Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver Kent og Jesper fyret i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvis det er sandt - hvad jeg kan ikke bedømme da jeg ikke har set kampen - at der var en mangel af vilje, fight og gejst i holdet igår så ville det betyde for mig at holdet har tabt hvert tiltro til Kent og at forholdet mellem Kent og holdet er ødelægget. Efter opbakningen de fik fra fansene i operation motivation ville være den eneste erklaring for en mangelnde indsats at de bruger pokalkampen for at spille imod Kent i håbet for en forandring. Og det er holdet Kent valgte selv. Så han er dumpet på alle parametre og det ville være en forfærdelig falliterklæring hvis han bliver i klubben.
    Lad mig sige det sådan, at før kampen i går - der var jeg "Jepser Hansen Raus!" Og efter kampen i går er det blevet til "Kent Nielsen Raus!" Gerne begge to.. Som nævnte i andre tråde, mindes jeg ikke have set et dårligere, mindre motiveret og ideforladt hold. 4-1 til Vendsyssel havde været et mere retvisende resultat. Jeg overdriver ikke, det var sådan jeg oplevede det.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Måske har i ret, men det synes alligevel besynderligt
      Er helt enig med dig... Tror ikke på den med ferie eller der ikke er tid. De er jo tydeligvis ikke på ferie. Og hvis kommunikationsafdelingen ikke har tid til at kommunikere, ja, suk...

      Sygdom måske...
      Last edited by Kaspernon; 20-10-2016, 11:01.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er helt enig med dig... Tror ikke på den med ferie eller der ikke er tid. De er jo tydeligvis ikke på ferie. Og hvis kommunikationsafdelingen ikke har tidtil at kommunikere, ja, suk...

        Sygdom måske...
        Med alt det andet, der er at sukke over, er alt vist en mulighed :-/
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Er helt enig med dig... Tror ikke på den med ferie eller der ikke er tid. De er jo tydeligvis ikke på ferie. Og hvis kommunikationsafdelingen ikke har tidtil at kommunikere, ja, suk...

          Sygdom måske...
          Der har været masser af kommunikation i løbet af ugen og op til kampen i går, men med nederlaget stoppede den brat. Kom ikke og sig, at alle pludselig holder ferie på en torsdag, er blevet syge eller ikke er nået hjem fra Hjørring (hvor de åbenbart ikke har internet?). Der sker ET ELLER ANDET. Om det er fyringer, aner jeg ikke, men der er en grund til, at der er så stille. Havde vi vundet, ville vi have svømmet i nyheder om sejren.

          Jeg tror på krisemøde. Er mere i tvivl om udfaldet.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Der har været masser af kommunikation i løbet af ugen og op til kampen i går, men med nederlaget stoppede den brat. Kom ikke og sig, at alle pludselig holder ferie på en torsdag, er blevet syge eller ikke er nået hjem fra Hjørring (hvor de åbenbart ikke har internet?). Der sker ET ELLER ANDET. Om det er fyringer, aner jeg ikke, men der er en grund til, at der er så stille. Havde vi vundet, ville vi have svømmet i nyheder om sejren.

            Jeg tror på krisemøde. Er mere i tvivl om udfaldet.
            Selvfølgelig sker der noget på gangene. Uden tvivl. Men tråden gik jo på om Jesper og Kent bliver fyret idag

