Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp mod Helsingborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp mod Helsingborg

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-foer-testkamp
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Truppen til kampen

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-til-helsingborg-kamp.aspx


    1. Jesper Christiansen
    2. Espen Ruud
    4. Niclas Vemmelund
    5. Anders Møller
    6. Mohammed Diarra
    8. Martin Spelmann
    9. Rasmus Falk
    10. Darko Bodul
    14. Conor O’Brien
    15. Kasper Larsen
    18. Azer Busuladzic
    19. Jeppe Hansen
    20. Jacob Barrett
    22. Ari Skulason
    26. Daniel Høegh
    27. Casper Radza
    29. Dusan Djuric
    30. Mustafa Abdellaoue
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Bech: Positiv stime skal fortsætte

      http://www.youtube.com/watch?v=5Oljax88Cqg#t=15
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        til stiften i dag siger TB at både Momo og JBL vil få spilletid på vb. Det kunne måske antyde at Ari står til en permanent plads på def. midt. TB forventer i dagens kamp OB må forsvare mere end mod Hobro og Viborg og han mener også den del af spillet er blevet bedre.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          til stiften i dag siger TB at både Momo og JBL vil få spilletid på vb. Det kunne måske antyde at Ari står til en permanent plads på def. midt. TB forventer i dagens kamp OB må forsvare mere end mod Hobro og Viborg og han mener også den del af spillet er blevet bedre.
          Håber meget at Ari får en fast plads. Tror det vil betyde meget for "automatismerne" i vort spil. Så gør det mig ikke så meget om det bliver som CM eller VB, men fedt hvis JBL og Momo vurderes til at kunne dække VB pladsen.

          Så har vi tilgengæld nok centrale midtbanefolk, men så kan Spelmann måske komme en plads frem igen, når behovet er til det.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Håber meget at Ari får en fast plads. Tror det vil betyde meget for "automatismerne" i vort spil. Så gør det mig ikke så meget om det bliver som CM eller VB, men fedt hvis JBL og Momo vurderes til at kunne dække VB pladsen.

            Så har vi tilgengæld nok centrale midtbanefolk, men så kan Spelmann måske komme en plads frem igen, når behovet er til det.
            Ari er super god på midten. Dejligt, hvis han får lov at blive der. Det efterlader os jo så med et hul på venstre backen. Momo - tjoh...han har da gjort det sådan okay på den plads. Men vel heller ikke mere end dét. JBL - jeg har ganske enkelt set ham for lidt til at vurdere ham på den plads. Men vi er der, synes jeg, hvor der køres med lappeløsninger - dvs. ikke de bedste løsninger på hver enkelt plads, men dog en løsning i mangel af bedre. Det kommer vi sgu ikke frem i rækkerne af. Men ok - Troels er jo nødt til at gøre brug af de spillere, han har til rådighed, og få sammensat holdet så det er stærkest muligt. Og hvis det er sådan, han vurderer det stærkest, så må det jo briste eller bære...
            Last edited by obforever; 06-02-2014, 06:55.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Ari er super god på midten. Dejligt, hvis han får lov at blive der. Det efterlader os jo så med et hul på venstre backen. Momo - tjoh...han har da gjort det sådan okay på den plads. Men vel heller ikke mere end dét. JBL - jeg har ganske enkelt set ham for lidt til at vurdere ham på den plads. Men vi er der, synes jeg, hvor der køres med lappeløsninger - dvs. ikke de bedste løsninger på hver enkelt plads, men dog en løsning i mangel af bedre. Det kommer vi sgu ikke frem i rækkerne af. Men ok - Troels er jo nødt til at gøre brug af de spillere, han har til rådighed, og få sammensat holdet så det er stærkest muligt. Og hvis det er sådan, han vurderer det stærkest, så må det jo briste eller bære...
              Hvis Ari spiller midt og evt med JBL på vb så kan jeg ikke se hvad der skulle være en lappeløsning. Begge vil så spille den position som passer dem bedst som jeg ser det. TB har både i går og nogle dage tilbage snakket om at JBL er bedst i det offensive år han spiller back kontra fløj. Det vurdere jeg som at JBL finder sig bedre tilpas på backen. Vi skal vel også have testet om der evt handles efter endt lejeophold til sommer. Så jeg ser TBs udmelding som ganske fornuftige og på ingen måde som en lappeløsning.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Hvis Ari spiller midt og evt med JBL på vb så kan jeg ikke se hvad der skulle være en lappeløsning. Begge vil så spille den position som passer dem bedst som jeg ser det. TB har både i går og nogle dage tilbage snakket om at JBL er bedst i det offensive år han spiller back kontra fløj. Det vurdere jeg som at JBL finder sig bedre tilpas på backen. Vi skal vel også have testet om der evt handles efter endt lejeophold til sommer. Så jeg ser TBs udmelding som ganske fornuftige og på ingen måde som en lappeløsning.
                jeg mener også at vi skal satse benhårdt på JBL på vb, jeg ser ham som mere naturlig på pladsen end Ari og TB har også meldt ud at hans kvaliteter udnyttes bedre en på kanten hvor han mangler noget i vendingerne endnu. JBL skal tilbydes en permanent aftale hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  OB live opdatere kampen på Twitter. Kampstart klokken 15.

