Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Åbent brev til Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han er Svensker
    Joh- naturligvis, men ingen regler uden undtagelser
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      God fucking damn it!

      MvH ChrisOB
      Den sætning skulle vist være helt korrekt.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Jeg vendte det hvide ud af øjnene og sukkede tungt og dybt da vi hentede Lund. Det er jeg holdt op med - for længe siden.

        Lund skal bare have den HB. Slut. Så må projekt Desler/HB dø. Jeg har ikke set Desler på HB gøre noget godt for han, og det gør ikke noget godt for holdet, at Lund sidder på bænken. Desler og Edmundsson må tage hver deres kant eller slås om den ene.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg vendte det hvide ud af øjnene og sukkede tungt og dybt da vi hentede Lund. Det er jeg holdt op med - for længe siden.

          Lund skal bare have den HB. Slut. Så må projekt Desler/HB dø. Jeg har ikke set Desler på HB gøre noget godt for han, og det gør ikke noget godt for holdet, at Lund sidder på bænken. Desler og Edmundsson må tage hver deres kant eller slås om den ene.

          MvT
          Og jeg er efterhånden helt enig. Problemet er bare at jeg heller ikke ser ham som kant spiller i Kent's system.. Og slet ikke på midten..
          Så problemet er nok at det hedder HB eller bænken

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og jeg er efterhånden helt enig. Problemet er bare at jeg heller ikke ser ham som kant spiller i Kent's system.. Og slet ikke på midten..
            Så problemet er nok at det hedder HB eller bænken
            og det er ret skidt hvis han reelt er en af dem man ser som en stammespiller og vil bygge op om ... Men han gjorde det da fint på kanten da han brød igennem ... Var det før Kent?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              og det er ret skidt hvis han reelt er en af dem man ser som en stammespiller og vil bygge op om ... Men han gjorde det da fint på kanten da han brød igennem ... Var det før Kent?
              Tror det var især i sæsonnen 2014/2015 med Ove P som træner.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                og det er ret skidt hvis han reelt er en af dem man ser som en stammespiller og vil bygge op om ... Men han gjorde det da fint på kanten da han brød igennem ... Var det før Kent?
                Tror det var i tiden under Ove P lige før Kent kom.

                Han er god og han er OB'er.. Men han er mest en energi spiller med udemærket teknik.. Han er hverken målfarlig eller nogen ørn defensivt.. Så jeg ved sgutte lige...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror det var i tiden under Ove P lige før Kent kom.

                  Han er god og han er OB'er.. Men han er mest en energi spiller med udemærket teknik.. Han er hverken målfarlig eller nogen ørn defensivt.. Så jeg ved sgutte lige...
                  Ingen tvivl om at Mikkel Desler har manglet de sidste 5% siden sin skade, men når han kommer helt op på 100% igen så er han altså en fremragende spiller både til højre back og kanten. Han skal nok kommer tilbage til sit gamle jeg hvor han med sin speed, teknik og udfordrende stil vil være en kæmpe gevinst for os. Laaaaaangt bedre end eksempelvis Greve.
                  Desler og Edmundson på hver sin kant kan jeg absolut godt se en masse perspektiv i og så synes jeg Jönsson begynder at se spændende ud når han rykkes ind i en mere fri angriberrolle.

                  Comment


                    #39
                    Kan man ikke spille med Desler på venstre kant?

                    Så kan han trække ind i banen, Joan kan jo spille begge kanter, så det bør vel ikke være et problem.

                    Comment

                    Working...
                    X