Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Men én er én for mange - kan vi blive enige om det? Lad os i stedet domstolene afgøre denne mærkelige sag, så kan vi derudfra tolke på fremtidens omstændigheder, og formentlig også få de involverede tilhængeres version af sagen, på trods af, at denne allerede er blevet fremlagt i denne tråd (tilsyneladende dog uden den helt store nytteværdi).
    Enig. Bare alle ikke stemples pga 1 person

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Men én er én for mange - kan vi blive enige om det? Lad i stedet domstolene afgøre denne mærkelige sag, så kan vi derudfra tolke på fremtidens omstændigheder, og formentlig også få de involverede tilhængeres version af sagen, på trods af, at denne allerede er blevet fremlagt i denne tråd (tilsyneladende dog uden den helt store nytteværdi).
    Last edited by Lærlingen; 09-01-2020, 20:44.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Der er simpelthen for mange herinde, der kommenterer, uden at have en tilstrækkelig viden til klogeligt at analysere på en sag, som på grund af en usaglig debat uden nogen former for belæg, mere eller mindre ubevidst, igangsætter rygter og det, man til en MUS-samtale ville betegne som fnidder. Det gør intet godt for de tiltalte OB-fans, at der nu snakkes om mulige motiver, eller hvad der rent faktisk er sket den dag, når personer uden den store kendskab - eller det virker i hvert fald sådan - ikke har de store problemer i at postulere falske "kendsgerninger". Her havde jeg alligevel troet højere tanker om dette forum, som normalvist rammer et dejligt og sagligt niveau.
    Jeg kan kun finde 1 bruger der er kommet med en ubegrundet påstand på de sidste par sider. Det er vel næppe mange?

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Der er simpelthen for mange herinde, der kommenterer, uden at have en tilstrækkelig viden til klogeligt at analysere på en sag, som på grund af en usaglig debat uden nogen former for belæg, mere eller mindre ubevidst, igangsætter rygter og det, man til en MUS-samtale ville betegne som fnidder. Det gør intet godt for de tiltalte OB-fans, at der nu snakkes om mulige motiver, eller hvad der rent faktisk er sket den dag, når personer uden den store kendskab - eller det virker i hvert fald sådan - ikke har de store problemer i at postulere falske "kendsgerninger". Her havde jeg alligevel troet højere tanker om dette forum, som normalvist rammer et dejligt og sagligt niveau.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

    Det er ikke OB der har givet dem karantæne. Det er politiet.
    så om en afgørelse i retten kan have indflydelse på karantænen det ved jeg ikke.
    I stand corrected

    Leave a comment:


  • Fdml
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det tænker jeg ikke. De har fået en straf af OB. Dømt uden retsag. Nu har de snart udstået den straf og skal selvfølgelig tibage på stadion til den forhåbentlig bedste sæson i 10 år
    Det er ikke OB der har givet dem karantæne. Det er politiet.
    så om en afgørelse i retten kan have indflydelse på karantænen det ved jeg ikke.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det tænker jeg ikke. De har fået en straf af OB. Dømt uden retsag. Nu har de snart udstået den straf og skal selvfølgelig tibage på stadion til den forhåbentlig bedste sæson i 10 år
    Det håber jeg du har ret i, men karantæner kan vel forlænges hvis det er klare domme. Jeg ved at "umotiveret"vold, og forsøg på det, er noget der stor fokus på hos politi, og ikke mindst politikerene der selvf. vil dæmme op for den form for vold.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvad sker der mon hvis de faktisk får en dom, betinget eller ubetinget .. vil karantænerne så blive forlænget?
    Det tænker jeg ikke. De har fået en straf af OB. Dømt uden retsag. Nu har de snart udstået den straf og skal selvfølgelig tibage på stadion til den forhåbentlig bedste sæson i 10 år

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Hvad sker der mon hvis de faktisk får en dom, betinget eller ubetinget .. vil karantænerne så blive forlænget?

    Leave a comment:


  • Fdml
    replied
    Hmm man må konstatere at det er nogle lidt andre ting der står i anklageskriftet, end blot at vise flaget. Spændende hvad det ender med

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt om retsagen her(fra fyens.dk)

    https://fyens.dk/artikel/forsvarsadv...ud-for-ob-kamp

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    https://m.facebook.com/story.php?sto...13034&sfnsn=mo en kammerat har lavet den her fb side om alle hans forskellige OB trøjer, og der er mange forskellige hvor der fortælles lidt om de forskellige trøjer. Smid siden et like hvis det har interesse. Så vil han blive glad. Han er stor samler af OB trøjer :p

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    .
    Last edited by Lærlingen; 07-01-2020, 22:54.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Nogle havde jo tandbeskytter på.. det er vel ikke helt forsvarligt

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Forsøg på at komme i slagsmål er anklagen. https://www.tv2fyn.dk/odense/retssag...efter-agf-kamp
    Når man tænker på, hvor mange voldtægtssager f.eks. som ender uden dom, er jeg godt nok spændt på at se, hvordan man vil løfte bevisbyrden i den her sag, hvis man altså ikke har haft deciderede våben på sig.

    Leave a comment:

Working...
X