Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-AGF 30.9.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Joan får min - Rasmus J er runner-up han begynder at ligne den offensive kraft han var hos aab
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      #17
      Jeg giver Tingager min stemme, han tabte næppe en eneste luftkrig mod Dunken, og redder vores "sour ass" et par gange og krydrer det hele med et lækkert mål, men Joan er meget tæt med fine afslutninger og mange gode indsatser, og så er det lidt af forløsning at se Jönsson levere så godt i går .. mere af det tak.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Joan. Dejlig teknik osv.

        Men hvor det dejligt at se jönsson endelig fik sin normale plads istedet for kanten. Verden til forskel på hans spil på de 2 pladser.

        Også Nana ja der er en del der kan bygges på. Men første kamp fra start. 90 min. Fighter bare og løber. Ud med izunna og lad Nana starte inde fremover
        Helt enig Tverskov viste også noget kreativt på midtbanen - det har vi normalt ikke.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Nana er min MOM. God energi, drive og får smidt boldene godt rundt.Det har vi manglet

          Er dog imponeret af de fleste. God kamp :')

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Helt enig Tverskov viste også noget kreativt på midtbanen - det har vi normalt ikke.
            Spørgsmålet er jo så bare om ham og Makrini vil passe sammen.. Har de ikke gjort det 1 gang før? Men ja. Det så fint ud

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Spørgsmålet er jo så bare om ham og Makrini vil passe sammen.. Har de ikke gjort det 1 gang før? Men ja. Det så fint ud
              Welbeck manglede kampform sidste gang han blev prøvet, det mangler han sådan set stadig, så personligt ville jeg ikke kunne svare på spørgsmålet lige nu og her. Så dog situationer med Welbeck, hvor han havde bedre blik og teknik for den fremadrettede aflevering end f.eks Izunna.

              Jeg giver min stemme til Joan. Det var en spillemæssigt halvskidt kamp, så udfordringerne i truppen og på holdet er der stadig, men jeg tager gerne en dag og aften som igår igen og igen. Lige fra den positive og løsslupne ankomst for spillerne før kampen til Oli og Thranes lysende eksempel på, hvordan man både skaber begejstring, nye relationer og sælger OB bedre end samtlige medlemmer af OBs marketing og presseafdeling.

              Thumbs up. :-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Welbeck manglede kampform sidste gang han blev prøvet, det mangler han sådan set stadig, så personligt ville jeg ikke kunne svare på spørgsmålet lige nu og her. Så dog situationer med Welbeck, hvor han havde bedre blik og teknik for den fremadrettede aflevering end f.eks Izunna.

                Jeg giver min stemme til Joan. Det var en spillemæssigt halvskidt kamp, så udfordringerne i truppen og på holdet er der stadig, men jeg tager gerne en dag og aften som igår igen og igen. Lige fra den positive og løsslupne ankomst for spillerne før kampen til Oli og Thranes lysende eksempel på, hvordan man både skaber begejstring, nye relationer og sælger OB bedre end samtlige medlemmer af OBs marketing og presseafdeling.

                Thumbs up. :-)

                MvH ChrisOB
                Ja ser ud til at vi har en gruppe meget fine midtbanespillere når JJT men er stadig i tvivl om det er godt nok til at blive Top 6 hold..
                Men en konklusion må vel være at Izunna burde sælges, Makrini skal forlænges og der skal hentes en kvalitetsmidtbanespiller til vinter..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja ser ud til at vi har en gruppe meget fine midtbanespillere når JJT men er stadig i tvivl om det er godt nok til at blive Top 6 hold..
                  Men en konklusion må vel være at Izunna burde sælges, Makrini skal forlænges og der skal hentes en kvalitetsmidtbanespiller til vinter..
                  Jeg er ikke meget i tvivl. Truppen er stadig ikke god nok til Top 6. Det var der ikke ret meget der rokkede ved i går. ;-)

                  Hvis vi får en forlængelse i hus med El Mak, så skal Izu sælges. Hvis vi ikke gør, så ville jeg personligt vente lidt. Ellers enig.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jeg er ikke meget i tvivl. Truppen er stadig ikke god nok til Top 6. Det var der ikke ret meget der rokkede ved i går. ;-)

                    Hvis vi får en forlængelse i hus med El Mak, så skal Izu sælges. Hvis vi ikke gør, så ville jeg personligt vente lidt. Ellers enig.

                    MvH ChrisOB
                    Tror du misforstod mig :). Truppen er ikke god nok til top 6. Det har jeg vidst siden starten af sæsonen..
                    Det var midtbane aksen jeg mente. De 4 midtmidt

                    Men ja du har nok ret. Izu beslutning må nok vente til at Makrini vender tomlen op eller ned

                    Comment


                      #25
                      Min stemme går til capoen. Det var ikke nødvendigvis nogen let opgave i går med en godt nok tændt men også blandet skare på stiften. Men
                      1: han gav sig 100%.
                      2: Var god til at opildne folk uden det kammede over og blev aggressivt.
                      3: var opmærksom på, hvad der foregik på tribunen, og der var absolut ingen nykker ift hvem der startede sangene.

                      Stiften har i dag givet alle spillere 7 eller 10 i karakter. Objektivt set er det vel for højt efter en kamp som på mange parameter ikke var ret god. Heldigvis handlede det ikke om objektivet i går men om følelser, fællesskab og fight. Det gjorde det til en rigtig fed fodboldoplevelse, og jeg er overbevist om, at det var med til at få marginalerne til at tippe over til vores side i går!!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Min stemme går til capoen. Det var ikke nødvendigvis nogen let opgave i går med en godt nok tændt men også blandet skare på stiften. Men
                        1: han gav sig 100%.
                        2: Var god til at opildne folk uden det kammede over og blev aggressivt.
                        3: var opmærksom på, hvad der foregik på tribunen, og der var absolut ingen nykker ift hvem der startede sangene.

                        Stiften har i dag givet alle spillere 7 eller 10 i karakter. Objektivt set er det vel for højt efter en kamp som på mange parameter ikke var ret god. Heldigvis handlede det ikke om objektivet i går men om følelser, fællesskab og fight. Det gjorde det til en rigtig fed fodboldoplevelse, og jeg er overbevist om, at det var med til at få marginalerne til at tippe over til vores side i går!!

                        Jeg stemmer i - og så med Thrane som runner-up, for den jubelspurt han havde gang i efter kampen blev fløjtet af. Først der følte jeg forløsningen, kunne næsten ikke juble under kampen, kunne ikke tro at det holdt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror du misforstod mig :). Truppen er ikke god nok til top 6. Det har jeg vidst siden starten af sæsonen..
                          Det var midtbane aksen jeg mente. De 4 midtmidt

                          Men ja du har nok ret. Izu beslutning må nok vente til at Makrini vender tomlen op eller ned
                          Reelt set har vi 2 spillere som er gode nok til top 6. Så er der 3-4 som godt kunne være det, men det efterlader os stadig med en mangel på mimimum 5 stærke spillere til start 11. Får vi dem (hvilket vi ikke gør) så er vi en top 6 klub. Det vil nemlig også betyde, at vi får en fornuftig bænk.

                          Comment

                          Working...
                          X