Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fuld, fælles fanstøtte fredag mod AGF - en mulighed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Der skal i hvert fald gøres et eller andet, der går ud over at blive ved med at hakke ned på det åbenlyse - det er tiden at stå sammen.

    Så op i top.

    MvH ChrisOB
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Oliver Lund siger meget rigtigt efter kampen i dag som også kan lægges i denne tråd og en fælles indsats fra os fans og spillerne på fredag.

      Tingene skal vende nu, og det er der ikke nogen tvivl om. Vi skal stå sammen som en trup, som by og som et hold. Alle skal stå sammen her. Det er ikke kun en mand, der kan gå ind og gøre noget. Jeg tror, at det handler om sammenhold og synergi. Den har vi. Lige nu handler det om, at vi skal have bolden stolpe ind. Vi skal simpelthen gennemsyre, at vi vil vinde, at vi vil have den sejr
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Oliver Lund siger meget rigtigt efter kampen i dag som også kan lægges i denne tråd og en fælles indsats fra os fans og spillerne på fredag.
        Kan vi stadig nå top 6?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Det er et fedt initiativ. Det her hårdt trængte hold har brug for at mærke os tilhængere, om ikke andet står bag de spillere som kæmper på banen. Jeg synes faktisk at spillerne de seneste kampe har vist at de vil det her. Energien er der, men kvaliteten og slet ikke selvtilliden er til at få vendt skuden. Derfor skal vi da på bedste vis forsøge at give dem lidt tro på tingene. Ligesom spillerne ikke præsterer hvad de burde kunne på banen, så gør vi det jo heller ikke på tribunen. Kunne få spredt et budskab om at fredag er dagen, hvor vi giver fuld skrue på lægterne, så vil det helt sikkert også skubbe spiller lidt, allerede inden kampen fløjtes igang. Jeg håber meget det kan lykkedes. Jeg skal i hvert fald nok stå klar på fredag!!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Kan vi stadig nå top 6?

            Rent teoretisk kan vi sagtens, ja - teoretisk
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Rent teoretisk kan vi sagtens, ja - teoretisk
              Jeg forsøger bare at få Oblisk til, at smide en flig af erkendelse af at have taget fejl :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Oliver Lund siger meget rigtigt efter kampen i dag som også kan lægges i denne tråd og en fælles indsats fra os fans og spillerne på fredag.
                Svært at være uenig i alt andet end hans stolpe ind/ud pis.. Håber godt nok at de ved at nuværende stime ikke bare er "sort uheld"..

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Svært at være uenig i alt andet end hans stolpe ind/ud pis.. Håber godt nok at de ved at nuværende stime ikke bare er "sort uheld"..
                  Tror godt de er klar over, at det også er kvalitet. Men nu handler det om, at vi, de skal samle sig om et andet projekt; der går ud over deres egen faglige stolthed; det handler om sammenhold. Kent siger, at han kan leve med, at folk synes hans hold er håbløst - til dét kan jeg kun sige; at det skal man bare ikke "leve med". Man skal virkelig bestræbe sig på at sige til sig selv: Det her kan vi ikke leve med; vi skal vise, at vi bestemt ikke er håbløse; vi skal vise, at vi kan få skudt bolde i mål; og så skal vi fejre det med tilhængerne.

                  Som i Vejle.

                  Men det kræver også, at der sker en markant omsadling på ledelsesplan: Jesper Hansen skal offentligt droppe TOP-6 målsætningen og stille sig i spidsen for et "vi skal redde OB"-projekt. Og så må opbygningen, desværre, begynde forfra. Helst uden ham; men lige nu handler det om, at vi som tilhængere skal støtte drengene på banen; samtidigt med at vi er i skarp opposition til det makværk af et arbejde, som der er blevet leveret på ledelsesplan. Jeg er ligeglad med begreber som "skyld"; en ledelses ansvar kan ikke diskuteres eller debatteres, og specielt ikke når man melder noget ud, som mange på forhånd anså for urealistisk, og som så har vist sig at være endnu mere urealistisk, end vi måske havde forestillet os.

