Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver Kent og Jesper fyret i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bliver Kent og Jesper fyret i dag?

    Jeg har skrevet i flere forskellige tråde og samler lige mine observationer i en ny for overblikkets skyld.

    - Hvorfor er der ikke skrevet noget som helst på OB.dk efter nederlaget til Vendsyssel? Jeg kan ikke huske nogensinde at have set noget lignende. Der plejer i det mindste at komme en plat "vi var lige ved og næsten-artikel" målrettet de mindst kritiske fans. Det var måske forståeligt i går aftes, men nu er det snart frokosttid, og der er stadig larmende stilhed på OB.dk og deres Facebook-side.

    - Både her på forum og i kamptråden fra i går på Facebook bliver vreden sluppet løs. Helt almindelige mennesker skummer over af raseri, kræver Kents, Jespers og Thorborgs afgang og opfordrer til boykot af FCK-kampen på søndag.

    - Det er yderst mærkværdigt, at så barsk en kritik får lov at stå ubesvaret hen. I det mindste kunne man forvente, at Jesper Hansen eller Niels Thorborg meldte ud, at der kun er én vej for klubben, og det er at fortsætte linjen, uanset hvor stor krisen er lige nu. Men der er stille. HELT stille.

    - Er der noget i gære? Ja, det tror jeg. Det virker som om, at der fra øverste sted er givet mundkurv på til hele organisationen. Måske fordi der siden i går aftes har været holdt krisemøde i bestyrelsen. Eneste udtalelse har været Kent Nielsen, som virkede meget modløs og opgivende efter kampen.

    Er Kent og Jesper ved at blive fyret? Venter bestyrelsen bare på at kunne præsentere deres nødplan frem til jul? Forsøger man at hente Ove Pedersen, Viggo Jensen eller en anden brandslukker ind?

    Sker der noget i dag? Det tror jeg, men jeg aner ingenting. Det hele er baseret på en mavefornemmelse og stor undren over denne larmende stilhed fra OB.
    Last edited by StateTrooper; 20-10-2016, 10:05.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    #2
    Jeg tror, der sker noget (ved ingenting).
    SÅ mange nederlag (og kampe generelt uden sejre) kan man ikke længere sidde overhørig, når der ingen bedring er at få øje på på banen. OB er i den grad i nedrykningsfare - især, hvis der ikke sker noget NU. Man kan mene herfra og til månen og tilbage igen, at man har de rigtige spillere, den rigtige træner, den rigtige sportschef - men når det ikke virker, så er man nødt til at handle - før det er for sent.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Her er nogle citater fra OB's Facebook-side. Det går voldsomt for sig og bemærk lige, at det ikke er os fodboldtosser her på forum, som skriver det her. Det er ALMINDELIGE OB-fans og tilskuere fra stadion. Sådan noget her kan OB ikke holde til længere. Derfor tror jeg også, at der sker noget nu. Ingen forretning kan holde til sådan et omdømme hos sine kunder.

      ___

      Nej nej nej. Bagud 2-1. Sikke en farce. Nu må ledelsen snart gå af og lade kompetente folk komme til. Udskiftning af træner eller trup har jo ikke hjulpet så nu må den øverste ledelse vise sig og gå med hovedet oppe før pressen slagter dem. Det der duer bare ikke hvis man vil ligge i den bedste række

      ta nu og smut kent og ta jesper med i har lavet lort nok i vores klub ledelsen må sku vågne af deres tornesøvn og losse begge i vandet nu er det nok

      Føj hvor er det ringe. Endnu engang skuffer i alle OS fans ������ ledelsen pak jeres ting og smut nu

      Hold kæft en proces Jesper Hansen! Store skridt mod Udvikling virker som afvikling af en klub.. Synd for spillere trænere og fans.. ������

      Jeg kan ikke mere nu! jeg har været trofast fan i over 15 år, de seneste 4 år har været rigtig hårde, men jeg er ligesom så mange andre forsat kommet og bakket op til stortset hver eneste hjemmebane kamp. Men nu et lavmålet nået, jeg kan simpelthen ikke holde det ud længere!! Ledelsen har snork sovet, og hvis de ikke får handlet nogle spillere ind til vinter med kvalitet, så er nedrykning en realitet! Hvis det ikke snart allerede er for sent... jeg har fået nok nu!!!!!!!

