Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan fraktioner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja det var der .... ved ikke om den eksisterer mere.
    OB's og Hannovers fans var vel "venskabsfans", en ting der opstod i forb. med at OB hentede Michael Schønberg.
    Der har været nogle ture ned til Hannover og omvendt.
    Vi har vel stadig en enkelt, der hænger på, dernede fra (Michael). Dog tror jeg, det er længe siden, han har været på stadion.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #17
      Tag for idéen. Har nu en account på deres fanforum. Sidste indlæg der om fanvenskab med OB var fra 2011. Men spørgte om der stadig er interesse. Så jeg vil se...
      (En skrev der før flere år at han var i vores forum, prøvte at læse og forstå men havde hovedpine derefter... ;-))
      Last edited by andlox; 29-10-2016, 20:29.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        OB's og Hannovers fans var vel "venskabsfans", en ting der opstod i forb. med at OB hentede Michael Schønberg.
        Der har været nogle ture ned til Hannover og omvendt.
        Vi har vel stadig en enkelt, der hænger på, dernede fra (Michael). Dog tror jeg, det er længe siden, han har været på stadion.
        prøv på Facebook at søg efter Michael emulb :-) det er ham der har holdt Hannover OB ved lige :-) og selv en sjælden gang tager turen til dk for at se OB

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af sjn
          Det er rigtigt mødte ham i Esbjerg i sidste sæson hbor vi vandt 0-2 :-) mener jeg det var. rigtig fin fyr :) tog lige turen til Esbjerg for at se OB også hjem igen alene i bil. Det sgu stærkt
          Ved du mere end sit fornavn eller harr en kontaktmulighed til ham, e-mail osv? Jeg kan bekræfte at det er til tiden lidt kedeligt at køre vejen til Odense alene og måske jeg kunne få en fælles tur med ham en gang.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            prøv på Facebook at søg efter Michael emulb :-) det er
            ham der har holdt Hannover OB ved lige :-) og selv en sjælden gang tager turen til dk for at se OB
            Mange tak. Har lige fundet ham på Facebook og skriver til ham :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Mange tak. Har lige fundet ham på Facebook og skriver til ham :-)
              Rigtig flink fyr. Har snakket med ham mange gange når han har været i dk for at se OB :-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Rigtig flink fyr. Har snakket med ham mange gange når han har været i dk for at se OB :-)
                Fedt, så er vi ja allerede to tysker. Kan man kalde det allerede en fraktion? ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Fedt, så er vi ja allerede to tysker. Kan man kalde det allerede en fraktion? ;-)
                  Ja bestemt!!

                  Comment


                    #24
                    Har den officielle fanklub noget samarbejde med OB ?

                    Jeg syntes godt nok de stribede virker meget usynlig , ligesom jeg ikke mener at se noget på OB.dk , og som jeg skrev under kampen i Silkeborg så annoncerede de på storskærm og over højtalerne at deres næste away tur går til Aarhus og man kan komme med for 150,- . Noget sådan ser vi vel ikke i Odense ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      OB's og Hannovers fans var vel "venskabsfans", en ting der opstod i forb. med at OB hentede Michael Schønberg. <br>
                      Der har været nogle ture ned til Hannover og omvendt.<br>
                      Vi har vel stadig en enkelt, der hænger på, dernede fra (Michael). Dog tror jeg, det er længe siden, han har været på stadion.
                      Jeg kan ihvertfald bekræfte at Hannovers fans stadig har et kæmpe banner hvor OBs logo indgår. Har været i Berlin en del gange for at se Hertha, bla. to gange mod Hannover, har har banneret hængt meget centralt. Der var også en bilfuld i Esbjerg for nogle år siden.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Har den officielle fanklub noget samarbejde med OB ?


                        Jeg syntes godt nok de stribede virker meget usynlig , ligesom jeg ikke mener at se noget på OB.dk , og som jeg skrev under kampen i Silkeborg så annoncerede de på storskærm og over højtalerne at deres næste away tur går til Aarhus og man kan komme med for 150,- . Noget sådan ser vi vel ikke i Odense ?
                        Tja fanklubben er nok bare ved ar være "død" hva udebaneture gør og på stiften i den side hbor de står. I sølv sæsonerne sys jeg de officielle sang fint med og altid minimum 1 bus på Aways og ofte 2 busser når det var FCK og BIF. Men ja viser desværre bare der er mange der ikke gider støtte klubben i modgang. Aå for den officielle scene kan komme i fremgang igen. Ja det tror jeg først sker den dag klubben kommer i medgang igen

                        Comment

                        Working...
                        X