                  Men som egentlig bare er en fuldt ud logisk konsekvens af det, som de fleste af os snakkede om: Der blev ikke hentet en "rygrad". Der blev ikke lavet et skellet lige fra starten af.

                  Nu skal vi gøre vores for at få det, der så er tilbage, til at fungere bedst muligt. Derfor håber jeg, der kan stables nogle positive aktioner på benene; både før og under kampen på fredag. Om ikke andet så for vort eget helbreds skyld. Heling sker ikke ved mere skyttegravskrig.

                  Oliver Lund har, i det store hele, fattet alvoren. Om ledelsen gør, ved jeg ikke; men eventuelle positive aktioner er da heller ikke rettet mod dem.

                  Det er rettet mod spillerne. Der er blevet ladt i stikken af deres træner og sportsdirektør (og i forlængelse heraf - bestyrelse)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Hvad med at troppe op til en af deres træninger og synge lidt for dem? Er det ikke et arrangement som Province Boys kan stable på benene? Er der overhovedet nogen fra PB crew herinde på forum?
                    Jeg kan sige så meget at der er ved at blive stablet noget UDELUKKENDE positivt på benene til fredag fra de uofficielle.

                    Det her handler om de 11 spillere der skal piskes frem.

                    Opdatering følger de kommende dage og det vil blive spredt her på forum som på diverse sociale medier.

                    God aften.

                    HIlsen Marco :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                      Jeg kan sige så meget at der er ved at blive stablet noget UDELUKKENDE positivt på benene til fredag fra de uofficielle.

                      Det her handler om de 11 spillere der skal piskes frem.

                      Opdatering følger de kommende dage og det vil blive spredt her på forum som på diverse sociale medier.

                      God aften.

                      HIlsen Marco :)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                        Jeg kan sige så meget at der er ved at blive stablet noget UDELUKKENDE positivt på benene til fredag fra de uofficielle.

                        Det her handler om de 11 spillere der skal piskes frem.

                        Opdatering følger de kommende dage og det vil blive spredt her på forum som på diverse sociale medier.

                        God aften.

                        HIlsen Marco :)
                        Glimrende! :-)

                        Sammen - for OB!

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Svært at være uenig i alt andet end hans stolpe ind/ud pis.. Håber godt nok at de ved at nuværende stime ikke bare er "sort uheld"..
                          tror meget er det er rent mentalt nu - de er jo ikke alle sammen blevet boldmongoler henover sommerferien. Så et stolpe ind mål - så tilfældigt og heldigt som sådan noget kan være - det kan være med til at løsne op rent mentalt.......der er simpelthen brug for et OB mål - gerne efter et flot gennemspillet angreb - men hvis det kræver et afrettet langskud for at løsne op - så tager vi det med.

                          Og der bliver brug for mål fredag - for mon dog vi kan holde duncan fra at score???

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Kan vi stadig nå top 6?
                            Ja men vi er snart der hvor det ikke er realistisk mere. Jeg mener også at vi snart er ved at være der hvor klubben bliver nødt til at gøre noget drastisk. Taber vi til 0 mod GF bliver vi nød til at fyre KN. Noget skal der ske og det skal være meget snart.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Ja men vi er snart der hvor det ikke er realistisk mere. Jeg mener også at vi snart er ved at være der hvor klubben bliver nødt til at gøre noget drastisk. Taber vi til 0 mod GF bliver vi nød til at fyre KN. Noget skal der ske og det skal være meget snart.
                              Hvis vi fyre Kent og Jesper Hansen bliver siddende på posten så må jeg simpelthen tage en OB pause.....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                                Jeg kan sige så meget at der er ved at blive stablet noget UDELUKKENDE positivt på benene til fredag fra de uofficielle.

                                Det her handler om de 11 spillere der skal piskes frem.

                                Opdatering følger de kommende dage og det vil blive spredt her på forum som på diverse sociale medier.

                                God aften.

                                HIlsen Marco :)
                                Glimrende Marco! Jer kan man altid regne med. Glæder mig til at se og være en del af jeres positive arrangement på fredag, på kampdagen!

                                Comment

                                Working...
                                X