Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt RFC-OB

    Tiden nærmer sig til endnu en omgang opladning til den "vigtigste kamp i klubbens historie"

    AK, Fester og ElMak er forhåbentlig alle med på banen til denne fight. AK gjorde det OK mod GF i de 60 min. der var energi til.

    Jeg satser på denne opstilling

    Grytebust

    OL KEP Tingager JBL
    Desler ElMak Tverskov Joan
    AK Fester
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Vi spiller normalt bedre mod gode hold og flere af spillerne ser ud til omsider at højne deres niveau så jeg tror på et godt resultat.
    Jeg tror Jønsson er i startopstilling, men ved ikke i stedet for hvem, for. jeg synes du har ret i at Makrini og Tverskov kan være fremtidens midtbane.

    Barret kostede et mål i sidste kamp men er vel alligevel den bedste på vb.
    Last edited by Tåhyler; 10-10-2016, 15:35.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Randers har haft et lidt hårdt program, og det kan ses på pointkontoen, hvor de ikke har vundet i 4 kampe. Det skal dog med at bortset fra blamagen imod sønderjyske og 1. Halveg imod bif, så har de faktisk været bedst imod københavnerholdene. Specielt i kampen imod fck var de stærke, og rammer de det niveau, så bliver det sgu svært. De har mange strenge at spille på offensivt, fordi de har så forskelligartede angribere og så er kallesøe en meget talentfuld spiller, der ligesom Borring er stærk til at trække ind i feltet fra sin kant. Det er godt vi selv har en nogenlunde skadesfri trup, for vi skal være på mærkerne. Jeg tror Jønsson starter i stedet for festersen, da man nok satser på angribere der scorer. Jeg ved dog ikke om ak stadig mangler meget, for ellers kan han også få en bænkplads. Jeg synes dog bare ak har lidt mere x-factor, så derfor vil jeg hellere have ham inde end fest, hvis vi antager at Jønnen starter. Jeg håber også på tverskov/makrini på midten. De er bedst i min bog

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Tiden nærmer sig til endnu en omgang opladning til den "vigtigste kamp i klubbens historie"

        AK, Fester og ElMak er forhåbentlig alle med på banen til denne fight. AK gjorde det OK mod GF i de 60 min. der var energi til.

        Jeg satser på denne opstilling

        Grytebust

        OL KEP Tingager JBL
        Desler ElMak Tverskov Joan
        AK Fester
        nja - for mig er det nu lidt en gratis omgang - forventer mig ikke noget....ikke før mod SIF begynder det at blive alvor igen. Men et point eller 3 ville da bestemt ikke gøre noget :)

        tror ikke tverskov spiller midt igen nu mak er tilbage....

        Comment


          #5
          Kent ser frem mod Rfc

          http://www.ob.dk/artikel/fokus-paa-randers.aspx

          Comment


            #6
            Nå de har brugt weekenden til at holde fri.. så er det godt at spillestilen sidder i skabet. Håber trænerne har styr på dosering.

            Comment


              #7
              Tjaaaah tror vi skal være glade bare vi får et enkelt point med hjem
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                nja - for mig er det nu lidt en gratis omgang - forventer mig ikke noget....ikke før mod SIF begynder det at blive alvor igen. Men et point eller 3 ville da bestemt ikke gøre noget :)

                tror ikke tverskov spiller midt igen nu mak er tilbage....
                Hvem mener du så spiller midtbane udover Makrini?
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Vi spiller normalt bedre mod gode hold og flere af spillerne ser ud til omsider at højne deres niveau så jeg tror på et godt resultat.
                  Jeg tror Jønsson er i startopstilling, men ved ikke i stedet for hvem, for. jeg synes du har ret i at Makrini og Tverskov kan være fremtidens midtbane.

