Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Brøndby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM Brøndby - OB

    Nåh, er der nogen, der har et bud?

    Set gennem fiskenettet på stadion så giver jeg den til Grytebust.
    Plusser: Flere store redninger. Det kunne være gået meget, meget værre.
    Minuser: Nogle igangssætninger, der satte medspillere under pres. Phiris stopleskud som eksempel. Ved 2-0 bærer Izunna selv en stor del af skylden; han står simpelthen for tungt. 1-0 målet er heller ikke til Grytes favør selvom der rent faktisk var offside på returen.

    Mine runner ups er vores backer Desler og Lund. Desler kørte lidt død til sidst, men havde rigtig mange raids. Det var som at se gamle Desler, der strøg udenom modstanderens back.
    Lund lavede et par horible fejlafleveringer, men ellers symboliserede han for mig noget af det, jeg gerne ser: Han forsøgte igen og igen at komme afsted over venstre kanten, han kæmper og han gør ondt på modstanderen.

    Så havde jeg en sætning om min skammens spiller, men der er negativitet nok omkring OB for tiden.

    #2
    Fester,Desler,Lund,Gryte og Tverskov var mindst dårlige igår. Men orker ikke at skulle udnævne en MOM efter 6 nederlag i træk

    Comment


      #3
      Jeg forstår ikke at så mange herinde ofte fremhæver Lund. Han laver så mange dårlige og sløsede afleveringer, beslutninger og indlæg i løbet af en kamp. Uhyggeligt mange af hans tiltag ender i ingenting, når han løber direkte ind i sin modstander.

      Jeg har Desler som MOM i dag - endelig det drive som vi ved han har og han modtager bolden i løb i stedet for at klistre til linjen på linje med sin direkte modstander, som jeg har klandret ham for hele efteråret. Grytebusts drop var simpelthen for stort.

      PS: ville man egentlig kunne klandre dommeren for ikke at stoppe spillet omgående, fordi Gryte ligger med en hovedskade?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg forstår ikke at så mange herinde ofte fremhæver Lund. Han laver så mange dårlige og sløsede afleveringer, beslutninger og indlæg i løbet af en kamp. Uhyggeligt mange af hans tiltag ender i ingenting, når han løber direkte ind i sin modstander.

        Jeg har Desler som MOM i dag - endelig det drive som vi ved han har og han modtager bolden i løb i stedet for at klistre til linjen på linje med sin direkte modstander, som jeg har klandret ham for hele efteråret. Grytebusts drop var simpelthen for stort.

        PS: ville man egentlig kunne klandre dommeren for ikke at stoppe spillet omgående, fordi Gryte ligger med en hovedskade?
        Det kan man sagtens klandre dommeren for.. Men havde faktisk lidt på fornemmelsen at Gryte spillede på det da han kunne se at bolden stadig var i spil

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg forstår ikke at så mange herinde ofte fremhæver Lund. Han laver så mange dårlige og sløsede afleveringer, beslutninger og indlæg i løbet af en kamp. Uhyggeligt mange af hans tiltag ender i ingenting, når han løber direkte ind i sin modstander.

          Jeg har Desler som MOM i dag - endelig det drive som vi ved han har og han modtager bolden i løb i stedet for at klistre til linjen på linje med sin direkte modstander, som jeg har klandret ham for hele efteråret. Grytebusts drop var simpelthen for stort.

          PS: ville man egentlig kunne klandre dommeren for ikke at stoppe spillet omgående, fordi Gryte ligger med en hovedskade?
          Jeg skulle faktisk lige til at skrive noget lignende. Jeg er vild med Lunds indstilling, men nogle gange forsøger han altså at ligge sit spil op på et niveau, hvor hans teknik simpelthen ikke kan følge med. Således også igår.

          Jeg har også Desler som man of the match.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            MOM Desler. Izunna er piv ringe. . . Pinligt og se på! Og så i en Blå Hvid Stribet trøje, man krummer tær, og har lyst til og tage en sikkerhedssko på og sparke ham over skindbenet, Og håbe på han ville vågne.
            Nu går fremad

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
              MOM Desler. Izunna er piv ringe. . . Pinligt og se på! Og så i en Blå Hvid Stribet trøje, man krummer tær, og har lyst til og tage en sikkerhedssko på og sparke ham over skindbenet, Og håbe på han ville vågne.
              vil du så ikke godt beholde sikkerhedsskoene på og Losse Jesper Hansen så hårdt i røven at han får brune øjne og fæces smag i munden....please...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                MOM Desler. Izunna er piv ringe. . . Pinligt og se på! Og så i en Blå Hvid Stribet trøje, man krummer tær, og har lyst til og tage en sikkerhedssko på og sparke ham over skindbenet, Og håbe på han ville vågne.
                Jeg synes at det er on/off med Izunna - når han investerer og er 100% mentalt til stede og "vil det" laver han nogle gode ting og træder i karakter fysisk. For mig og se har han et mentalitetsproblem. Men det er jo slemt nok! Jeg tror ikke på, at han bliver en gevinst for OB - desværre - for så skal han stoppe tuderiet og bidrage til holdet i stedet for at tænke på sig selv.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg forstår ikke at så mange herinde ofte fremhæver Lund. Han laver så mange dårlige og sløsede afleveringer, beslutninger og indlæg i løbet af en kamp. Uhyggeligt mange af hans tiltag ender i ingenting, når han løber direkte ind i sin modstander.

