Thrane? Fedt! Hvordan scorede han?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd SIF - OB 28/10/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægThrane? Fedt! Hvordan scorede han?
Festersen og AK laver krydsløb i feltet, Desler lægger den skråt bagud i feltet og Thrane kommer drønende. AK opfatter det og lader bolden være, Thrane tager et hurtigt træk ind foran straffesparkspletten og sparker den så fladt til højre for keeperen.
Grytebust har så en fantomredning på et Silkeborgangreb bygget nogenlunde op på samme måde.
Comment
-
Hej, gutter. Sidder her i Tyskland i min stue og I er min eneste informationskilde om kampen. Så er taknemmelig for hvert indlæg. Så: skriv, skriv, skriv, tak. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægDesler bliver stukket dybt i højre side og skærer ind i feltet.
Festersen og AK laver krydsløb i feltet, Desler lægger den skråt bagud i feltet og Thrane kommer drønende. AK opfatter det og lader bolden være, Thrane tager et hurtigt træk ind foran straffesparkspletten og sparker den så fladt til højre for keeperen.
Grytebust har så en fantomredning på et Silkeborgangreb bygget nogenlunde op på samme måde."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHej, gutter. Sidder her i Tyskland i min stue og I er min eneste informationskilde om kampen. Så er taknemmelig for hvert indlæg. Så: skriv, skriv, skriv, tak. :-)
Comment
Comment