                  Barret kostede et mål i sidste kamp men er vel alligevel den bedste på vb.
                  Du har sikkert ret i den fornemmelse .. Festerer i flg.dagens avis stadig ude med den forstrækning der holdt ham ude mod GF. Jönsson glider sikkert ind som makker til AK. Spændende bliver det så også om Nana får genvalg efter hans glimrende indsats i sejren over Århus. Hvis der er genvalg til Nana tror jeg OB stiller op i en ren 4-4-2 med AK/Jönsson på toppen, og ElMak/Nana i maskinrummet. Hvis Tverskov skal på midten sammen med ElMak ligner det en 4-4-1-1 opstilling med svenskeren en lidt bag AK
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Du har sikkert ret i den fornemmelse .. Festerer i flg.dagens avis stadig ude med den forstrækning der holdt ham ude mod GF. Jönsson glider sikkert ind som makker til AK. Spændende bliver det så også om Nana får genvalg efter hans glimrende indsats i sejren over Århus. Hvis der er genvalg til Nana tror jeg OB stiller op i en ren 4-4-2 med AK/Jönsson på toppen, og ElMak/Nana i maskinrummet. Hvis Tverskov skal på midten sammen med ElMak ligner det en 4-4-1-1 opstilling med svenskeren en lidt bag AK
                    Jeg håber at Jönsson scorer og får succes på pladsen igen. Det burde endegyldigt ende den hjernedøde idé om ham på kanten samt give os en ny mulighed i at kunne veksle mellem 4-4-1-1 og 4-4-2

                    Comment


                      #11
                      Ville se meget gerne Nana igen. Han gjorte en rigtig fin kamp mod Randers og er en af de få spiller vi har i øjeblikket som viser evner at spille bolden hurtigt offensiv.
                      Så selvom det ville gå på bekostning af Tingager -tror ikke at Kent ville bænke KEP - så prefererer jeg
                      Gryte
                      Lund KEP Tverskov JBL
                      Desler ElMak Nana Joan
                      Jønsson AK
                      Og med en indhop af Tingager kunne Tverskov rykke frem og vi kunne omstille på en 3-5-2 / 5-3-2 hvis nødvendigt.
                      Last edited by andlox; 12-10-2016, 09:52.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Hvem mener du så spiller midtbane udover Makrini?
                        Mener ikke Nana har spillet sig af så gerne ham.
                        Greve tvivler jeg på starter men Izunna tror jeg ikke er opgivet endnu

                        Comment


                          #13
                          Hvor mange fans taget turen?.

                          Jeg ved Province boys sender en bus.

                          Comment


                            #14
                            Randers stort set fuldtallige mod OB
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...allige-mod-ob/
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Ville se meget gerne Nana igen. Han gjorte en rigtig fin kamp mod Randers og er en af de få spiller vi har i øjeblikket som viser evner at spille bolden hurtigt offensiv.
                              Så selvom det ville gå på bekostning af Tingager -tror ikke at Kent ville bænke KEP - så prefererer jeg
                              Gryte
                              Lund KEP Tverskov JBL
                              Desler ElMak Nana Joan
                              Jønsson AK
                              Og med en indhop af Tingager kunne Tverskov rykke frem og vi kunne omstille på en 3-5-2 / 5-3-2 hvis nødvendigt.

                              Jeg synes Tverskov både har været vores bedste forsvarsspiller og bedste midtbanespiller denne sæson (har han en tvillingebror ;-)). Så jeg kan godt forstå Kent er i tvivl vedr hans optimale placing pt.. Han er en elegant midtbanefighter, som fylder godt defensivt samtidig med at han har evnen til smide nogle præcise skærende afleveringer igennem modstandernes kæder som, hvis vores angribere tager de rigtige løb, er stort set umulige at dæmme op for især når modstanderen fanges i ubalance.
                              Min opstilling mod Randers ville nok se sådan her ud:
                              Gryte
                              Lund - KEP - Tingager - JBL
                              Edmundson - El Mak - Tverskov - Desler
                              Jönsson - AK

                              Hvis Fester er klar er han naturligvis en kandidat til angrebet. Hvis ElMak ikke er klar tror jeg også jeg ville tage Welbeck frem for Izunna.

                              Comment

                              Working...
                              X