                  Jeg har Desler som MOM i dag - endelig det drive som vi ved han har og han modtager bolden i løb i stedet for at klistre til linjen på linje med sin direkte modstander, som jeg har klandret ham for hele efteråret. Grytebusts drop var simpelthen for stort.

                  PS: ville man egentlig kunne klandre dommeren for ikke at stoppe spillet omgående, fordi Gryte ligger med en hovedskade?
                  Jeg har tidligere fremhævet Lund som MOM eller runner-up fordi jeg synes han havde fortjent det, men igår var han virkelig ringe! Han havde vel noget der lignede 90% fejl i sine aflevering, og vi taler ikke om tværs over banen eller lignende, vi taler om korte aflevering til en mand blot få meter fra ham selv. Han havde i hvert fald tre boldtab hvor Brøndby fik tre gode omstillinger, havde de været mere kyniske havde de scoret på alle tre. Brøndby er bare heller ikke bedre end det, men det siger vist mere om vores niveau, end deres.

                  Som jeg tidligere har nævnt, så synes jeg at Oliver Lund i hele hans OB karriere, har haft et par vanvittigt gode kampe, når han har været bænket i noget tid, men så snart han bliver fast starter, så bliver han ret hurtigt lort! Og det har været hver gang. Han har dog en god indstilling, men det er bare ikke nok i dette tilfælde.

                  MOM: Desler

                  Runner-Up: Grytebust
                  Tverskov tæt på Runner-up.

                  Dumpet:
                  Lund, Izunna, Jonsson, Yao, tildels KEP.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg synes at det er on/off med Izunna - når han investerer og er 100% mentalt til stede og "vil det" laver han nogle gode ting og træder i karakter fysisk. For mig og se har han et mentalitetsproblem. Men det er jo slemt nok! Jeg tror ikke på, at han bliver en gevinst for OB - desværre - for så skal han stoppe tuderiet og bidrage til holdet i stedet for at tænke på sig selv.
                    Jeg er enig... Og jeg forstår ikke helt hvad det er der kan være galt...
                    Alle de ønsker han gik og havde, dem har han fået opfyldt... Kom tilbage til Danmark, spille suppebold, være sammen med vennerne igen, osv... og så går der et halvt år og så er han så utilfreds at han ligefrem søgte væk til slut i vinduet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Desler.

                      Og fuld respekt for, at han kom helt ned og kravlede over banden og sagde tak for kampen til de fremmødte OB-fans. Kun ham og Festersen der kom derned.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Desler
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg synes at det er on/off med Izunna - når han investerer og er 100% mentalt til stede og "vil det" laver han nogle gode ting og træder i karakter fysisk. For mig og se har han et mentalitetsproblem. Men det er jo slemt nok! Jeg tror ikke på, at han bliver en gevinst for OB - desværre - for så skal han stoppe tuderiet og bidrage til holdet i stedet for at tænke på sig selv.
                          Det er muligt han har et attitudeproblem, ... det har jeg nu ikke bemærket i kampene, men Izunnas helt store problem, som jeg ser det, er at han er langsom både i topfart og fodskifte og en virkeligt ringe pasningsspiller uden evnerne til at udføre eventuelle visioner.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det er muligt han har et attitudeproblem, ... det har jeg nu ikke bemærket i kampene, men Izunnas helt store problem, som jeg ser det, er at han er langsom både i topfart og fodskifte og en virkeligt ringe pasningsspiller uden evnerne til at udføre eventuelle visioner.
                            Enig , i FCM var han oprydder mellem midtbanen og forsvatet i 4-1-4-1 systemet og var dermed beskyttet i forhold til at skulle arbejde fremad i banen .
                            Han er et resultat af en virkelig dårlig scouting og er totalt fejlplaceret i OB , både hvad angår hans rolle og placering .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Enig , i FCM var han oprydder mellem midtbanen og forsvatet i 4-1-4-1 systemet og var dermed beskyttet i forhold til at skulle arbejde fremad i banen .
                              Han er et resultat af en virkelig dårlig scouting og er totalt fejlplaceret i OB , både hvad angår hans rolle og placering .
                              Det er godt nok sort, hvis det slet ikke har været oppe at vende undervejs, at han ville skulle spille en anden plads i et andet system i OB..

                              Comment

                              Working...
                              X