgsmål. Men jeg håber også det bliver gjort på en ordentlig måde og det er spørgsmål som han/de rent faktisk kan svare på. Det her er netop en god mulighed for at vise, at der er kvalificeret og nuanceret kritik.

                                Bliver det et hetz-møde kan både JH og spillere gå derfra bekræftede i evt. fordomme om, at kritikken primært kommer fra de typiske "dumme fodboldfans", der er utilfredse med alt når OB ikke ligger i toppen og kræver gud og hver mand fyret så snart det går lidt skidt.

                                Det vinder ingen på. Især ikke os fans.
                                Når man står i en situation, hvor man er 10-12 points fra målsætning, er kun afskåret fra sidstepladsen p.g.a målscore, har tabt 8 ud af de sidste 10 kampe, hvor man bl.a spillede 5 kampe i træk uden at score mål og røg ud til Vendsyssel, så er man imo ikke kvalificeret til at bedømme om andres kritik af ens arbejde er kvalificeret.

                                Er ikke i tvivl om, at JH og CO anser det meste af kritikken for at være ukvalificeret og at dem, der kommer med den, er "dumme" fans. De er interesseret i de såkaldte "nuancer", som igen, imo, er ikke eksisterende.

                                Nej, det møde skal ikke være mudderkastning, men det er total utopi at tro på, at man ikke kommer til at gøre andet end at spilde sin tid på at høre på varm luft fra folk, der vil sige hvad som helst for at beholde deres job.

                                Beklager men tilliden er lig nul.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X