                  Vi skulle også have spillet klokken 13. Jeg husker kamp 2 som værende de 2 reservetrupper mod hinanden. Er der nogen, der ved hvorfor den pludselig er taget af programmet?
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Ari er super god på midten. Dejligt, hvis han får lov at blive der. Det efterlader os jo så med et hul på venstre backen. Momo - tjoh...han har da gjort det sådan okay på den plads. Men vel heller ikke mere end dét. JBL - jeg har ganske enkelt set ham for lidt til at vurdere ham på den plads. Men vi er der, synes jeg, hvor der køres med lappeløsninger - dvs. ikke de bedste løsninger på hver enkelt plads, men dog en løsning i mangel af bedre. Det kommer vi sgu ikke frem i rækkerne af. Men ok - Troels er jo nødt til at gøre brug af de spillere, han har til rådighed, og få sammensat holdet så det er stærkest muligt. Og hvis det er sådan, han vurderer det stærkest, så må det jo briste eller bære...
                    Jeg håber også man finder en mere permanent løsning - ari har gjort det rigtg godt på midten, og der mangler vi i den grad noget når han ikke er der - så det er sådan set fint nok. Men så håber jeg godt nok på vi bruger den anden vb vi nu har i truppen. Momo har gjort det fint - på hb og i midt forsvaret....vb vil kun være en nødløsning med ham.

                    Comment


                      #11
                      Det bliver et interessant fingerpeg, hvis Ari (igen) bliver brugt på midten. Hvis det reelt er Ari og Spelmann, der fungerer bedst centralt, så kan jeg sagtens leve med JBL og Diarra på VB. Ud fra det vi har set i efteråret, så er det svært at bedømme JBLs defensive styrke, mens Diarra har vist sig sikker i boldomgang og ok mand-mand. JBL er nok stærkere end Diarra fremadrettet, så den tvekamp kunne også blive interessant at følge.
                      Det ville mere være dødens pølse at sætte Ari på VB, udelukkende fordi man har mange centrale midtbanefolk (tænker O'Brien, Schoop og Vadocz) - det bør handle om, hvad der virker bedst for holdet, og så må navne og deres personlige foretrukne positioner komme i anden række.

                      Comment


                        #12
                        Håber Ari spiller fast på midten , da han er klart bedst derinde . På back har han ikke præsteret over middel og han ver direkte ringe på venstre kant.
                        Desuden har en skæv indkøbspolitik gjort at hvis vi trækker Ari ud på back står vi med Schoop , Azer , COB og Vadocz som makker til Spellman , men ingen af de 4 ejer skyggen af kvalitet defensivt og det vil give modstanderne samme lette spil som vi så i sidste sæson.

                        J.B.L skal prøves af på back , Momo er ikke kvalificeret til v.b

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg

                          J.B.L skal prøves af på back , Momo er ikke kvalificeret til v.b
                          Det er eddermame noget af et firkantet postulat, når man tænker på hvordan venstrebacken har været besat de seneste fire-fem år. Og hvor godt Diarra egentlig gjorde det på den plads, i forholdt til at: a) Han er højrebenet; b) Han er uddannet CB og DM; c) han var 20 år gammel; d) Det var den første plads han fik som førsteholdsspiller i sin seniorkarriere.

                          Ja, der var ikke meget fremadrettet spil i starten, og et par fejl blev det også til, men alt i alt synes jeg han præsterede ud over alle forventninger på den plads. Jeg er enig så langt, som at jeg hellere vil have JBL på VB end Ari og Momo, men det er kun fordi jeg synes de kan bruges bedre andre steder, ikke fordi jeg synes Momo er dårlig.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Kan man se kampen et sted?

                            Comment


                              #15
                              Startopstilling:

                              Christiansen
                              Ruud, AMC, Larsen, Diarra
                              Busuladzic, Spellmann, Skulason, Falk
                              Bodul, Abdellaoue.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment

                              Working...
                              X