Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd SIF - OB 28/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi spiller bolden fint på egen banehalvdel.....har svært ved at komme fri. JBL klart overmatchet mod Robert skov

Comment

Ak sparker langt over mål.....kom nu for satan.....inden for rammen i det mindste

Comment

Godt nok for lidt vi fik ud af den mulighed...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Vi spiller bolden fint på egen banehalvdel.....har svært ved at komme fri. JBL klart overmatchet mod Robert skov
          Syntes egentlig ikke kun det er det, han smider upresset bolde væk, og viser skræmmende lavt teknisk niveau.

Comment

At vi fører ændrer ikke på det fact at vi stadig spiller virkelig dårligt

Comment

Izu nok på banen snart

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Jeg synes absolut ikke, at vi spiller fint på egen halvdel, vi virker meget usikre og pisser mange bolde væk.

Comment

Jeg synes Nana har værrt banens bedste. Det giver os et dilemma, fordi han skal vel næsten tages ud i pausen pga. Det gule kort og offensive spil? Det andet problem er så, at vi kan smide Izunna ind.. han er lort, og det tredje problem er at Thrane stadigvæk vil være på banen. Han er fuldstændig anonym udover målet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Jeg synes Nana har værrt banens bedste. Det giver os et dilemma, fordi han skal vel næsten tages ud i pausen pga. Det gule kort og offensive spil? Det andet problem er så, at vi kan smide Izunna ind.. han er lort, og det tredje problem er at Thrane stadigvæk vil være på banen. Han er fuldstændig anonym udover målet.
                    Jeg syntes Jønne og Gryte har været de bedste

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Izu nok på banen snart
                      Nana spillede faktisk pisse godt indtil kortet. Synd han må ud, men det kan ikke være anderledes. Ville ellers være fint at få Thrane ud, så ville vi med målet trods alt huske hans kamp for lidt.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Nana spillede faktisk pisse godt indtil kortet. Synd han må ud, men det kan ikke være anderledes. Ville ellers være fint at få Thrane ud, så ville vi med målet trods alt huske hans kamp for lidt.
                        Ja det gjorde han.. Men Izu må på banen nu og så må vi spille med lange bolde op

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg synes absolut ikke, at vi spiller fint på egen halvdel, vi virker meget usikre og pisser mange bolde væk.
                          Nej det var nok lige at stramme den lidt for meget.
                          Vi flytter bolden meget rundt fra side til side på egen banehalvdel....uden at komme nogen vejne og Silkeborg er ret gode til at presse os

Comment

Jeg syntes Jønne og Gryte har været de bedste
                            Det skal du selvfølgelig også have lov til at synes, men jeg er enig - de har også været gode.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Det skal du selvfølgelig også have lov til at synes, men jeg er enig - de har også været gode.
                              Jo tak :). Er der god stemning deroppe?

Comment

Jo tak :). Er der god stemning deroppe?
                                God stemning , men vi er ikke mange :-(
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X