      Tillykke med at få afviklet OB,med jeres ynkelige indkøb.. andre klubber med mindre budgetter end OB,kan sagtens finde kvalitet.. vi køber konsekvent elendigt ind.

      Synes efterhånden ledelsen burde komme frem, sammen med træneren og så give os en ordentlig forklaring på de ting der er sket de sidste mange år, og Jesper Hansen, ikke noget udenomssnak. I sidste ende hviler ansvaret på dine uduelige skuldre!

      @Odense_Boldklub man kan spare sig selv ihjel. Endnu et sørgeligt bevis. Fan og trofast følger på stadion siden 2001. Jeg har aldrig i de år, set det gå så skidt som nu.

      Nu må det fanme snart koste kvajebajer! Os der er taget turen herop til Hjørring bliver jo pisset op og ned af ryggen igen! Vi rejser land og rige rundt, og for intet tilbage! Ikke engang fighter vilje eller gejst!

      Så gerne klubben på andre hænder end Thorborgs...og så må han gerne tage Kent Nielsen og Jesper Hansen med sig.

      Sagde det jo vi skulle aldrig have fyret Lars Olsen og Kim Brink se hvad vi fik istedet for ledelsen indser det først når fansene går sammen og boykotter deres kampe og råbe højt at nok er nok for ellers så feser den ik ind

      Er OB det nye "galehus"?
      Det er vel i sig selv ikke en katastrofe at tabe til et tophold fra 1. division. Det er hvad der kan ske i pokalfodbold. Men når nederlaget bekræfter at OB er i frit fald, så bør den såkaldte ledelse i klubben vel blive bekymr
      ede. Med ansættelsen af KN var der for første gang i flere år optimisme og tro på fremtiden. Nye spillere kom til og alle troede nok, at NU vendte det hele med kurs mod top 6. Men ak ... Næstsidst i Superligaen og nu exit i pokalen til et lavere rangerende hold. Den nuværende stime er nok den dårligste nogensinde, og de sidste 5 år den ringeste periode i mands minde. Jeg kan simpelthen ikke genkende min gamle klub. Er det strategien om "økonomisk turn-around og satse på egne talenter" der led sit ultimative nederlag her til aften? Eller hvad sker der i grunden i OB? Hvor mange år med nederlag og ydmygelser kan "klubben" i grunden leve med?

      Jesper Hansen : en lille sang til dig!
      kan du have det rigtig godt, kan du passe på dig selv ���� vi vil aldrig savne dig !��lalalala�� og tag resten af ledelsen med

      Seriøst. Vendsyssel, Fredericia og Brønshøj er blevet endestationen i pokalen de seneste 3 sæsoner. OB er efterhånden en døende patient. Mon Thorborg og Jesper Hansen er i gang med at yde aktiv dødshjælp?

      OB's strategi med økonomisk ansvarlighed og satsning på egne talenter ser ikke ud til at virke. Spillerne gider åbenbart ikke yde, eller Kent Nielsen ikke inspirere dem. Er glad for at kunne tage på Albani Arena i Vissenbjerg og opleve gejsten på banen, for den findes ikke hos OB

      Øh hvad sker der? Måske skulle man genfinde konceptet fra 00'erne. En stærk defensiv og løbe villig midtbane og så lige 2 target spillere i front. Kim Brink ? Og så smid ham Jesper ud så der kan komme en linjen i truppen

      Så må folk stå sammen om at redde klubben. Det sker bedst ved at droppe klubben. Midlertidigt.Så alle burde blive væk fra stadion, indtil der sker synlige ting på ledelsegangen.

