Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 6/11 kl 12.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Jeg er enig med dig. Jeg foretrækker dog at give Lund en pause og så håbe at Desler kan tage de offensive takter med i overlap. For Lund har været katastrofal på det sidste og så vil jeg hellere ofre Desler (ned på HB) end at give Lund chancen igen i næste kamp.
    Mon ikke også at det ender med det. Spændende at se hvad der sker med Lund til sommer.. Er Buus klar næste sæson? For så får Lund svært ved at tilspille sig en ny kontrakt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Nu har jeg lige svaret på Lund/Desler, så den behøver jeg vidst ikke gengive. Nana/Makrini kan jeg godt acceptere, jeg synes bare at Tverskov har vist sig at være vores bedste centrale midtbanespiller og at vi bliver farligere med ham på midten.

      Jönne har vist fremgang i de seneste par kampe, synes jeg. Hvis Desler og Joan skal på kanterne, foretrækker jeg Jönne på top fremfor AK, som har set decideret modløs ud. Jeg tror han er hårdt ramt på selvtilliden, hvorfor han må ud på bænken og starte en sult.
      Fuldstændig enig

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke også at det ender med det. Spændende at se hvad der sker med Lund til sommer.. Er Buus klar næste sæson? For så får Lund svært ved at tilspille sig en ny kontrakt.
        Lund er bare ikke god nok. Hans bundniveau er for lavt, og han viser det for tit. For mange fejlafleveringer og dårlige indlæg. Han er simpelthen ikke god nok under pres.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Lund er bare ikke god nok. Hans bundniveau er for lavt, og han viser det for tit. For mange fejlafleveringer og dårlige indlæg. Han er simpelthen ikke god nok under pres.
          Vi må se. Han kunne blive en konge back at have med ned i 1.div hvis det skulle komme til det

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi må se. Han kunne blive en konge back at have med ned i 1.div hvis det skulle komme til det
            Vi kommer i 1. Division netop p.g.a spillere som ham; der bare ikke passer ind i spillestilen, som har et for lavt bundniveau og som ikke kender sine begrænsninger i forhold til teknik.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Vi kommer i 1. Division netop p.g.a spillere som ham; der bare ikke passer ind i spillestilen, som har et for lavt bundniveau og som ikke kender sine begrænsninger i forhold til teknik.

              MvH ChrisOB
              Ja risikoen er bestemt til stede med den trup vi har dags dato.. Min pointe gik mere på at han ville være rigtig god i 1.div hvor det lige knapt går så stærkt

              Comment


                #22
                El-Makrini og Greve tilbage for OB
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...ilbage-for-ob/

                JBL er ude med sygdom, så vi må klare os med Pereira på vb
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  El-Makrini og Greve tilbage for OB
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...ilbage-for-ob/

                  JBL er ude med sygdom, så vi må klare os med Pereira på vb
                  Det glæder mig at Pereira får chancen igen oven på hans skade, selvom han langt fra har imponeret. JBL har dog haft nogle rigtig dårlige kampe, og det kulminerede imod Silkeborg, hvor han efter min mening var klart banens dårligste.. uden sammenligning. Fint han lige får en pause, så han kan komme sig oven på hans sygdom.

                  Comment


                    #24
                    Ved nogen (som måske har set træningen) hvordan det er med JJT? Han var ja en af de få lyspunkter i holdet før sin skade. Er han en mulighed for start-11, eller har Nana spillet sig op og står foran ham?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ved nogen (som måske har set træningen) hvordan det er med JJT? Han var ja en af de få lyspunkter i holdet før sin skade. Er han en mulighed for start-11, eller har Nana spillet sig op og står foran ham?
                      Mit umiddelbare gæt ville være at Nana er foran ham, især så kort efter JJTs skade.. han skal lige have et par træningspas mere før han er starter-materiale. Jeg synes også han så god ud før hans skade (med undtagelse af hans kæmpe fejl i Aalborg) dog synes jeg også Nana har været virkelig god for holdet.. vi har generelt bare spillet bedre og mere sammenhængende med Nana på banen. Jeg håber da han har gjort sig fortjent til en starter ved siden af Makrini.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ved nogen (som måske har set træningen) hvordan det er med JJT? Han var ja en af de få lyspunkter i holdet før sin skade. Er han en mulighed for start-11, eller har Nana spillet sig op og står foran ham?
                        Aner intet men tvivler på at JJ er klar til noget i start 11. Han har vist kun trænet et par uger. Så det bliver max et indhop i morgen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Det glæder mig at Pereira får chancen igen oven på hans skade, selvom han langt fra har imponeret. JBL har dog haft nogle rigtig dårlige kampe, og det kulminerede imod Silkeborg, hvor han efter min mening var klart banens dårligste.. uden sammenligning. Fint han lige får en pause, så han kan komme sig oven på hans sygdom.
                          Sin egen sygdom, ikke andres ... hæhæ.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Sin egen sygdom, ikke andres ... hæhæ.
                            😄😄

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Aner intet men tvivler på at JJ er klar til noget i start 11. Han har vist kun trænet et par uger. Så det bliver max et indhop i morgen
                              FS mener at vide at JJT er i truppen, men han er selvf. ikke i betragtning til en startplads
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                FS mener at vide at JJT er i truppen, men han er selvf. ikke i betragtning til en startplads
                                Ja det står jo også på ob.dk

                                Comment

                                Working...
                                X