Her er så dejligt stille på forum efter endnu et nederlag. Jeg har gået hele dagen og tænkt på hvem der havde fortjent en MOM kåring oven på sådan en skod kamp.. Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om de bedste og dårligste i kampen. Gerne to af hver slags, flere er bare endnu bedre.
Jeg har et lille lækkert excel ark baseret med vores holdninger og stemmer her på forum efter vores kampe, så jeg forhåbentligt har det helt store overblik når sæsonen er slut, så vi kan kårer en MOM af sæsonen, baseret på folks stemmer og holdninger her på forum.
Sådan en liste vil selvfølgelig også give god plads til at diskutere dem som er dårligste placeret set over hele sæsonen.
MOM: Tverskov
Runner-Up: Jönsson
De dårlige:
1. Oliver Lund
2. AK
Jeg har et lille lækkert excel ark baseret med vores holdninger og stemmer her på forum efter vores kampe, så jeg forhåbentligt har det helt store overblik når sæsonen er slut, så vi kan kårer en MOM af sæsonen, baseret på folks stemmer og holdninger her på forum.
Sådan en liste vil selvfølgelig også give god plads til at diskutere dem som er dårligste placeret set over hele sæsonen.
MOM: Tverskov
Runner-Up: Jönsson
De dårlige:
1. Oliver Lund
2. AK
Comment