Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tvivler nu på disse penge gør den store foreskel for FCM, uden en drestisk ændring i deres koncept.

    De fik 100 mil for få år siden, de er væk.

    De har nu fået 70 mil, de 35 er allerede brugt på køb af kontrakter og for at komme ud af det indiske projekt.

    Med den økonomi de har haft de sidste par år er de sidste 35 mill væk ved årsskiftet, og hvad gør en engelsk rigmand så?

    Jeg kan bedre lide at det er lokale folk der betaler, og jeg kan godt forstå de ikke vil blive ved med at smide gode penge efter de dårlige.
    Men jeg har også stor respeckt for at de ikke bare smide håbdklædet og løber væk, at de faktisk har lagt den kapital der skal til for at få klubben tilbage på et mere levedygtigt spor.

    Comment


      Hvad kan det her ellers betyde for FcM..?

      Den nye mand ejer også Brentford, og er meget interesseret i FcM akademiet, og kan se at der skal være et tæt samarbejde mellem de to klubber... Akademiet i Indien er allerede røget som det første, og han vil ikke bruge flere penge end andre klubber på at opnå resultater... Så tænker om det her mon bliver enden på det FcM som vi kender det, og ellers, om talenterne fra akademiet så fremover fragtes over Nordsøen, til gengæld for lidt "lejesvende"...

      Bliver spændende at følge...
      Last edited by Kaspernon; 02-07-2014, 09:58.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Hvad kan det her ellers betyde for FcM..?

        Den nye mand ejer også Brentford, og er meget interesseret i FcM akademiet, og kan se at der skal være et tæt samarbejde mellem de to klubber... Akademiet i Indien er allerede røget som det første, og han vil ikke bruge flere penge end andre klubber på at opnå resultater... Så tænker om det her mon bliver enden på det FcM som vi kender det, og ellers, om talenterne fra akademiet så fremover fragtes over Nordsøen, til gengæld for lidt "lejesvende"...

        Bliver spændende at følge...
        det er selvfølgelig en mulighed at de skal være en form for "farmer-hold" for det engelske - men rigmanden selv(hvad hed han?) siger ambitionerne er at de 3 ud af de næste 6 sæsoner skal i gruppespil enten chl eller EL....hvis det er snadt at han kommer med de ambitioner så må der næsten følge penge med.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det er selvfølgelig en mulighed at de skal være en form for "farmer-hold" for det engelske - men rigmanden selv(hvad hed han?) siger ambitionerne er at de 3 ud af de næste 6 sæsoner skal i gruppespil enten chl eller EL....hvis det er snadt at han kommer med de ambitioner så må der næsten følge penge med.....
          Og ellers har midtjyderne igen bare været ualmindelig dygtige til at sælge dem selv, lige som de gjorde med inderne, og han smækker kasse i lige så snart disse penge er brugt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det er selvfølgelig en mulighed at de skal være en form for "farmer-hold" for det engelske - men rigmanden selv(hvad hed han?) siger ambitionerne er at de 3 ud af de næste 6 sæsoner skal i gruppespil enten chl eller EL....hvis det er snadt at han kommer med de ambitioner så må der næsten følge penge med.....
            Det havde jeg så ikke lige hørt, det lyder jo forholdsvis voldsomt, og ikke så godt, set med hadebrillerne på...

            ... men jeg satser nu på, at manden får smadret klubbens struktur, hvilket ville passe mig fint...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Brentford´s formand indtræder også i FcM bestyrelsen...

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...arbejde-sammen
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Det er klart at FCM er attraktiv med sine talentfulde mørke spillere, der rigtigt plejet og solgt kan give meget. Den situation er OB slet ikke i. Vi har intet af interesse for en sådan investor.

                Jeg ville gerne have, at en fra ledelse indrømmede fejltagelser gennem årene og klart begyndte på en frisk/et nyt kapitel.

                Men det ville være fedt med en god angriber mere - klubbens mest typiske fejl - sammen med zoneforsvar uden spillere til det.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Det er fandme vildt at FCM kan gøre det: nu har de signet Tim Sparv på en 4-årig, hvilket må være en ret tung kontrakt; det er ikke hver dag spillere som ham og Andersson tager turen til skandinavien, mens de er i deres bedste fodboldalder. Nu har de fået Duncan, Andersson, Dickoh, Femi, Hedinsson, Janssen og Jacob Poulsen ind indenfor de seneste par år, hvor deres klub stort set har kørt på randen af konkurs. Samtidigt hæver Backen Bach Bak nok stadig den tungeste hyre i klubben, og spillere som Sly, Izunna og Hassan må også koste lidt. Nu har de godt nok fået kapital igen, men der er jo knapt til det næste år med det gab, der er mellem lønninger og indtægter. Enten er de sindssygt smarte, ellers er de bare sindssyge..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Det er fandme vildt at FCM kan gøre det: nu har de signet Tim Sparv på en 4-årig, hvilket må være en ret tung kontrakt; det er ikke hver dag spillere som ham og Andersson tager turen til skandinavien, mens de er i deres bedste fodboldalder. Nu har de fået Duncan, Andersson, Dickoh, Femi, Hedinsson, Janssen og Jacob Poulsen ind indenfor de seneste par år, hvor deres klub stort set har kørt på randen af konkurs. Samtidigt hæver Backen Bach Bak nok stadig den tungeste hyre i klubben, og spillere som Sly, Izunna og Hassan må også koste lidt. Nu har de godt nok fået kapital igen, men der er jo knapt til det næste år med det gab, der er mellem lønninger og indtægter. Enten er de sindssygt smarte, ellers er de bare sindssyge..
                    Nu har jeg ikke sat mig voldsomt ind i Benhams "overtagelse", men han bliver beskrevet som værende selvstændigt tænkende og generelt fornuftig, så jeg tænker, at han godt er klar over, at det næppe bliver eneste gang, der skal tilflyde kapital i væsentligt omfang.

                    Jeg ville gerne argumentere for, hvorfor de går på røven lige om lidt, men jeg tror de bliver godt kørende i nogen år nu. Den dag Benham ikke finder investeringen rentabel (=misser sportslig succes i en for lang periode), er de tilgengæld lukningstruet. Det var de jo sikkert også nu, så de havde vel ikke et valg.

                    Jeg er glad nok for Niels, er så forankret i Fyn som han er.

                    Comment

                    Working...
                    X