Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fuld, fælles fanstøtte fredag mod AGF - en mulighed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuld, fælles fanstøtte fredag mod AGF - en mulighed?

    Det er på alle parametre utroligt hårdt at være OB fan pt. Dårligt spil, mange nederlag, ingen mål og top 6 synes ikke længere at være en mulighed. MEN det betyder ikke, at sæsonen er slut. Tvært i mod er det ekstremt vigtigt, at vi snart begynder at skrabe nogle point sammen, så der igen kan komme lidt positive vinde, og så vi ikke havner i de unævnlige nedrykningskampe.
    Derfor er kampen mod AGF fredag også ekstremt vigtigt. Det her er måske håbløst naivt og fodbold-pladder-romantisk men:

    - Hvad nu hvis dem af os, der normalt sidder på langsiden finder OB-trøjen frem fredag og deltager aktivt i stemningsskabelsen på stiften i denne kamp?

    - Hvad nu hvis interne stridigheder om gratis billetter etc. blev lagt på hylden i de 90 min kampen varer fredag og alle grupperingerne synger med på de sange, der bliver startet - uanset om de bliver sat i gang af en på 17 eller 47?

    - Hvad nu hvis man lige tog ham/hende under armen, som ellers er ved at give helt op på OB og slæber vedkommende med fredag (man kunne jo lokke med en øl, en lille bytur eller hvad vedkommende ellers har af svagheder ) og giver den fuld skrue?

    Det er muligvis det mest naive indlæg på forum i mands minde, men hvad nu hvis det faktisk kunne lykkedes? Hvad hvis en fuld, hoppende og syngende Stiften-tribunen fredag kunne være med til at give spillerne det rygstød, som de i den grad ligner nogen, der har brug for? Om ikke andet, så kunne det da give noget stemning, som også gør det sjovt at komme til fodbold.

    #2
    Hvis du retter mulighed til nødvendighed, så er jeg enig ;-)

    Comment


      #3
      Jeg ville elske det. Jeg har skal heldigvis til Odense torsdag, så jeg deltager på fredag.

      Comment


        #4
        Jeg skal være fuld på fredag , med det er desværre ikke i Odense :-(

        Men godt forslag 👍
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det er på alle parametre utroligt hårdt at være OB fan pt. Dårligt spil, mange nederlag, ingen mål og top 6 synes ikke længere at være en mulighed. MEN det betyder ikke, at sæsonen er slut. Tvært i mod er det ekstremt vigtigt, at vi snart begynder at skrabe nogle point sammen, så der igen kan komme lidt positive vinde, og så vi ikke havner i de unævnlige nedrykningskampe.
          Derfor er kampen mod AGF fredag også ekstremt vigtigt. Det her er måske håbløst naivt og fodbold-pladder-romantisk men:

          - Hvad nu hvis dem af os, der normalt sidder på langsiden finder OB-trøjen frem fredag og deltager aktivt i stemningsskabelsen på stiften i denne kamp?

          - Hvad nu hvis interne stridigheder om gratis billetter etc. blev lagt på hylden i de 90 min kampen varer fredag og alle grupperingerne synger med på de sange, der bliver startet - uanset om de bliver sat i gang af en på 17 eller 47?

          - Hvad nu hvis man lige tog ham/hende under armen, som ellers er ved at give helt op på OB og slæber vedkommende med fredag (man kunne jo lokke med en øl, en lille bytur eller hvad vedkommende ellers har af svagheder ) og giver den fuld skrue?

          Det er muligvis det mest naive indlæg på forum i mands minde, men hvad nu hvis det faktisk kunne lykkedes? Hvad hvis en fuld, hoppende og syngende Stiften-tribunen fredag kunne være med til at give spillerne det rygstød, som de i den grad ligner nogen, der har brug for? Om ikke andet, så kunne det da give noget stemning, som også gør det sjovt at komme til fodbold.
          Vil altid støtte mit hold og hvis jeg når hjem skal jeg også der over. Men jeg ved snart ikke om jeg gider at ligge flere penge i OSE kassen

          Comment


            #6
            Det kunne også være en god ide at møde op til den afsluttende træning dagen før kampstart, jeg har dog ikke muligheden for dette, men jeg kan huske sidst vi var i krise hvor der var mange som mødte op til træningen, og hele truppen tog det til dig, og var meget taknemmelige. Jeg kan dog ikke lige huske hvornår det var, men jeg mener at vi vandt efterfølgende.

