Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

    Der er sikkert andre kortholdere end jeg der har modtaget en mail til et arrangement hvor JH/KN og spillere deltager. Info om klub og status. Rigeligt med tid til spørgsmål, både kritiske og ukritiske besvares.
    Jeg vil gerne opfordre alle, ikke mindst hardcore kritiske i fht. JH og KN til at møde op og stille spørgsmål om klubben
    Last edited by manner; 01-11-2016, 09:24.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Jeg håber også mange vil deltage og især dem med en mere kritisk tilgang til tingene. Mit indtryk var ikke at der havde været nogle kritiske spørgsmål sidst de afholdte sådan et møde.

    Jeg kan umiddelbart ikke selv deltage da jeg er bosat i København, og ej heller har fri på det tidspunkt jeg tænker det ligger...

    Er der nogen som har et klokkeslæt på arrangementet?

    Comment


      #3
      Det er da i god tid at indkalde til møde om mere end 12 måneder...!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
        Det er da i god tid at indkalde til møde om mere end 12 måneder...!
        😂😂

        Comment


          #5
          Har ikke fået en mail
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Torsdag den 10. november kl. 19 til 21. Det er - så vidt jeg kan se - kun sendt til sæsonkortholdere på langsiden. Men vi har heller ikke været forkælet med lave priser eller bonus, så jeg er faktisk glad for, at der bliver lavet noget for os. ;-)
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Har ikke fået en mail
              tydeligt bevis på ledelsen læser med herinde
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                Torsdag den 10. november kl. 19 til 21. Det er - så vidt jeg kan se - kun sendt til sæsonkortholdere på langsiden. Men vi har heller ikke været forkælet med lave priser eller bonus, så jeg er faktisk glad for, at der bliver lavet noget for os. ;-)
                Så håber jeg i vil gå dem rigeligt på klingen
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Så håber jeg i vil gå dem rigeligt på klingen
                  jeg kan skaffe dig adgang
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Et godt spoergsmaal kunne vaere:
                    Der er mange kurser for traenere saa de kan foelge med i udviklingen. Er der efter- og videreuddannelseskurser til sportschefer? Eller er der netvaerk? Hvad kan du goere for hele tiden at blive bedre til din funktion, Jesper Hansen? Og hvad goer du?
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg kan skaffe dig adgang
                      Det vil sgu være fedt , vil lige se om jeg kan lave en bytter med eks'en da det er en børnetorsdag
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det vil sgu være fedt , vil lige se om jeg kan lave en bytter med eks'en da det er en børnetorsdag
                        jeg må hellere lige redigere til MÅSKE kan jeg skaffe dig adgang.
                        Jeg kan næppe låne et kort uden at spørge vedkommende først 😊
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          "Derfor vil vi rigtig gerne invitere dig til en ”OB – Helt tæt på”-aften på EWII Park, hvor vi vil fortælle om den udvikling, vi er inde i, og om, hvor vi arbejder på, at den skal føre os hen."

                          Se det kan blive spændende

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            "Derfor vil vi rigtig gerne invitere dig til en ”OB – Helt tæt på”-aften på EWII Park, hvor vi vil fortælle om den udvikling, vi er inde i, og om, hvor vi arbejder på, at den skal føre os hen."

                            Se det kan blive spændende
                            Ja. Er der nogen som kan filme mødet på deres mobil? Så vi har noget at forholde os til, når det stadigvæk ikke er blevet bedre næste år.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              "Derfor vil vi rigtig gerne invitere dig til en ”OB – Helt tæt på”-aften på EWII Park, hvor vi vil fortælle om den udvikling, vi er inde i, og om, hvor vi arbejder på, at den skal føre os hen."

                              Se det kan blive spændende
                              Håber så på en uddybende forklaring på hvordan de vil må målet , er ikke nok med flere hensigtserklæringer .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X