Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB 25/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt BIF-OB 25/9

    6. Nederlag i træk kommer søndag og det største spørgsmål er nok kun hvor stort nederlaget bliver..
    Posen skal rystes endnu engang og man kan håbe at Lund bliver klar

    Grytebust
    KEP Tingager Tverskov
    Lund Izu Nana Greve
    Joan
    Yao Festersen

    #2
    Tja, mon ikke det bliver endnu en bedrøvelig omgang.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      6. Nederlag i træk kommer søndag og det største spørgsmål er nok kun hvor stort nederlaget bliver..
      Posen skal rystes endnu engang og man kan håbe at Lund bliver klar

      Grytebust
      KEP Tingager Tverskov
      Lund Izu Nana Greve
      Joan
      Yao Festersen
      ingen desler?

      skal vi tage noget positivt med fra i dag så syntes jeg at joan så ud til at være placeret fint bag angriberne - så må vi bare håbe de snart er klar til at banke nogle bolde i kassen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ingen desler?

        skal vi tage noget positivt med fra i dag så syntes jeg at joan så ud til at være placeret fint bag angriberne - så må vi bare håbe de snart er klar til at banke nogle bolde i kassen.
        Nej. Desler skal på bænken. Han har altså været pænt ringe i denne sæson. Kan slet ikke kende ham mere.. OL må have tæret på ham. Både før og efter..
        Han lykkedes jo med intet..

        Men enig i Joan. Det så fornuftigt ud og han var bedste markspiller IMO. Men Gryte var MOM igen

        Trist trist trist

        Comment


          #5
          Ser gerne Yao i startopstillingen!

          Comment


            #6
            Brøndby er ved at tabe til Lyngby, og det vil være 2. Kamp i træk - man kunne håbe at det ville gøre dem lidt nervøse til søndag.

            De skal selvfølgelig lige tabe først :)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Brøndby er ved at tabe til Lyngby, og det vil være 2. Kamp i træk - man kunne håbe at det ville gøre dem lidt nervøse til søndag.

              De skal selvfølgelig lige tabe først :)
              Jo jo. Men vi sætter jo andre hold igang der har krise.. det er det vi kan..

              Comment


                #8
                Så er det man tænker: "OB får da ikke bøllebank af nogen, det er vi, trods alt, kommet forbi". Well...

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Håber vi stiller op med:

                  Gryte

                  Desler - Tingager - KEP - Lund

                  Joan - Izu - Tverskov - Greve

                  Jönsson - Festersen

                  Og så håber jeg at AK snart bliver klar og vi får skiftet Mikkelsen ud med et bedre rigtigt fjerdevalg, så både Fester og Jönne kan få nogle pauser, for at komme mentalt ovenpå igen. For de ligner de ikke nogle der er. Indtil det sker, tør jeg dog ikke udelade Festersen af startopstillingen, selvom han i den grad ligner en der trænger.

                  Jönsson kunne jeg godt tænke mig at se i en mere central rolle, i det opbyggende spil. Han er for langsom og en for dårlig udfordrer en mod en, til at ligge på kanten. Men jeg tror på at han kan støbe kuglerne til hans angrebsmakker og de to kanter, samt selv komme med i feltet og sætte en kølig inderside på. Jeg vil ikke kalde ham et flop endnu, før han er blevet brugt rigtigt.

                  Greve vil jeg altså rigtig gerne se mere til. Han kommer med noget vilje og ideer i det offensive. Det er ikke altid det lykkedes, men for søren hvor er det dog en mangelvare på vores hold lige nu. Yao synes jeg også kommer med noget af det samme, selvom han dog ikke på nogen måde virker som en der glider ind i spillet på holdet endnu. Men nogle indskiftninger noget før til ham, vil jeg gerne se, så han kan få lov at føle spillet på banen mere. Gerne i nogle flere halve timer.

                  Uanset, hvordan vi stiller op, ser jeg os dog ikke vinde den kamp. De er simpelthen et bedre mandskab. Det er dog tydeligt at se, at de mangler Mukhtar, hvilket stiller os lidt bedre.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                    Håber vi stiller op med:

                    Gryte

                    Desler - Tingager - KEP - Lund

                    Joan - Izu - Tverskov - Greve

                    Jönsson - Festersen

                    Og så håber jeg at AK snart bliver klar og vi får skiftet Mikkelsen ud med et bedre rigtigt fjerdevalg, så både Fester og Jönne kan få nogle pauser, for at komme mentalt ovenpå igen. For de ligner de ikke nogle der er. Indtil det sker, tør jeg dog ikke udelade Festersen af startopstillingen, selvom han i den grad ligner en der trænger.

                    Jönsson kunne jeg godt tænke mig at se i en mere central rolle, i det opbyggende spil. Han er for langsom og en for dårlig udfordrer en mod en, til at ligge på kanten. Men jeg tror på at han kan støbe kuglerne til hans angrebsmakker og de to kanter, samt selv komme med i feltet og sætte en kølig inderside på. Jeg vil ikke kalde ham et flop endnu, før han er blevet brugt rigtigt.

                    Greve vil jeg altså rigtig gerne se mere til. Han kommer med noget vilje og ideer i det offensive. Det er ikke altid det lykkedes, men for søren hvor er det dog en mangelvare på vores hold lige nu. Yao synes jeg også kommer med noget af det samme, selvom han dog ikke på nogen måde virker som en der glider ind i spillet på holdet endnu. Men nogle indskiftninger noget før til ham, vil jeg gerne se, så han kan få lov at føle spillet på banen mere. Gerne i nogle flere halve timer.

                    Uanset, hvordan vi stiller op, ser jeg os dog ikke vinde den kamp. De er simpelthen et bedre mandskab. Det er dog tydeligt at se, at de mangler Mukhtar, hvilket stiller os lidt bedre.
                    Problemet er at Mukhtar nok bliver klar til søndag

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Problemet er at Mukhtar nok bliver klar til søndag
                      Sikkert nederlag så. :-(

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Sikkert nederlag så. :-(
                        og uden Makrini gør det heller ikke bedre

                        Comment


                          #13
                          Den her kamp er allerede tabt. For dem som ikke har set det, eller ikke er bosiddende på sjælland - Så er der gratis adgang på Brøndby stadion for dem som tager den nye cykelrute, så hvis der ikke i forvejen var pænt fyldt op på stadion - så bliver der nu for alvor fyldt op.

                          Comment


                            #14
                            3-5-2 vil nok være at foretrække igen. Bøf spiller uden kanter, så kan vi få det gjort det kompakt, så er der da en mulighed for at vi kan slå deres spil i stykker.
                            Joan så godt ud bag de to angribere, så det skal også fortsættes. Yao skal have mere spilletid!! Han har fart og opportunisme i sit spil, som den eneste i truppen og det har vi simpelthen brug for. Så ham gerne på toppen, om det er med fest, Mikkelsen eller Jønnen er lidt lige gyldigt. De er sgu allesammen piv elendige i øjeblikket. Nana skal spille i stedet for Makrini.
                            Vi taber nok igen, men bøf er også lidt fra den i øjeblikket, så tror ikke det bliver en lussing. Håber bare ikke Muhktar er med. Han er saksuseme god!!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              og uden Makrini gør det heller ikke bedre
                              På ingen måde. Vi kan ganske enkelt ikke uden ham.

                              Comment

                              Working...
                              X