Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 6/11 kl 12.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Lyngby 6/11 kl 12.

    Vi skal vel så småt til at se frem mod en en ny kamp , som denne gang er hjemme mod Lyngby . Vi har så grundet vores uinteressante trup og placering fået tilfelt det mest intetsigende tidspunkt søndag kl 12 , hvilket må være fordi vi er syvende valg i tv og dermed får hele 0 kr i tvpenge for denne kamp . Vi skal nok heller ikke forvente run på tilskuererpladserne , eneste spænding på det punkt er vel hvor mange år vi skal tilbage for at finde så lavt et tilskurertal .

    Som sædvanlig skal opfordringen herfra være at lade være at smide penge i boderne som led i aktion JH skal væk .
    Da der nu i de sidste par kampe har været bannere oppe imod JH , og det nok vil blive fjernet hvis det kommer op på stiften syntes jeg vi skal lave en aktion stilhed til denne kamp , hvilket vil give bedre effekt eftersom Lyngby nok ikke stiller med et stort tal fans . En tom stemningstribune vil give et signal om hvor vi er på vej hen og hvad der venter hvis JH bliver siddende .

    Kampen , tjaa det er vel groft sagt bare en af mange træningskampe indtil det bliver alvor med nedrykningsfinalerne . Men jeg forventer at se et hold som er indstillet på at vende krisen og bevise at de ikke er så dårlige som tabellen viser .

    Nu bor jeg jo langt væk fra Odense så kan ikke følge med , er der nogle som ved om OB deler fribilletter ud til kampen ?
    Last edited by Magge; 31-10-2016, 12:08.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Hej Kan man lave en banner hvor der står: Jesper Hansen ..... .. ! Mon ikke man vil kunne huske sidste banner.
    Nu går fremad

    Comment


      #3
      Eller et banner med "Jesper Hansen eller: " der vil jo vaere en del "os" efter kolonnet. Tydeligere med en pil efter kolon.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
        Hej Kan man lave en banner hvor der står: Jesper Hansen ..... .. ! Mon ikke man vil kunne huske sidste banner.
        Kunne man godt , jeg foreslog 20 t-shirts med hvert et stort bogstav så de danner : Jesper Hansen eller os !
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Kunne man godt , jeg foreslog 20 t-shirts med hvert et stort bogstav så de danner : Jesper Hansen eller os !
          God ide, men kan vel næppe udelukke folk fordi de har en T-shirt på hvor der står J på.

          Næste bud kunne være, at vi samles bag vip tribunen og står der mens kampen spilles. Det vil være en stille aktion, som nok skal blive bemærker. Den giver heller ikke penge i kassen.

          Comment


            #6
            Det mest interessante bliver nok, hvad der findes på af ting i henhold til JH og så det nok historisk lave fremmøde på Stadion. Spillet på banen har jeg ikke mange forventninger til. Vi vil sikkert have bolden meget, men Lyngby står stærkt i organisationen og arbejder godt for hinanden, så vi kommer ikke frem til noget. Pludselig opstår der en fejl, og Lyngby straffer os på en kontra og vinder 1-0. AK eller fest får måske en direktør undervejs, men brænder på det skammeligste. Kent ryster på hovedet i interviewet efter kampen og snakker om marginalerne som er imod os. JH må igen tage stilling til trænersituationen, men bakker 100% op om både træner og har tillid til truppen kommer igang en dag, imens han Øøøøher mellem hvert andet ord.
            Ja jeg er en træt fan, men gutterne på banen gør sgu hvad de kan i den her vanskelige situation og det bakker jeg op om!

            Comment


              #7
              Det bliver spændende om der kommer mere mht. Jesper Hansen fra fansiden af. Jeg tror vi får et historisk lavt tilskuertal, men jeg tror også vi vinder kampen. OB vinder aldrig hjemme foran et stort publikum, men vinder derimod flere kampe når tilskuertallet er lavt. Jeg er jubeloptimist og tror på en 1-0 til os. AK scorer.

              Oliver Lund har været til at lukke op og skide i I de sidste par kampe, men på mangel af bedre må han jo næsten starte fordi Desler skal ikke ned på den højreback!

              JBL har også set rigtig skidt ud. Pereira kan simpelthen ikke være mere ringe, i hvert fald ikke defensivt.

              Er Edmundsson stadigvæk skadet, og han kan vel spille både højre og venstrekant, ikke?

              Jeg tror at jeg håber på følgende opstilling:

              Gryte
              Lund - KEP - Tverskov - Pereira
              Desler - Makrini - Nana - Jønsson/Joan
              AK - Festersen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Det bliver spændende om der kommer mere mht. Jesper Hansen fra fansiden af. Jeg tror vi får et historisk lavt tilskuertal, men jeg tror også vi vinder kampen. OB vinder aldrig hjemme foran et stort publikum, men vinder derimod flere kampe når tilskuertallet er lavt. Jeg er jubeloptimist og tror på en 1-0 til os. AK scorer.

                Oliver Lund har været til at lukke op og skide i I de sidste par kampe, men på mangel af bedre må han jo næsten starte fordi Desler skal ikke ned på den højreback!

                JBL har også set rigtig skidt ud. Pereira kan simpelthen ikke være mere ringe, i hvert fald ikke defensivt.