            Comment


              #7
              Hvor ville jeg ønske dit budskab går igennem, for jeg er egentlig ikke vred på holdet. Det er ledelsen, der i dén grad har svigtet dem. Har svigtet os på det groveste, uanset hvordan de vender og drejer det.

              En større samling eklatante fejlvurderinger og mislykkede dispositioner skal man sgu lede længe efter.

              Så op i top!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #8
                Kommer med min søn til kampen.
                Vi er med!
                Det er absolut ingen naiv indlæg du skrev. Det er et fedt bidrag og exakt det vi har brug for.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Er det ved at være tid til en stripper?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Er det ved at være tid til en stripper?
                    Det er altid tid til en stripper

                    Comment


                      #11
                      Jeg håber og Be'r til at folk i Odense udviser støtte på fredag mod AGF.
                      Drengene har brug for alt den støtte der overhovedet er muligt, vi skal i Odense igang med at støtte vores hold allerede igår!.
                      Ikke noget med at blive hjemme fordi vi har tabt på forhånd eller man er utilfreds med Jesper Hansen, Kent, ledelsen mfl.
                      Det handler om at vi skal Piske de drenge til en sejr og vide at Odense er Bag dem !!.

                      Hilsen Marco.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vil altid støtte mit hold og hvis jeg når hjem skal jeg også der over. Men jeg ved snart ikke om jeg gider at ligge flere penge i OSE kassen
                        Hvis du har sæsonkort så gør som os , lad være at bruge penge på stadion selvom savnet af stadionpølse og øl/vand er stort under kampene . Men har det fint med ikke at smide de 300 - 5-600 afhængig af hvor mange vi er af sted i ose's kasse så længe JH er i klubben .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvis du har sæsonkort så gør som os , lad være at bruge penge på stadion selvom savnet af stadionpølse og øl/vand er stort under kampene . Men har det fint med ikke at smide de 300 - 5-600 afhængig af hvor mange vi er af sted i ose's kasse så længe JH er i klubben .
                          Jeg er mest i Vip men nogle gange køber jeg til stiften når jeg er derude med en kammerat fra Korup..
                          Bare at skulle ligge 50kr i OSE kassen er for meget. Jeg har nødtvunget måtte købe et par biletter til anden i Arena Fyn fordi konen absolut insisterede..

                          Men da vi er bare er kunder i OSE møllen der skal tjene penge og drive et fodboldhold ved siden af tænker jeg at det eneste at ramme dem på er pengepungen. Det er åbenbart det eneste de forstår. Alt andet siver ikke ind.
                          Og på den front kan jeg sætte mit lille bleep på radaren og håbe på at andre følger trop..

                          At støtte de 11 mand der er på banen i 90+ minutter men ellers boycutte alt hvad der har med OSE at gøre

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Kommer med min søn til kampen.
                            Vi er med!
                            Det er absolut ingen naiv indlæg du skrev. Det er et fedt bidrag og exakt det vi har brug for.
                            Lige præcis fint initiativ - syntes faktisk også spillerene fortjener dette vi kan diskuterer nogle spillers evner, men syntes alle at de forsøger at gøre deres bedste, og mere kan man ikke forlange af dem.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er mest i Vip men nogle gange køber jeg til stiften når jeg er derude med en kammerat fra Korup..
                              Bare at skulle ligge 50kr i OSE kassen er for meget. Jeg har nødtvunget måtte købe et par biletter til anden i Arena Fyn fordi konen absolut insisterede..

                              Men da vi er bare er kunder i OSE møllen der skal tjene penge og drive et fodboldhold ved siden af tænker jeg at det eneste at ramme dem på er pengepungen. Det er åbenbart det eneste de forstår. Alt andet siver ikke ind.
                              Og på den front kan jeg sætte mit lille bleep på radaren og håbe på at andre følger trop..

                              At støtte de 11 mand der er på banen i 90+ minutter men ellers boycutte alt hvad der har med OSE at gøre
                              Men fredag: på med OB trøjen, så er det en sølle 50'er du putter i OSE's kasse, og så er det støtten til de 11, der er i fokus mod AGF

                              Comment

                              Working...
                              X