Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB 25/9

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    På ingen måde. Vi kan ganske enkelt ikke uden ham.
    han lignede nu ikke en der rigtig gad spille i sidste kamp

Yao var et frisk pust

3-5-2 med Joan så også god ud som hængende

men vi skal bruge Greve istedet for Thrane forstår ikke Greve ikke har startplads

jeg tror på en reaktion og point i Brøndby !

Comment

Brøndby venter - OB har 5 nederlag i streg. BIF har tabt de sidste 2.

Jeg ville SÅ gerne finde optimismen, og gøre mig klar til et brag af en kamp på Brøndby Stadion i morgen. En kamp mellem to "stor"-klubber, der næsten notorisk byder på indædt fight og kampe på meget højt niveau (i forhold til, hvad dansk fodbold ellers har at byde på).

De sidste tre kampe har jeg set OB-spillerne trods alt levere en fight - de har kæmpet for det, og ikke slået op i banen. Dén del er "godkendt" for mig. Det var så også sådan ca. det positive, jeg har kunne finde frem...jo, og så lige Grytebust - ham skal OB godt nok være glade for!

Jeg havde også været optimistisk, hvis jeg, ved siden af fighten, havde set OB været uheldige, men sådan set dygtige nok, og man havde kunne sidde tilbagelænet her og tænke: Det skal nok komme.
      Men er kvaliteten der overhovedet? Altså til for alvor at kunne bide fra sig? Én ting er at være gode til at forsvare sig, men man vinder altså ingen kampe, hvis man ikke kan få bolden i kassen også. Seneste kamp må jeg medgive, at i hvert fald i 2. halvleg, var der nogle fine chancer. Var man uheldige? Tja. Mangler man kvalitet hos de offensive? Tja. Jeg hælder til det sidste.
      OB har ganske enkelt ikke noget pt. at byde ind med udover at de i det mindste kan kæmpe og håbe.
      Jeg er der, hvor jeg faktisk håber, at Welbeck og Yao får spilletid fra start. Det, vi har set indtil nu, fungerer bare ikke. Der er skader, der er karantæner. Lidt ungt, frisk blod på banen, kunne måske være det, der skal til.

De sidste kampe, med skader og karantæner, viser også meget tydeligt vigtigheden i at spillerne lige uden for de første 11 altså bare er nødt til at have kvalitet på superliganiveau. Vil man lege med i toppen, hjælper det altså ikke noget, at holdet bliver væsentligt forringet, straks der kommer en skade eller en karantæner, eller når der skiftes ud i kampene... her har OB altså bare ikke "noget at skyde med". Og så leger man altså ikke med i den bedste halvdel i DK.

Jeg er stadig der, hvor apatien hersker. Jeg føler mig som en dårlig fan. I søndags gad jeg ikke engang bevæge mig den sølle kilometer til stadion og se dem spille. Overvejede det godt nok til det sidste - men det var pga. Van der Vaart...ikke pga. OB. Normalvis ville jeg også sidde og trippe: Skal, skal ikke tage med til Brøndby og se dem spille i morgen? Nu er det så slet ikke en mulighed for mig længere, men jeg ærger mig ikke engang over, ikke at kunne tage afsted. Det er fandme en led følelse at have overfor ens hjerteklub.
      Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oendby-if-ob-3
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          han lignede nu ikke en der rigtig gad spille i sidste kamp

Yao var et frisk pust

3-5-2 med Joan så også god ud som hængende

men vi skal bruge Greve istedet for Thrane forstår ikke Greve ikke har startplads

jeg tror på en reaktion og point i Brøndby !
          Reaktionen har været der længe. Men ingen er forpligtet ud over sine evner

Comment

Det ligner at Yao starter inde på top sammen med Fester. Derudover er Tverskov igen i spil til en plads på midtbanen. Han, Izunna og Nana udgør CM i opspilsøvelser, med den ene af dem siddende over på skift.