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Selvfølgelig sker der noget på gangene. Uden tvivl. Men tråden gik jo på om Jesper og Kent bliver fyret idag
              Men den komplette radiostilhed indikerer, at der sker mere end et almindeligt møde efter kampen. Ellers havde vi set en eller anden form for kommunikation. Ja, det kan være, at de bare sidder og snakker og har vurderet, at folks temperamenter skal køle ned, før de endnu engang går ud og siger, at man forfølger sin plan, men det kan også være, at der ikke bliver meldt noget ud, fordi man er i gang med at få papir på afløserne. Jeg regner stærkt med, at der findes sådan en plan og nogle navne i skuffen.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Lad mig sige det sådan, at før kampen i går - der var jeg "Jepser Hansen Raus!" Og efter kampen i går er det blevet til "Kent Nielsen Raus!" Gerne begge to.. Som nævnte i andre tråde, mindes jeg ikke have set et dårligere, mindre motiveret og ideforladt hold. 4-1 til Vendsyssel havde været et mere retvisende resultat. Jeg overdriver ikke, det var sådan jeg oplevede det.
                Så er vores eneste chance at undgå nedrykning at skifte træneren med det samme. En ny træner bruger også tid at sætte holdet i gang (selv Ove P brugte ja flere uger derfor). Vi kan bareikke vente længere!
                Imo ville være Ove P det bedste valg for os, hvis vi kan få ham. Han kender en del af truppen, han kender klubben, han har OB- ånd.
                Giv ham ansvar for holdet som træner og for spillerindkøb i vintervinduet. Giv ham hvad han vil hvis han kun kommer tilbage at redde vores røv anden gang!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Lad mig sige det sådan, at før kampen i går - der var jeg "Jepser Hansen Raus!" Og efter kampen i går er det blevet til "Kent Nielsen Raus!" Gerne begge to.. Som nævnte i andre tråde, mindes jeg ikke have set et dårligere, mindre motiveret og ideforladt hold. 4-1 til Vendsyssel havde været et mere retvisende resultat. Jeg overdriver ikke, det var sådan jeg oplevede det.
                  Det er lidt "skræmmende" at høre.
                  Alle kan, ved et uheld, stolpe ud og alt det der, ryge ud til et lavere rangerende hold. Det sker overalt i verden i pokalturneringerne. Det er lige netop derfor, de turneringer har deres berettigelse.
                  Men når det sker på baggrund af en uengageret indsats og fordi OB ganske enkelt var et dårligere hold, så gør det det bare endnu mere skræmmende. Havde det så bare været sket med en historik i Superligaen, hvor OB havde klaret sig ganske ok, så havde vi alle bandet, men også fint overlevet nederlaget. Men den er svær, den her...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Der har været masser af kommunikation i løbet af ugen og op til kampen i går, men med nederlaget stoppede den brat. Kom ikke og sig, at alle pludselig holder ferie på en torsdag, er blevet syge eller ikke er nået hjem fra Hjørring (hvor de åbenbart ikke har internet?).
                    Der sker ET ELLER ANDET. Om det er fyringer, aner jeg ikke, men der er en grund til, at der er så stille. Havde vi vundet, ville vi have svømmet i nyheder om sejren.

                    Jeg tror på krisemøde. Er mere i tvivl om udfaldet.
                    Det er også det jeg tænker... det er kommet fra det ene øjeblik til det andet...
                    Der er kun ansat halvanden mand i den afdeling, så sygdom hos bare en enkelt ville mere eller mindre lukke den afdeling ned... men som sagt er det også den eneste mulighed jeg ser, og den er der bestemt også... men inderst inde tror jeg ikke selv det er hvad det handler om... Der foregår noget bag murene, og det ville også være mærkeligt andet, da denne sæsons dårlige resultater kun overgåes af nedrykningen i 98...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      http://www.ob.dk/artikel/ob-ude-af-dbu-pokalen.aspx

                      Omtalen kom så her...
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Når en træner siger de ikke kunne matche deres energi, så skurer det i mine øre. Jeg tror Kent har tabt omklædningsrummet. Det bliver svært at få skuden på ret køl igen. Tvivler på han er manden der kan gøre det.

                        Comment


                          #27
                          Nu som før mangler der nogle gode spillere. Det vil der også gøre under en Ove eller en Viggo. Så gerne bedre løsninger. Viggo ønsker jeg ikke tilbage.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Det ligner mest af alt et pligtresume af kampen - måske netop fordi folk begynder at undre sig over stilheden. Det er heller ikke blevet delt på Facebook eller Twitter.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              "... at vi ikke kunne matche deres energi"
                              Hvorfor ikke? Ikke kunne eller ikke ville?
                              Det er forfærdeligt!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Efterårsferie for mange medarbejdere måske..
                                "Kommunikationsafdelingen" er 1 1/2 mand... Sørgeligt men sandt.

                                Comment

                                Working...
                                X