Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob - fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er ikke sådan det skal forståes. Jeg skriver, at vi to, er uenige med de andre om, at det kun er "det sidste", der mangler.

    MvH ChrisOB
    Ahhhh. Så er jeg med. Men lad os se om flere ikke kommer med på vognen når vi om 2 runder ligger nummer 13 eller 14..
    Jeg kan ikke se os vinde i Brøndby og vi har jo ikke vundet i Sønderjyske i umenneskelig tider.. Jeg tror vi får 1p de næste 2 kampe og derved falder længere og længere væk fra Top 6

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Det er ikke sådan det skal forståes. Jeg skriver, at vi to, er uenige med de andre om, at det kun er "det sidste", der mangler.

      MvH ChrisOB
      Det kommer vel an på hvor meget det sidste er :-) ..

      For mig at se mangler der lige nøjagtigt det som nogle nævnte før sæsonen .. 2 kantspillere , en 8'er og alternativer til angrebet , med Superliga kvalitet ..

      Sten er mom i dag .

      Og at der er blevet kæmpet fint de sidste par kampe er ikke overraskende , det ses tit når sekundaspillere møder de store hold så giver de sig lige nogle ekstra procenter .
      Last edited by Magge; 18-09-2016, 22:18.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ahhhh. Så er jeg med. Men lad os se om flere ikke kommer med på vognen når vi om 2 runder ligger nummer 13 eller 14..
        Jeg kan ikke se os vinde i Brøndby og vi har jo ikke vundet i Sønderjyske i umenneskelig tider.. Jeg tror vi får 1p de næste 2 kampe og derved falder længere og længere væk fra Top 6
        Jeg kæmper med at skrive det, jeg håber på, og så det jeg tror, så jeg nøjes med at sige, at jeg kommer til at følge med, uanset hvad.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det kommer vel an på hvor meget det sidste er :-) ..

          For mig at se mangler der lige nøjagtigt det som nogle nævnte før sæsonen .. 2 kantspillere , en 8'er og alternativer til angrebet , med Superliga kvalitet ..
          Det sidste, meget af det, det hele; det er vel ét fedt, når man drømmer om at komme med helt i toppen? ;-)

          Hvis "det sidste" så bare ikke er muligt, p.g.a økonomi, dårlig sportsdirektør, at månen står forkert på himlen; så skal man ligge niveauet efter, hvad man har.

          Jeg mener netop, at hvis man henter "det rigtige"; det kan være én spiller, det kan være to eller tre; (og som passer ind), så kan man pludselig få en situation, hvor resten af truppen enten følger trop eller bliver bedre via større selvtillid; og så bliver en trup, der måske ikke er god nok pludselig god nok.

          Men vi finder, tilsyneladende, aldrig "det rigtige". Og det gør naller.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det er ikke sådan det skal forståes. Jeg skriver, at vi to, er uenige med de andre om, at det kun er "det sidste", der mangler.

            MvH ChrisOB
            Det er nu næppe kun jer 2 ;-)

            Men kommer selvfølgelig an på hvor meget " lige det sidste" er.....

            Nej der er desværre laaang vej igen og denne sæson er jo reelt over - stort set inden den er startet

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det sidste, meget af det, det hele; det er vel ét fedt, når man drømmer om at komme med helt i toppen? ;-)

              Hvis "det sidste" så bare ikke er muligt, p.g.a økonomi, dårlig sportsdirektør, at månen står forkert på himlen; så skal man ligge niveauet efter, hvad man har.

              Jeg mener netop, at hvis man henter "det rigtige"; det kan være én spiller, det kan være to eller tre; (og som passer ind), så kan man pludselig få en situation, hvor resten af truppen enten følger trop eller bliver bedre via større selvtillid; og så bliver en trup, der måske ikke er god nok pludselig god nok.

              Men vi finder, tilsyneladende, aldrig "det rigtige". Og det gør naller.

              MvH ChrisOB
              Der er langt til toppen når vi har en sportsdirektør som handler ind i vildskab , ikke lige de spillere han ønsker men dem han lige kan få , betragter rækkevis af store nederlag som små bump på vejen , farer frem i pressen og udtrykker sin tilfredshed hvergang det sejler , udtaler at Joan og Jønsson på nogle områder er bedre end Falk osv osv
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Der er langt til toppen når vi har en sportsdirektør som handler ind i vildskab , ikke lige de spillere han ønsker men dem han lige kan få , betragter rækkevis af store nederlag som små bump på vejen , farer frem i pressen og udtrykker sin tilfredshed hvergang det sejler , udtaler at Joan og Jønsson på nogle områder er bedre end Falk osv osv
                En "make or break" strategi; som gør, at vi har noget at hænge ham op på... men den kan sikkert fikses med en justering undervejs - og en øh "plausibel forklaring", som han selv brugte, da han lavede den klassiske "Det er ingen undskyldning, men..." (Da han snakkede om alle de nye spillere)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Grytebust - et klaseindkøb af JH
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Grytebust - et klaseindkøb af JH
                    Jeg kan skrive mange sider om JH's fejl , men han skal satme have ros for købet af Gryte . Efter flere år med hjertet oppe i halsen af skræk for hvad de forrige målmænd nu ville kikse med når bolden nærmede sig feltet , så er det befriende nu at kunne være helt rolig .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Ad det fremhævede:

                      Seriøst?
                      Mod FCK var OB spillet helt og aldeles ned under græstæppet - totalt, helt og aldeles chanceløse. Kun ufatteligt held og en storkamp af Gryte gjorde, at blamagen kun blev til et nederlag på 0-2. Skudstatistikken hed 11-1 i FCK's favør.

                      I dag...tjah... fight er bare ikke nok, men den skal være der. Skudstatistikken 8-2 i FCM's favør.

                      De øvrige kampe orker jeg slet ikke at nævne. Så hvis du med "rette vej" mener med retning mod bunden og en truende nedrykning, så ja, så er OB på rette vej.
                      Jeg siger ikke at vi har spillet godt hele sæsonen eller mod FCK. Det jeg mener med fremgang er at holdet mod Vejle, FCK og FCM ser bedre ud i forhold til at kæmpe for tingene, som jeg mener er en af grundene til at vi er kommet så dårligt fra start. Hvis man ikke kæmper vinder man ikke!

                      Jeg synes også at vi mod FCM og Vejle har set eksempelvis Jönne ser bedre ud og ikke bare ligner en hængt kat. Festersen kæmper mere for det. izunna tager og vinder nærkampe og prøver at gå fremad - Mod FCK kæmpede vi mod overmagten, men var minutter fra det umulige, som det ser ud pt. Det må vi ikke negligere.

                      Men jeg er ikke blind, dum og døv. Vi er i krise og som jeg også skrev i mit oprindelige indlæg, så ligner det nedrykningsspillet, selvom jeg ikke mener at det sjove slutspil er helt væk, men der skal da stadig ske en del for at vi kan komme med der.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment

                      Working...
                      X