Oprindeligt indsendt af Vasi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSgu godt vi ikke har flere midtuge kampe så ..
Skræmmende ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
(Superliga.dk)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSgu godt vi ikke har flere midtuge kampe så ..
Skræmmende ..
Træningsfysiologisk ville jeg være overrasket, hvis han kunne spille fuld tid, på fuld damp, 3 gange på 1 uge, kun et par mdr efter operation.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, og jeg mener den helt seriøst... det eneste i hele verden en fodboldspiller skal koncentrere sig om, er at spille fodbold og restituere. Skader, javel. Men ikke at kunne overkomme at spille tre kampe på en uge - det har jeg ikke synderligt stor respekt for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, og jeg mener den helt seriøst... det eneste i hele verden en fodboldspiller skal koncentrere sig om, er at spille fodbold og restituere. Skader, javel. Men ikke at kunne overkomme at spille tre kampe på en uge - det har jeg ikke synderligt stor respekt for.
Skal håbe på EL via en 7. plads - vores spillere kan ikke klare det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg...og OB ser ud til at være tilbage i en 4-4-2 med Tverskov på midten
Sten Grytebust - Mikkel Desler, Kenneth Emil Petersen, Frederik Tingager, Oliver Lund - Mathias Greve, Jeppe Tverskov, Izunna Uzochukwu, Rasmus Jönsson - Rasmus Festersen, Yao Dieudonne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMen desværre Jønsson med igen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment