Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Puha.....skal vi prøve ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Puha.....skal vi prøve ?

    skal vi prøve at lave en liste med alle de positive ting der sker i OB lige for tiden ?

    jeg starter


    1. hmm kan ikke finde noget

    #2
    Jeg bruger ikke penge på stadion så længe JH er i klubben . Så jeg sparer ca 300,- pr kamp
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      1. Der er blevet ansat en ny ungdomstræner
      2. De spiller stadig i striber
      3. Grytebust er en klassekeeper
      4. Vi er tættere på JHs afsked

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        skal vi prøve at lave en liste med alle de positive ting der sker i OB lige for tiden ?

        jeg starter


        1. hmm kan ikke finde noget
        Operation motivation pt. 2.

        Tverskov.

        Grytebust.

        Spillertrøjen. (Hjemmebanetrøjen!!)

        ...and that's pretty much it.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg bruger ikke penge på stadion så længe JH er i klubben . Så jeg sparer ca 300,- pr kamp

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            1. Der er blevet ansat en ny ungdomstræner
            2. De spiller stadig i striber
            3. Grytebust er en klassekeeper
            4. Vi er tættere på JHs afsked
            og banen er stadig grøn og pølserne er knaldgode

            Comment


              #7
              Vi ligger ikke sidst endnu. :-)

              Comment


                #8
                Der skal ikke bruges krudt på flere 1. div. hold... før efter sommerferien ;-)
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #9
                  Odense Sport & Event har sparet en masse kroner, hvilket især OB har nydt godt af! Derudover er 1. divisions spillere ikke helt så løntunge som superligaspillere, så det er jo en ren win win situation for både OS&E og OB :-)

                  Comment


                    #10
                    Vi kommer i første division, så er JH kun inkompetent og ikke totalt inkompetent

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Der skal ikke bruges krudt på flere 1. div. hold... før efter sommerferien ;-)
                      Nå ja, hvis holdet stepper rigtigt op kan vi måske, måske, måske når plads 12 eller 13 efter nedrykningsspil og få kampe mod plads 2 eller 3 fra 1. Div. endnu før sommerferien...
                      Måske, måske, men håbet dør ja sidst...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        1. Der er blevet ansat en ny ungdomstræner
                        2. De spiller stadig i striber
                        3. Grytebust er en klassekeeper
                        4. Vi er tættere på JHs afsked
                        5. OB gør folk at grine.
                        (I aften i stuen:
                        Min kone: Hvorfor griner du?
                        Mig: Vi blev lige smidt ud af pokalen fra en 1.Div.-hold.
                        Min kone: Og du griner?
                        Mig: Hvad skal jeg gøre ellers? Det føles lidt ... sjovt.)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Ny liga struktur gør at vi øjner en Europa League plads.
                          Helvede jeg hader det her.
                          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                          Comment


                            #14
                            Følgende statistik om OB er da også lidt positivt. At vi på ingen måde formår at forvalte begge parametre til noget brugbart gør statistikken, ja, lettere ubrugelig. Men hvis vi nu SKAL finde noget positivt.

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ar-den-mindst/

                            Comment


                              #15
                              Positive ting, ja vi har stadig den flotteste hjemmebanedragt i ligaen - og til næste år den flotteste i 1. division... og så håber jeg at det var positivt, at AK trods alt fik scoret i går - og ellers samstemmer jeg JH må være et skridt nærmere sit ophør i vores klub.

                              Comment

                              Working...
                              X