Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fuld, fælles fanstøtte fredag mod AGF - en mulighed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Jeg kan sige så meget at der er ved at blive stablet noget UDELUKKENDE positivt på benene til fredag fra de uofficielle.

    Det her handler om de 11 spillere der skal piskes frem.

    Opdatering følger de kommende dage og det vil blive spredt her på forum som på diverse sociale medier.

    God aften.

    HIlsen Marco :)
    Fantastisk!!!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Hvis vi fyre Kent og Jesper Hansen bliver siddende på posten så må jeg simpelthen tage en OB pause.....

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Hvis vi fyre Kent og Jesper Hansen bliver siddende på posten så må jeg simpelthen tage en OB pause.....
        og det er jo dit valg. Jeg stopper ikke og har aldrig holdt pauser i modgangstider. Det er der at der virkelig er bug for os. Men gu er det da hårde tider og jeg forstår godt at nogle lige skal have noget luft.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Hvis vi fyre Kent og Jesper Hansen bliver siddende på posten så må jeg simpelthen tage en OB pause.....
          Mit forhold til klubben med Jesper Hansen i spidsen har nået et punkt, hvor jeg helt alvorligt ser mig selv i spejlet og overvejer, om der er den samme kærlighed som førhen. Nej, jeg er ikke parat til at blive skilt, men hvis Jesper Hansen får lov at fortsætte klubbens dødspiral, må jeg før eller siden forlade dødslejet og komme videre i mit liv, inden det er for sent.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #50
            Er Jesper Hansen egentlig kontraktansat? I så fald, hvornår udløber vores kontrakt med ham.

            Comment


              #51
              "Spørg ikke hvad OB kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for OB"

              Comment


                #52
                Inden for ganske kort tid vil der blive delt information omkring idéen med hjemmekampen mod AGF. Der vil være flere forskellige tiltag i den forbindelse. Vi håber så mange som muligt kommer til at støtte op om det. Om du er hvid,gul,sort,rød 10 eller 80 år så er der plads til alle, fordi det handler om støtten til drengene.

                Drengene skal piskes til sejr og det har vi alle sammen et medansvar for at det kommer til at ske :).


                Marco.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                  Inden for ganske kort tid vil der blive delt information omkring idéen med hjemmekampen mod AGF. Der vil være flere forskellige tiltag i den forbindelse. Vi håber så mange som muligt kommer til at støtte op om det. Om du er hvid,gul,sort,rød 10 eller 80 år så er der plads til alle, fordi det handler om støtten til drengene.

                  Drengene skal piskes til sejr og det har vi alle sammen et medansvar for at det kommer til at ske :).


                  Marco.
                  Fedt! Glæder mig til at se hvad i finder på. Vil det blive delt her på forum, eller hvilken facebook side smider i det op på?
                  Dejligt at gøre plads til mangfoldigheden, den er nødvendig i dette tilfælde.

                  Comment


                    #54
                    Kære medfans,

                    Krise beskriver vældig godt den tilstand, som vores hjerteklub i skrivende stund, befinder sig i.
                    Denne onde spiral, kan hverken klubben eller spillerne bryde alene; de har brug for din og min hjælp mere end nogensinde før; Sammen vil og skal vi bekæmpe dette onde, der tungt hænger over Odense.

                    Derfor opfordres alle OB fans, til at troppe op på STIFTEN på fredag imod AGF, og skabe en stemning der løfter holdet til hårdt tiltrængt sejr. Det er lige meget om du er ny-, gammel- eller aktiv stemningsskaber; dette skal ses som en appel til ALLE.

                    Så medmindre at du i forvejen er en fast bestanddel af stemningsområdet, så forlad din vanlige plads på stadion, ta’ din sidemand/dame under armen, og søg mod STIFTEN, og lad os sammen få STIFTEN til at gynge i 90 min. som i de glade sølvdage og hjælpe holdet til sejr!

                    For en god ordens skyld, vil jeg gerne give credit til ”Limefrugten” på OB’s debatforum, for at komme på denne fremragende idé, tråden kan ses her:
                    http://forum.ob.dk/showthread.php?12...GF-en-mulighed

                    Husk at få inviteret alle OB fans i din omgangskreds til denne begivenhed.

                    Jeg håber at se rigtig mange på STIFTEN på fredag; der er brug for alle – Sammen finder vi vej igennem mørket!

                    Begivenheden kan findes på Facebook som hedder Operation motivation pt2 - sammen for OB

                    I forlængelse af det kan jeg afsløre en begivenhed mere et par timer før kick off. Information følger.

                    Vh Marco.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                      Kære medfans,

                      Krise beskriver vældig godt den tilstand, som vores hjerteklub i skrivende stund, befinder sig i.
                      Denne onde spiral, kan hverken klubben eller spillerne bryde alene; de har brug for din og min hjælp mere end nogensinde før; Sammen vil og skal vi bekæmpe dette onde, der tungt hænger over Odense.

                      Derfor opfordres alle OB fans, til at troppe op på STIFTEN på fredag imod AGF, og skabe en stemning der løfter holdet til hårdt tiltrængt sejr. Det er lige meget om du er ny-, gammel- eller aktiv stemningsskaber; dette skal ses som en appel til ALLE.

                      Så medmindre at du i forvejen er en fast bestanddel af stemningsområdet, så forlad din vanlige plads på stadion, ta’ din sidemand/dame under armen, og søg mod STIFTEN, og lad os sammen få STIFTEN til at gynge i 90 min. som i de glade sølvdage og hjælpe holdet til sejr!

                      For en god ordens skyld, vil jeg gerne give credit til ”Limefrugten” på OB’s debatforum, for at komme på denne fremragende idé, tråden kan ses her:
                      http://forum.ob.dk/showthread.php?12...GF-en-mulighed

                      Husk at få inviteret alle OB fans i din omgangskreds til denne begivenhed.

                      Jeg håber at se rigtig mange på STIFTEN på fredag; der er brug for alle – Sammen finder vi vej igennem mørket!

                      Begivenheden kan findes på Facebook som hedder Operation motivation pt2 - sammen for OB

                      I forlængelse af det kan jeg afsløre en begivenhed mere et par timer før kick off. Information følger.

                      Vh Marco.

                      Comment


                        #56
                        Klasse initiativ, kan desværre ikke være på mekka den dag. Men sender mine tanker til jer

                        Comment


                          #57
                          https://www.facebook.com/events/1300...077274/?ti=icl

                          Comment

                          Working...
                          X