Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-AGF 30.9.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom OB-AGF 30.9.2016

    Giver den til Stiften (med en kæmpe tak til Limefrugt for at starte en fantastisk imitiativ)
    Hvis jeg ville fremhæve nogen i en rigtigt hård kæmpede hold så er det
    Joan som udfordrer en efter anden gang modstander. Har tabt den sidste lille tvivl i ham. Han bliver en stor gevinst for os.
    Og Tingager som runder op for sit mål, en kæmpe redning og en rigtigt fint præstation.
    Last edited by andlox; 30-09-2016, 20:56.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Greve får min stemme. Joan og Tverskov som runner-up
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Joan får den af mig idag

      Comment


        #4
        Jönsson, alene for at få mit blodtryk ned på normalt niveau. Tverskov og Tingager som runner up

        Comment


          #5
          Province Boys får min stemme for at leve en idé ud ��. Fantastisk aften.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
            Province Boys får min stemme for at leve en idé ud ��. Fantastisk aften.

            Comment


              #7
              Gryte var min MOM, uden chance ved målet, men han tog også det han skulle.

              Runnerups Greve, Joan og Thrane for den energi han udviste de minutter han fik.

              Comment


                #8
                Set fra stadion - så går min stemme til Tingager. Han redder en del farlige situationer, hvor han kommer imellem + målet selvfølgelig. Joan gør det også rigtig godt.

                Jeg synes egentlig, at de fleste gør det godt i dag - men boldomgangen er virkelig ringe i starten af kampen (næsten hele første halvleg).

                Nana kom helt klart med mere energi end Izunna - og Izunna skal ikke spille igen før han ændrer sin tilgang til dét at spille i OB.

                OB spiller reelt uden angribere - det er virkelig tyndt. Men god kamp af de fleste, ment på den måde, at der blev kæmpet for en sejr.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Set fra stadion - så går min stemme til Tingager. Han redder en del farlige situationer, hvor han kommer imellem + målet selvfølgelig. Joan gør det også rigtig godt.

                  Jeg synes egentlig, at de fleste gør det godt i dag - men boldomgangen er virkelig ringe i starten af kampen (næsten hele første halvleg).

                  Nana kom helt klart med mere energi end Izunna - og Izunna skal ikke spille igen før han ændrer sin tilgang til dét at spille i OB.

                  OB spiller reelt uden angribere - det er virkelig tyndt. Men god kamp af de fleste, ment på den måde, at der blev kæmpet for en sejr.
                  ret enig - der er mange der levere fint i dag - og alligevel så vi ikke ud til at spille specielt godt, agfs pres brød vi os åbenbart ikke om og alt for ofte og alt for hurtigt smed vi bolden væk igen.
                  Men indsatsen/fighten - den var der.

                  Min MOM er også tingager

                  Comment


                    #10
                    Først og fremmest, så kan der ikke være tvivl om at fansene skal have denne MOM. Province Boys på toppen, fordi de simpelthen er dem som skaber stemning!

                    Puha, der er mange om buddet i dag. Fed indstilling fra rigtig mange! Det var ikke kønt store dele af kampen, men gejsten og viljen var der - og havde det ikke været for fansenes engagement, så var den endt 1-1. 12. Manden sejrede idag.

                    Nu til spillerne:

                    Joan får min MOM. Han leger fucking driblehans i dag. Han gør alt rigtig igennem hele kampen, selvom han var anonym de første tyve minutter, men der var vi også meget presset. Flere assist, lækkert spil og god attitude. Jeg kan mærke han bliver rigtig god for os - han har overrasket mig mere end nogen anden ift. mine forventningerne efter hans første par kampe.

                    Runner-up: Tingager.
                    Han laver en enkelt fejlaflevering, som kunne have kostet, men derudover lukker han fuldstændig ned for Duncan, hvilket der ikke er mange som kan her i ligaen. Han scorer et mål, og generelt ser han bare meget bedre ud end KEP. Den her knægt har så stort et potentiale, og man kan se han udvikler sig kamp for kamp. Kan eliminere de her dumme 2. Divisions fejl, så bliver han klasse med fast spilletid.

                    Jönsson skal være 10'er eller op på toppen og kæmpe med Festersen og AK. Han her været lort i stort set alle kampe, undtagen denne.. det siger alt. Han spillede rigtig godt i dag.

                    Jeg er stolt over Greve præstation, han gør så mange gode ting i dag, og med lidt held, så havde han også scoret.

                    Nana imponerede mig. Jeg havde ingen forventninger, men hold kæft en lille fighter med skarpe afleveringer, godt genpres og fed attitude ! Ham glæder jeg mig til at se mere af.

                    Gryte er bare ligaens bedste efter min mening. Sikker hver evig eneste gang.

                    Comment


                      #11
                      Joan - Han er god og bliver bare bedre og bedre

                      Comment


                        #12
                        Joan. Dejlig teknik osv.

                        Men hvor det dejligt at se jönsson endelig fik sin normale plads istedet for kanten. Verden til forskel på hans spil på de 2 pladser.

                        Også Nana ja der er en del der kan bygges på. Men første kamp fra start. 90 min. Fighter bare og løber. Ud med izunna og lad Nana starte inde fremover

                        Comment


                          #13
                          Tingager.

                          Fjollede rundt et par gange, men for satan, hvor han vinder mange dueller og kommer på tværs af meget. Hvis han kan luge fejlene ud af sit spil, så kan han blive rigtig, rigtig god. Og målet er det afgørende for MOM. Skønt at vi igen har en spiller der kan true på dødbolde.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Set fra stadion blir det Thingager.
                            Edmundson og Gryte igen igen helt i top samt lovende kamp af Nana.

                            Comment


                              #15
                              Tingager

                              Comment

                              Working...
                              X