      Bliv hjemme fra kampen på søndag - de taber jo alligevel! Hvis vi rammer pengepungen kan det være der snart sker noget i ledelsen - det her holder jo ikke en meter!!! Hvad koster det at ryge i 1. Division, Thorborg?

      LORTE ob. Hold kæft hvor er de dog ringe. Er det spillerne. Træneren. Eller ledelsen? Det jo helt forrygt. Svært at være stolt ob fan med de resultater

      Mangler ord!
      Der er sagt så meget, men lige lidt hjælper det!
      OB! Jeg er løbet tør for ord.

      Mangler ord!

      ��
      Last edited by StateTrooper; 20-10-2016, 10:24.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #4
        Det er altså spændende det her! Sådan en ufattelig stilhed har jeg altså aldrig oplevet før Har stadig ikke en idé om hvordan kampen i går forløb, hvilket må siges at være en ny oplevelse for mig. (fandt noget nyttigt her http://vendsysselff.dk/nyheder?id=1714)

        Comment


          #5
          Tror ikke at der sker noget desværre

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tror ikke at der sker noget desværre
            +1

            Jeg tror bare vi håber for meget. Der er bare ikke meldt noget ud på hjemmesiden.. that's it.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tror ikke at der sker noget desværre
              Hvordan fortolker du så total stilhed fra OB's side af?

              Comment


                #8
                Der sker ikke noget. Ved intet, men det ville jo være totalt falliterklæring

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Hvordan fortolker du så total stilhed fra OB's side af?
                  Der er skåret kraftigt i kommunikationsafdelingen, og hvis hele flokken har overnattet nordpå, og dem der plejer at skrive på siden ikke lige har 'haft tid' (er det efterhånden frivillig arbejdskraft der står for kommunikation?) kan det jo være de synes kampen er dækker på Twitter.. men som I, ved jeg heller intet. Tænker bare højt :-//
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Hvordan fortolker du så total stilhed fra OB's side af?
                    Efterårsferie for mange medarbejdere måske.. At de knap nok er kommet hjem.. At der måske skal holdes et møde eller 2 før man melder ud så det lige er koordineret

                    Comment


                      #11
                      Bum ... Ønsketænkning ;)
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Der er skåret kraftigt i kommunikationsafdelingen, og hvis hele flokken har overnattet nordpå, og dem der plejer at skrive på siden ikke lige har 'haft tid' (er det efterhånden frivillig arbejdskraft der står for kommunikation?) kan det jo være de synes kampen er dækker på Twitter.. men som I, ved jeg heller intet. Tænker bare højt :-//
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Efterårsferie for mange medarbejdere måske.. At de knap nok er kommet hjem.. At der måske skal holdes et møde eller 2 før man melder ud så det lige er koordineret
                        Måske har i ret, men det synes alligevel besynderligt

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Måske har i ret, men det synes alligevel besynderligt
                          Tror man ser det fordi man ønsker at se det og finder logikken i det

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Bum ... Ønsketænkning ;)
                            Det ville være lækkert
                            Hvordan er Lasse Bækkelund blevet en del af "holdet bag holdet"?

                            Comment


                              #15
                              Hvis det er sandt - hvad jeg kan ikke bedømme da jeg ikke har set kampen - at der var en mangel af vilje, fight og gejst i holdet igår så ville det betyde for mig at holdet har tabt hvert tiltro til Kent og at forholdet mellem Kent og holdet er ødelægget. Efter opbakningen de fik fra fansene i operation motivation ville være den eneste erklaring for en mangelnde indsats at de bruger pokalkampen for at spille imod Kent i håbet for en forandring. Og det er holdet Kent valgte selv. Så han er dumpet på alle parametre og det ville være en forfærdelig falliterklæring hvis han bliver i klubben.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X