Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægja det skal han vide- for det er han og hvis han ikke bliver stoppet, så spiller vi lokale opgør med Næsby inden 2020.
Det du vil (eller opfordrer til), ender i en envejskommunikation. Han kan intet konstruktivt svare til det der. Den envejskommunikation er der mulighed for "til hverdag" både herinde, hans mail, sociale medier eller via diverse events på stadion. Nu er der mulighed for rent faktisk at få nogle svar og forklaringer - og følge op, hvis forklaringerne i virkeligheden lugter af dårlige undskyldninger. Det er bestemt ikke fordi, man ikke må være kritisk, men det bliver da et røvsygt møde, hvis det bare skal bruges på at svine ham eller de andre til med ting, de ikke kan sige noget som helst fornuftigt til. Så kan man jo ligeså godt bare læse med i JH tråden herinde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægOg det stopper ham at fortælle ham, at han er elendig? Det hænger overhovedet ikke sammen, det du skriver. Du har lige skrevet to indlæg oppe, at det ikke får ham til at sige " I har ret, jeg har fået en stilling i en klub over mit niveau - jeg siger op i morgen".
Det du vil (eller opfordrer til), ender i en envejskommunikation. Han kan intet konstruktivt svare til det der. Den envejskommunikation er der mulighed for "til hverdag" både herinde, hans mail, sociale medier eller via diverse events på stadion. Nu er der mulighed for rent faktisk at få nogle svar og forklaringer - og følge op, hvis forklaringerne i virkeligheden lugter af dårlige undskyldninger. Det er bestemt ikke fordi, man ikke må være kritisk, men det bliver da et røvsygt møde, hvis det bare skal bruges på at svine ham eller de andre til med ting, de ikke kan sige noget som helst fornuftigt til. Så kan man jo ligeså godt bare læse med i JH tråden herinde.
Jeg tror konkrete spørgsmål stillet på den rigtige måde er bedst. Ellers bliver det igen kun varm luft fra en punkteret varmtluftsballon.Last edited by Tåhyler; 07-11-2016, 16:23.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSynes du så, man kunne spørge Jesper Hansen på hvilken baggrund han mente TM kunne udfylde funktionen som den nogengange helt nødvendige høje angriber/ekstra angriber ved skader? Og hvad han eventuelt gjorde for at finde en bedre, og hvorfor det ikke lod sig gøre.
Jeg tror konkrete spørgsmål stillet på den rigtige måde er bedst. Ellers bliver det igen kun varm luft fra en punkteret varmtluftsballon.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis det ender i mudderkastning som du foreslår, får ingen nogle fornuftige svar på noget... og lignende tiltag bliver ikke gentaget.
Mvh
MaxHH
Overordnet set synes jeg det er modigt de inviterer til sådan et møde lige nu. Det har jeg respekt for og det mener jeg grundlæggende vi skal værdsætte som fans. De er jo uden tvivl bekendt med, at det ikke bliver et gang rygklapperi de går ind til.
Derfor kan man naturligvis godt være kritisk og jeg håber da der bliver stillet kritiske spørgsmål. Men jeg håber også det bliver gjort på en ordentlig måde og det er spørgsmål som han/de rent faktisk kan svare på. Det her er netop en god mulighed for at vise, at der er kvalificeret og nuanceret kritik.
Bliver det et hetz-møde kan både JH og spillere gå derfra bekræftede i evt. fordomme om, at kritikken primært kommer fra de typiske "dumme fodboldfans", der er utilfredse med alt når OB ikke ligger i toppen og kræver gud og hver mand fyret så snart det går lidt skidt.
Det vinder ingen på. Især ikke os fans.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægJeg vil gerne med og stille kritiske spørgsmål.
Men har kun et 1887 kort, så hvis nogen har en invitation eller sæson kort vil jeg gerne låne.
Hvem herinde kommer med sikkerhed ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Bliver det et hetz-møde kan både JH og spillere gå derfra bekræftede i evt. fordomme om, at kritikken primært kommer fra de typiske "dumme fodboldfans", der er utilfredse med alt når OB ikke ligger i toppen og kræver gud og hver mand fyret så snart det går lidt skidt.
... men jeg er selvfølgelig enig, ingen grund til at overophede mødet...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå må vi jo håbe på at den lander midt i mellem..
Det hjælper ikke noget hvis det er alt går så godt og efter planen møde. Omvendt, så ved jeg godt at mine forslag til spørgsmål er provokerende. Men hvis vi kan formulere nogle kritiske spørgsmål, som viser at vi er bekymret over kursen, og at vi savner en stærkere og mere kvalificeret sportslig ledelse, så kunne det måske sætte noget i gang internt.
Jeg drømmer stadig om, at Jh bliver strittet ud, men det sker næppe nu, selvom det ville være godt - hvis der kom en ind som kunne forberede næste vindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMeget enig.
Det hjælper ikke noget hvis det er alt går så godt og efter planen møde. Omvendt, så ved jeg godt at mine forslag til spørgsmål er provokerende. Men hvis vi kan formulere nogle kritiske spørgsmål, som viser at vi er bekymret over kursen, og at vi savner en stærkere og mere kvalificeret sportslig ledelse, så kunne det måske sætte noget i gang internt.
Jeg drømmer stadig om, at Jh bliver strittet ud, men det sker næppe nu, selvom det ville være godt - hvis der kom en ind som kunne forberede næste vindue.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHelt enig.
Overordnet set synes jeg det er modigt de inviterer til sådan et møde lige nu. Det har jeg respekt for og det mener jeg grundlæggende vi skal værdsætte som fans. De er jo uden tvivl bekendt med, at det ikke bliver et gang rygklapperi de går ind til.
Derfor kan man naturligvis godt være kritisk og jeg håber da der bliver stillet kritiske spørgsmål. Men jeg håber også det bliver gjort på en ordentlig måde og det er spørgsmål som han/de rent faktisk kan svare på. Det her er netop en god mulighed for at vise, at der er kvalificeret og nuanceret kritik.
Er ikke i tvivl om, at JH og CO anser det meste af kritikken for at være ukvalificeret og at dem, der kommer med den, er "dumme" fans. De er interesseret i de såkaldte "nuancer", som igen, imo, er ikke eksisterende.
Nej, det møde skal ikke være mudderkastning, men det er total utopi at tro på, at man ikke kommer til at gøre andet end at spilde sin tid på at høre på varm luft fra folk, der vil sige hvad som helst for at beholde deres job.
Beklager men tilliden er lig nul.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment