Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: Randers FC - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: Randers FC - OB

    Her er så dejligt stille på forum efter endnu et nederlag. Jeg har gået hele dagen og tænkt på hvem der havde fortjent en MOM kåring oven på sådan en skod kamp.. Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om de bedste og dårligste i kampen. Gerne to af hver slags, flere er bare endnu bedre.

    Jeg har et lille lækkert excel ark baseret med vores holdninger og stemmer her på forum efter vores kampe, så jeg forhåbentligt har det helt store overblik når sæsonen er slut, så vi kan kårer en MOM af sæsonen, baseret på folks stemmer og holdninger her på forum.

    Sådan en liste vil selvfølgelig også give god plads til at diskutere dem som er dårligste placeret set over hele sæsonen.


    MOM: Tverskov
    Runner-Up: Jönsson

    De dårlige:
    1. Oliver Lund
    2. AK

    #2
    MOM : Tverskov
    Runner up : De fremmødte fans

    De dårlige :
    1. Izunna
    2. Joan
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      MOM : Tverskov
      Runner up : De fremmødte fans

      De dårlige :
      1. Izunna
      2. Joan
      og du syntes izunna skal med - selv om han ikke spillede?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        og du syntes izunna skal med - selv om han ikke spillede?
        Hvis man liker et billede af en modstander som fejrer en sejr over ens eget hold , så er man kvalificeret i mine øjne til at blive kåret til kampens skændsel .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Den førstnævnte er henholdvis bedst og værst.

          Bedste
          Tverskov og Grytebust, ikke fordi de var fremragende, men de lavede ikke samme mængde fejl og Tverskov vel endda et par gode ting.

          Værste
          Kenneth Emil og Tingager (Oliver Lund havde en god aktion, derfor er han ikke med her, Makrini trænger sig også på), fordi begge spilleres fejlrate var uhørt høj og der kun var meget få lyspunkter.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            MOM : Tverskov
            Runner up: Fansne

            De dårlige:
            Lund
            Tingager

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Den førstnævnte er henholdvis bedst og værst.

              Bedste
              Tverskov og Grytebust, ikke fordi de var fremragende, men de lavede ikke samme mængde fejl og Tverskov vel endda et par gode ting.

              Værste
              Kenneth Emil og Tingager (Oliver Lund havde en god aktion, derfor er han ikke med her, Makrini trænger sig også på), fordi begge spilleres fejlrate var uhørt høj og der kun var meget få lyspunkter.
              Uh ja! Hvordan kunne jeg dog glemme det - KEP var helt sikkert blandt de dårligste, og har været det hele sæsonen. Den eneste som vel overgår ham med flest dårlige kampe er vel Izu og Jönsson. Sidstnævnte er kommet langt bedre med de sidste 2-3 kampe, dog uden at være prangende eller tilstrækkelig dygtig nok.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Uh ja! Hvordan kunne jeg dog glemme det - KEP var helt sikkert blandt de dårligste, og har været det hele sæsonen. Den eneste som vel overgår ham med flest dårlige kampe er vel Izu og Jönsson. Sidstnævnte er kommet langt bedre med de sidste 2-3 kampe, dog uden at være prangende eller tilstrækkelig dygtig nok.
                Ja, det er skræmmende at man allerede er på vej ned af bakke som midterforsvarer som 31-årig.

                Jeg kunne tænke på mange forsvarsspillere rundt omkring i verden der er tæt på toppen som 31-årig.

                Bare ikke i KEP's tilfælde :(

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Ja, det er skræmmende at man allerede er på vej ned af bakke som midterforsvarer som 31-årig.

                  Jeg kunne tænke på mange forsvarsspillere rundt omkring i verden der er tæt på toppen som 31-årig.

                  Bare ikke i KEP's tilfælde :(

                  Hørte i et program med Bruchmann at KEP i AaB tiden bedre kunne bestride sit anførerhverv fordi han der kunne "gemme" sig bag Wurtz og Augo
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hørte i et program med Bruchmann at KEP i AaB tiden bedre kunne bestride sit anførerhverv fordi han der kunne "gemme" sig bag Wurtz og Augo
                    Så er det jo også super fedt at vi har hentet de to også...


                    Nårh nej....

                    Comment

                    Working...
                    X