Det er kvalmende med de to FCK kommentatorer
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 23/10/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægHvem kan forklare mig hvordan nedrykningsspillet fungerer?
de to nederste fra hver pulje skal så ud i nogle knald eller fald kampe....mener det er nr. 4 mod nr.4 taber rykker ud.
nr 3 mod nr.3 taber møder et 1 divisionshold i en kamp om at blive/rykke op.....(lige hvordan holdene mødes her er lidt mere uklart for mig ;) )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa vi har mødt alle og pt er vi hhv 4 , 11 og 14 point efter de tre oprykkere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er den da i høj grad. En bedre og hurtigere forsvarer havde sendt den til hjørne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmåske - men problemet opstår ude på backen....det skulle aldrig være kommet dertil. Gør det jo svært for en ung og ny spiller at se bare nogenlunde god ud når man giver ham så svære betingelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg2 puljer af 4 hold hver. Man tager sine point med fra grundspillet -
de to nederste fra hver pulje skal så ud i nogle knald eller fald kampe....mener det er nr. 4 mod nr.4 taber rykker ud.
nr 3 mod nr.3 taber møder et 1 divisionshold i en kamp om at blive/rykke op.....(lige hvordan holdene mødes her er lidt mere uklart for mig ;) )OBeliever
Comment
Comment