Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/optakt-randers-fc-ob-5

    en lille fodnote - så tror jeg at vi har fundet et stadion navn der er dårligere end vores....."BioNutria Park" - hvor er det altså bare grimt. Drop nu for fanden de sponsor navne og kald det randers stadion - så har folk da en chance for at vide hvor det foregår henne.....

    Comment


      #17
      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-ob-maalmand/

      crap ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Ja træls med Sten skadet, men jeg vil nu sige vi har en udemærket backup i Falke :)

        Comment


          #19
          Både Sten, Oliver Lund og Tverskov. Også med tanke på at JBL, AK, Makrini og Festersen lige har været skadet, så begynder det at sende en dårlig vibe efterhånden :-D

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Både Sten, Oliver Lund og Tverskov. Også med tanke på at JBL, AK, Makrini og Festersen lige har været skadet, så begynder det at sende en dårlig vibe efterhånden :-D
            Festersen er stadig ude ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Både Sten, Oliver Lund og Tverskov. Også med tanke på at JBL, AK, Makrini og Festersen lige har været skadet, så begynder det at sende en dårlig vibe efterhånden :-D
              No problem, med den bredde i truppen, og styrke vi har i bredden...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                No problem, med den bredde i truppen, og styrke vi har i bredden...
                Ja, og i disse dage alt er muligt: Når Bob Dylan får Literaturnobelprisen så kan Bredebro også score hattrick i Randers!
                ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja, og i disse dage alt er muligt: Når Bob Dylan får Literaturnobelprisen så kan Bredebro også score hattrick i Randers!
                  ;-)
                  Bob Dylan har mere end nogen anden fortjent at få den pris, selvom jeg ikke tror han går meget op i den slags. På samme måde håber jeg meget snart Bredebro får hul på bylden (;

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Festersen er stadig ude ...
                    No Worries vi har Thomas Mikkelsen.....


                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Truppen til morgendagens kamp mod Randers FC:
                      http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...-fc-26532.aspx


                      Når jeg ser på truppen, så vil jeg foreslå nedenstående start-11, da Makrini skal være på banen som midtbane, og dermed kan Tverskov skubbes ned som CB igen.
                      Welbeck skal have chancen igen, da han gjorde det eminent mod AGF og JBL skal spille VB i stedet for Lund, der må få chancen på HB (læs: Desler kommer på bænken):

                      Grytebust
                      Lund KEP Tverskov JBL
                      Edmundsson Welbeck Makrini Greve
                      Jönsson
                      Jacobsen

                      FORZA ODENSE!!!
                      Last edited by daniel1poulsen; 15-10-2016, 11:34.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                        Truppen til morgendagens kamp mod Randers FC:
                        http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...-fc-26532.aspx


                        Når jeg ser på truppen, så vil jeg foreslå nedenstående start-11, da Makrini skal være på banen som midtbane, og dermed kan Tverskov skubbes ned som CB igen.
                        Welbeck skal have chancen igen, da han gjorde det eminent mod AGF og JBL skal spille VB i stedet for Lund, der må få chancen på HB (læs: Desler kommer på bænken):

                        Grytebust
                        Lund KEP Tverskov JBL
                        Edmundsson Welbeck Makrini Greve
                        Jönsson
                        Jacobsen

                        FORZA ODENSE!!!
                        Jeg tror du har fat i noget af det rigtige, men jeg tror desværre ikke at Kent giver genvalg til Nana, og derfor rykkes Tverskov op på midten og Tingager i CF.

                        Derudover tror jeg vi fremadrettet har Festersen på bænken. Jeg tror Jönsson scorer i morgen, og så er han væk fra den skide venstrekant og fået pladsen som 10'er / spidsangriber.
                        Last edited by Kogtbaby88; 15-10-2016, 12:28.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg tror du har fat i noget af det rigtige, men jeg tror desværre ikke at Kent giver genvalg til Nana, og derfor rykkes Tverskov op på midten og Tingager i CF.

                          Derudover tror jeg vi fremadrettet har Festersen på bænken. Jeg tror Jönsson scorer i morgen, og så er han væk fra den skide venstrekant og fået pladsen som 10'er / spidsangriber.
                          Jeg tror du har fat i det mest sandsynlige scenarie ift. vores start-11 i morgen.
                          Den eneste anke jeg har er faktisk, om Makrini og Tverskov ikke minder ligeså meget hinanden som de to defensive typer som Makrini og Izunna gjorde i de første mange kampe?
                          Sidstnævnte makkerpar fungerede i hvert fald overhovedet ikke, da man manglende ekstrem meget offensiv drivkraft, og den tror jeg personligt på kan findes i en spiller som Nana Welbeck.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                            Jeg tror du har fat i det mest sandsynlige scenarie ift. vores start-11 i morgen.
                            Den eneste anke jeg har er faktisk, om Makrini og Tverskov ikke minder ligeså meget hinanden som de to defensive typer som Makrini og Izunna gjorde i de første mange kampe?
                            Sidstnævnte makkerpar fungerede i hvert fald overhovedet ikke, da man manglende ekstrem meget offensiv drivkraft, og den tror jeg personligt på kan findes i en spiller som Nana Welbeck.
                            Jeg synes ikke Makrini/Tverskov minder så forfærdeligt meget om Makrini/Izu. Jeg synes Tverskov lykkedes langt bedre med Makrini, hvor han kom frem til mange gode aflevering, gode løb og jeg blev overrasket over hvor stærk Tverskov så ud offensivt. Bl.a. I mod Horsens, hvor Makrini/Tverskov konstellationen blev anvendt. Mindes også at Tverskov blev kåret til MOM trods et 1-0 nederlag.

                            Men jeg er enig med dig. Nana så stærk ud, og han bringer noget vi ikke har andre steder på Midten, så det kommer lidt an på hvilken stil Kent satser på. Jeg føler mig heller ikke 100% på Oliver Lund. Kent plejer jo at foretrække Desler fremfor Lund, så mon ikke vi ser det igen.

                            Jeg tror det bliver:

                            Grytebust
                            Desler - KEP - Tingager - JBL
                            Edmundsson - Makrini - Tverskov - Greve
                            Jönsson
                            AK

                            ELLER:

                            Grytebust
                            Desler - KEP - Tverskov - JBL
                            Edmundsson - Makrini - Nana - Greve
                            Jönsson
                            AK

                            Derudover er der tæt kamp om pladsen på højre- og venstreback. Bliver det Oliver eller Desler på højreback? Bliver det Joao eller JBL på venstre?

                            Comment


                              #29
                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...festersen-ude/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                Randers uden Lundberg mod OB
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...ndberg-mod-ob/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X