Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Problemerne er der stadig. Der er bare ikke kvalitet nok til at udfordre noget som helst hold over plads 8.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #92
      Jeg beroliger mig med, at Kent og JH er tilfredse med truppen og deres egen indsats.
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Problemerne er der stadig. Der er bare ikke kvalitet nok til at udfordre noget som helst hold over plads 8.

        MvH ChrisOB
        Jeg tænker over top 10....måske endda mere. Jeg har godt nok svært ved at se os vinde over Silkeborg lige om lidt.

        Comment


          #94
          Lækkert at der ikke er en direkte nedrykker i suppen

          Comment


            #95
            Hvorfor synger vores fans "Djemba.. djemba, djemba... djemda, djemba, djeembaa!" ???

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Sikke en ild vi har i øjnene for at komme tilbage i kampen
              Det er godt nok slående, hvordan Randers konstant løber de nødvendige ekstra meter - både når de angriber og forsvarer.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Hvorfor synger vores fans "Djemba.. djemba, djemba... djemda, djemba, djeembaa!" ???
                Jeg gætter på at de keder sig

                Comment


                  #98
                  Det her OB hold ville ikke engang ha det let i 1. Div. Sorry to say.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Jeg beroliger mig med, at Kent og JH er tilfredse med truppen og deres egen indsats.
                    Ja gæt hvad undskyldningen er efter kampen ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      3300 fans i Randers. Pinligt fremmøde for Hestene, som altså nu ligger nr. 2. - jyllands Farum.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Jeg gætter på at de keder sig
                        Det kan jeg så overhovedet ikke forstå. Har du ikke set hvordan vi spiller?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          3300 fans i Randers. Pinligt fremmøde for Hestene, som altså nu ligger nr. 2. - jyllands Farum.
                          True dat. De fortjener heller ikke at have et så fedt stadion.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                            Det her OB hold ville ikke engang ha det let i 1. Div. Sorry to say.
                            De skal bare lige spilles sammen , nu har JH jo ryddet ud i alle forgængernes fejlkøb .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              True dat. De fortjener heller ikke at have et så fedt stadion.
                              Enig! Skod klub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Så enig....vi mangler ikke bare kvalitet i start 11 men så sandelig også på bænken. Godt JH ikke hentede en angriber i sommers....hvad skulle vi dog med ham.......
                                Ville nu foretrække en offensiv midt og minimum en fløj, inden vi kigger efter en angriber.

                                Comment

                                Working...
                                X