                Er Edmundsson stadigvæk skadet, og han kan vel spille både højre og venstrekant, ikke?

                Jeg tror at jeg håber på følgende opstilling:

                Gryte
                Lund - KEP - Tverskov - Pereira
                Desler - Makrini - Nana - Jønsson/Joan
                AK - Festersen
                Hvor har du den fra at vi skulle vinde sjældnere hjemme foran mange tilskuere :)? og i tilfælde af kunne det så have at gøre med modstanderens styrke og ikke antallet af tilskuere.

                Lyngby har været langt stærkere end os og er umiddelbart favoritter.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Hvor har du den fra at vi skulle vinde sjældnere hjemme foran mange tilskuere :)? og i tilfælde af kunne det så have at gøre med modstanderens styrke og ikke antallet af tilskuere.

                  Lyngby har været langt stærkere end os og er umiddelbart favoritter.
                  Det har jeg fra min erfaringer, men selvfølgelig - modstanderens styrke følger og gerne tilskuernes fremmøde, så selvfølgelig har holdene været af den "dårligere klasse". Jeg tror dog sagtens at det også kunne have noget med fremmødet at gøre, at når vores taber spillere ikke føler presset på samme måde, så spiller de bedre? Hvad ved jeg .. jeg udelukker ingenting ift. Nuværende situation.

                  Alle har været langt bedre end os undtagen Esbjerg.

                  Comment


                    #10
                    Gryte

                    Desler KEP Tingager Joan

                    Edmund Tverskov Makrini Jönne

                    AK fester

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Gryte

                      Desler KEP Tingager Joan

                      Edmund Tverskov Makrini Jönne

                      AK fester
                      Ville være trist at skulle se Desler på back igen efter hans bedste kamp længe på HK.. Men på den anden side har Lund virkelig været ringe de sidste 2-3 kampe....

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Gryte

                        Desler KEP Tingager Joan

                        Edmund Tverskov Makrini Jönne

                        AK fester
                        Vores største problemer er utvivlsomt offensivt, og da de få gode offensive aktioner vi havde i Silkeborg kom på baggrund af Desler gode fart og kloge løb, så vil det i min bog være dumt at spilde hans kvaliteter nede på backen, selvom Lund har været frygtelig. Jeg er dog enig i at Joao skal have chancen da Barrett har været ringe på det sidste.
                        Jeg håber også Nana bliver belønnet for en god kamp sidst. Jeg kan sgu rigtig godt lide ham, og bryder mig ikke om at tverskov kastes rundt på banen, selvom jeg anerkender hans kvaliteter på midtbanen. Jønnen må meget gerne skiftes ud med Joan, hvis han er klar, men har vi egentlig nogen meldinger på ham?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Vores største problemer er utvivlsomt offensivt, og da de få gode offensive aktioner vi havde i Silkeborg kom på baggrund af Desler gode fart og kloge løb, så vil det i min bog være dumt at spilde hans kvaliteter nede på backen, selvom Lund har været frygtelig. Jeg er dog enig i at Joao skal have chancen da Barrett har været ringe på det sidste.
                          Jeg håber også Nana bliver belønnet for en god kamp sidst. Jeg kan sgu rigtig godt lide ham, og bryder mig ikke om at tverskov kastes rundt på banen, selvom jeg anerkender hans kvaliteter på midtbanen. Jønnen må meget gerne skiftes ud med Joan, hvis han er klar, men har vi egentlig nogen meldinger på ham?
                          Joan træner fuldt med fra i morgen

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ville være trist at skulle se Desler på back igen efter hans bedste kamp længe på HK.. Men på den anden side har Lund virkelig været ringe de sidste 2-3 kampe....
                            Jeg er enig med dig. Jeg foretrækker dog at give Lund en pause og så håbe at Desler kan tage de offensive takter med i overlap. For Lund har været katastrofal på det sidste og så vil jeg hellere ofre Desler (ned på HB) end at give Lund chancen igen i næste kamp.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Vores største problemer er utvivlsomt offensivt, og da de få gode offensive aktioner vi havde i Silkeborg kom på baggrund af Desler gode fart og kloge løb, så vil det i min bog være dumt at spilde hans kvaliteter nede på backen, selvom Lund har været frygtelig. Jeg er dog enig i at Joao skal have chancen da Barrett har været ringe på det sidste.
                              Jeg håber også Nana bliver belønnet for en god kamp sidst. Jeg kan sgu rigtig godt lide ham, og bryder mig ikke om at tverskov kastes rundt på banen, selvom jeg anerkender hans kvaliteter på midtbanen. Jønnen må meget gerne skiftes ud med Joan, hvis han er klar, men har vi egentlig nogen meldinger på ham?
                              Nu har jeg lige svaret på Lund/Desler, så den behøver jeg vidst ikke gengive. Nana/Makrini kan jeg godt acceptere, jeg synes bare at Tverskov har vist sig at være vores bedste centrale midtbanespiller og at vi bliver farligere med ham på midten.

                              Jönne har vist fremgang i de seneste par kampe, synes jeg. Hvis Desler og Joan skal på kanterne, foretrækker jeg Jönne på top fremfor AK, som har set decideret modløs ud. Jeg tror han er hårdt ramt på selvtilliden, hvorfor han må ud på bænken og starte en sult.

                              Comment

                              Working...
                              X