Oprindeligt indsendt af Slambert
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sparetider i OB
Collapse
X
-
Last edited by obforever; 02-04-2014, 18:10.
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSpelmann kostede nu så vidt jeg husker 2,5 mio at købe fri. Ari blev købt fri af det sidste halve år af sin kontrakt i Sverige for et mindre beløb.
Ari´s klub fik en mindre beløb , har hørt tale om 200.000 . Havde jeg lige glemt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægAzer er endnu for tidlig at vurdere , så han kan trækkes over på en måske salgsbar spiller.
Emil har en klausul på 7,5 mill , deraf skal Lyngby have en slat , samt fradraget at Emil´s sign on fee så er der ikke meget fortjeneste tilbage ift potentialet.
Diarra , arrghhh vel .. så skal han godt nok udvikle sig eksplosivt.
Så er du jo også allerede der forkert på den, når du afviser der ikke er nogen vi kan tjene penge på...
... men det hele kommer jo også an på hvad du mener med "en slat"...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg2 sæsoner hvor vi rager rundt under midten koster dyrt i " mistede" TV-penge . Der udbetales præmiepenge 3 gange på en sæson , efter 11. , 22. og 33. spillerunde , hvis ledelsen blåøjet havde regnet med et topplacering hvergang og budgeteret med det giver det hurtigt et minus på 5-7 mill pr sæson.
Vi har nu gennem 2 sæsoner set eftervirkningerne af en enormt ringe ledelse .
Fejlkøb , forkerte valg af direktører og trænere har i den grad kostet .
Der er ikke siden Kim B indkøbt en eneste spiller vi kan tjene en slat penge på .
Vi har handlet med hovedet under armen og hentet spillere af navn fremfor gavn .Bernard Mendy Transferfri Mads Toppel Transferfri Henrik H. Hansen Retur fra leje Oliver Larsen rykket op Bjørn Runstrøm Retur fra leje Stefan Wessel Transferfri Timmi Johansen Retur fra leje Tore Reginiussen 1.750.000 Morten Skoubo Transferfri Christian Sørensen Rykket op Daniel Krog transferfri jakob Schoop Transferfri Oliver Larsen Forlænget Kasper Larsen rykket op Baye Djiby Fall Lejet 2012 Toppel Forlænget Jesper Christiansen 2 mio. Anders Møller Christensen Forlænget Christian Sørensen Forlænget Hannes Anier transferfri Kriztian Vadocz transferfri Nicolai Jørgensen transferfri Emil Larsen 4 mio. Cedric N´Koum transferfri Michael Silberbauer leje Mohammed Diarra transferfri Marcus Pedersen leje 2013 David Løfquist Leje Mads Toppel Forlænget Darko Bodul købt for? Niclas Vemmelund transferfri Mark Kongsted transferfri AMC Forlænget Vemmelund Forlænget Casper Radza Rykket op Ari Skulason transfer Martin Spelmann transfer Jacob Barret Laursen leje Jeppe Hansen transferfri Connor O´Brien transfer Mustafa Abdellaoue Leje Dusan Djuric leje 2014 Azer Busuladic fri transfer Lucas Jensen Transferfri Mikkel Desler Rykket op Anders Thomsen Rykket op Julius Eskesen Ungdomsspiller Magnus Pedersen Ungdomsspiller Mads Raben (forlænget) Ungdomsspiller
Korrekt ..Bernard Mendy Mads Toppel Henrik H. Hansen Oliver Larsen Bjørn Runstrøm Stefan Wessel Timmi Johansen Tore Reginiussen Morten Skoubo Christian Sørensen Daniel Krog jakob Schoop Oliver Larsen Kasper Larsen Baye Djiby Fall 2012 Toppel Jesper Christiansen Anders Møller Christensen Christian Sørensen Hannes Anier Kriztian Vadocz Nicolai Jørgensen Emil Larsen Cedric N´Koum Michael Silberbauer Mohammed Diarra Marcus Pedersen 2013 David Løfquist Mads Toppel Darko Bodul Niclas Vemmelund Mark Kongsted AMC Vemmelund Casper Radza Ari Skulason Martin Spelmann Jacob Barret Laursen Jeppe Hansen Connor O´Brien Mustafa Abdellaoue Dusan Djuric 2014 Azer Busuladic Lucas Jensen Mikkel Desler Anders Thomsen Julius Eskesen Magnus Pedersen Mads Raben (forlænget) Last edited by Plum; 02-04-2014, 19:48."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Vi må bare konstatere at økonomien er elendig, siden OSE blev startet har sportsdelen vel aldrig givet overskud. Da vi klarede os godt sportsligt havde vi ganske enkelt for mange dyre spillere. Nu spares der og strategien er vel at satse på spillere fra egne rækker+ nogle erfarne spillere der ikke koster al verden. Det kan blive nogle hårde år vi fans går i møde. Vi er nødt til at sælge spillere og håbe på at de unge er klar til at tage over.
Jeg frygter lidt for fremtiden for OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægVi må bare konstatere at økonomien er elendig, siden OSE blev startet har sportsdelen vel aldrig givet overskud. Da vi klarede os godt sportsligt havde vi ganske enkelt for mange dyre spillere. Nu spares der og strategien er vel at satse på spillere fra egne rækker+ nogle erfarne spillere der ikke koster al verden. Det kan blive nogle hårde år vi fans går i møde. Vi er nødt til at sælge spillere og håbe på at de unge er klar til at tage over.
Jeg frygter lidt for fremtiden for OB.
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/Flemming-Povlsen-faerdig-i-OB
Povlsen stopper grundet OB's sløje økonomi...
I de 30 år, jeg har holdt med OB - hvoraf jeg vel i de 25 år har "bekymret mig" om, hvordan det gik klubben udover kampene på banen - der kan jeg næsten ikke mindes, at det har set værre ud med økonomien.
Jeg er bevidst om, at C.C. Nielsen har reddet røven på klubben et par gange - var det i 90'erne, hvor det for alvor brændte på? Thorborg & Co gjorde vel egentlig det samme med deres indskud på 60 mio kr. Her blev det bare kaldt rettidig omhu i stedet for at kalde det "redde røven på klubben".
Jeg må indrømme, at jeg har umådeligt svært ved at gennemskue, hvad det er, der har ændret sig SÅ markant på blot et par år eller tre, hvor OB er gået fra at være en af de mest veldrevne og "rigeste" klubber i DK - og endda med overskud på bundlinien - samtidig med, at der blev kastet rundt med høje lønninger til dyre spillere, og så til nu, hvor klubben vel dårligt har råd til at aflønne en fuld trup med middelmådige spillere til middelmådige lønninger.
Er sponsorindtægterne faldet SÅ markant? TV-indtægterne er faldet de sidste par sæsoner, ja - den er jeg med på. Men de vælter vel ikke hele læsset alene? Og da der blev indskudt 60 mio kr. der kendte man jo ikke til de kommende to sæsoners 10. pladser. Hvad går galt?Last edited by obforever; 04-04-2014, 07:27.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægVi er på vej til at spare os direkte i 1 div.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFP har sikkert ret i at han stærkt har medvirket til glæde o.lign, men det gode angrebsspil har vi da ikke fået fra ham!?
Comment
-
Den dårlige økonomi er måske det der vender skuden på ret køl. Der nok,slut med eksotiske eventyr, og dyre has been. nu er det benhård satsning på at finde unge og talentfulde spillere der er parat til at dø for OB. Andre klubber har vist at det er muligt at opnå resultater og en en underholdende spille spil, eks. Aab.
Det kræver meget af vores sports direktør,men han er allerede godt i gang.
Comment
Comment