Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Club OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Club OB

    Ja så blev man sgu smidt ud af club OB .........
    Kære Club OB+ medlem



    Vi har været rigtig glade for at have dig som medlem i Club OB+. Dit medlemskab vil fortsætte uændret indtil det udløber, men herefter vil du ikke få mulighed for at forny medlemsskabet.

    Vi ønsker hele tiden at forbedre vores tilbud til OB’s loyale fans, og derfor har vi vurderet, at vi fremover vil samle alle kræfterne om et mere simpelt loyalitetskoncept, som skal komme alle trofaste OB-fans til gode.

    Hvordan det helt præcist kommer til at se ud, glæder vi os til at afsløre i fremtiden, og indtil da håber vi, at du vil nyde og gøre brug af de fordele, du har af Club OB+, indtil dit medlemskab udløber.

    Tak for, at du har vist din loyalitet til OB ved at være Club OB+-medlem. Vi håber naturligvis, at du også fremover vil møde op og støtte holdet og klubben, og vi glæder os til at se dig på EWII Park i fremtiden.

    Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på clubob@ob.dk.



    Mange stribede hilsner

    Club OB+

    #2
    Måske er det sparet væk?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Måske er det sparet væk?
      Tror også JH er ved at finde en god anledning til at afvikle debatforumet, der kan spares lidt kilo bytes , og et eller andet EL ude i skyen.



      Så hvis ledningen trækkes her indenfor de næste par dage - så held og lykke til alle jer med debattører.

      Comment


        #4
        Det skyldes formentlig bare, at OB aktuelt kører både Club OB, Club OB+, Club OB Junior, Club Carlsberg 1887 og de helt almindelige - dyrene - sæsonkort.

        Jeg forestiller mig, at Club OB+ produktet er blevet voldsomt udkonkurreret af CC1887, så mon ikke, at det bare er en meget fornuftig ændring... :-)
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          #5
          Fik også denne venlige e-mail.
          Det er latterlig og skandaløst at smide folk ud uden at fortælle noget konkret om en ny koncept. At slutte fanshoppen, at sparke fansene i røven. Uden at skrive om holdets tilstand her: De ødelægger klubben.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Er vel som webshoppen. Der ville også komme noget nyt. Der er der intet sket.
            "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

            Comment


              #7
              Tænker også man kunne have ventet til de havde noget at melde ud om deres simple koncept som det vil afsløre en gang i fremtiden super spændende ..... glæder mig til en gang i fremtiden.....

              Comment


                #8
                Imens vil jeg så vente på mit medlemskab løber ud ....

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Simonsen Se indlæg
                  Imens vil jeg så vente på mit medlemskab løber ud ....
                  ... men husk nu at benytte dig af deres tilbud mens du venter... :-/
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Ja så er det med at komme igang

                    Comment

                    Working...
                    X