Comment

Hold kæft hvor ville det være fedt, hvis OB gør Brøndbys "krise" værre i morgen. Desværre er jeg ikke super optimistisk...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Hold kæft hvor ville det være fedt, hvis OB gør Brøndbys "krise" værre i morgen. Desværre er jeg ikke super optimistisk...
                Der er kun 1 krise der bliver forlænget i morgen.. og det er vores. Mukhtar tilbage og Makrini ude giver en kæmpe kæmpe forskel oven i den kæmpe kæmpe forskel der var i forvejen

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Den her kamp er allerede tabt. For dem som ikke har set det, eller ikke er bosiddende på sjælland - Så er der gratis adgang på Brøndby stadion for dem som tager den nye cykelrute, så hvis der ikke i forvejen var pænt fyldt op på stadion - så bliver der nu for alvor fyldt op.
                  Gad vide om tilbuddet om gratis billetter på endetribunerne også gælder udebaneafsnittet, som er på Nordtribunen?

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Gad vide om tilbuddet om gratis billetter på endetribunerne også gælder udebaneafsnittet, som er på Nordtribunen?
                    Så vidt jeg kunne forstå var det gældende for alle tribuner, da du bliver tjekket ind ved den nye supersti. Jeg tager derud, og kan man ikke få til udebaneafsnittet, så køber jeg sgu bare en billet.

Kunne lige se at De Stribede endnu engang må aflyse deres bustur. Hvordan de ikke kan samle 50 mennesker, er mig en gåde.. Gysende pinligt. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Så vidt jeg kunne forstå var det gældende for alle tribuner, da du bliver tjekket ind ved den nye supersti. Jeg tager derud, og kan man ikke få til udebaneafsnittet, så køber jeg sgu bare en billet.

Kunne lige se at De Stribede endnu engang må aflyse deres bustur. Hvordan de ikke kan samle 50 mennesker, er mig en gåde.. Gysende pinligt. Jeg forstår det simpelthen ikke.
                      Aahhhhh... det er vel de færreste der gider bruge en hel søndag på en fodboldkamp. Særligt med tanke på det de byder os på 6.sæson.

Comment

Åh nej kampdag. Vi bliver til grin i hele Danmark. Frygtet vi laver en AGF og taber 7-0. Mit råd til Kent er at parkere bussen i Ove style.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Åh nej kampdag. Vi bliver til grin i hele Danmark. Frygtet vi laver en AGF og taber 7-0. Mit råd til Kent er at parkere bussen i Ove style.
                          Det tror jeg ikke vi gør. Vi har trods alt set rimeligt stabile ud, så at vi helt taber sutten - det sker ikke.
                          Men vi taber. Kan ikke se det ende på nogen anden måde desværre

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Det tror jeg ikke vi gør. Vi har trods alt set rimeligt stabile ud, så at vi helt taber sutten - det sker ikke.
                            Men vi taber. Kan ikke se det ende på nogen anden måde desværre
                            Hvis AGF kan tabe 7-0, så kan vi også. Specielt når vi er uden det eneste bindeled, der overhovedet eksisterer i truppen.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Hvis AGF kan tabe 7-0, så kan vi også. Specielt når vi er uden det eneste bindeled, der overhovedet eksisterer i truppen.

MvH ChrisOB
                              DET kan vi - klart.

Jeg tror bare ikke på det sker - som sagt så syntes jeg trods alt vi har set relativt stabile ud. og ikke har slået helt fra selv efter at være kommet bagud/ have tabt kampen.

Men ja er der noget hold der skulle lammetæve os noget så eftertrykkeligt - så er det sikkert det brøndby vi så for et par runder siden - og kommer de først foran tidligt i kampen så.....

Men igen - tror jeg ikke på, vi taber men holder det til endnu et lille nederlag....

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Så vil jeg da anbefale dig følgende odds :

1. halvleg - BIF - OB ( 0-2 ) 1 . Altså et handicap 1 tal ved halvleg hvor vi har 2 mål i forvejen . Odds 17
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X